Mam dost vazny problem, nejde dat dole dorazy s ramu myslim tie z dual-controlu. Nejak tam za tie roky zatuhli. Predchadzajuci majitel ich tam asi riadne natlacil, a neocistil ram od farby.
Buď nie som Slovák, alebo som dnes prepracovaný (však je piatok a tento týždeň bol v robote ťažký...). Proste nerozumiem otázke.
Vlastne na otázku "CO TERAZ???" mám len jednu odpoveď:
Napíš otázku ešte raz a zrozumiteľne!!!
ten kto vlastni dual- control radenie vie o com hovorim. Hovorim o cestnom biku. Dorazy to je taka vec na rame kde pred par rokmi boli pačky na radenie. Na spodnej trubke ramu. Tam konci bowden a pokracuje dalej uz len lanko. taka mala vec s duralu.
Čo ja viem, napadá ma taká vec, že prevlečieš cez ne lanko, zapreš sa o rám a tým lankom ich odťahuješ od rámu.
Ale to je len taký momentálny nápad. Nikdy som to tak nerobil, tak nezaručujem, že to bude fungovať a niečo nedodrbkáš. Ale nie je moc čo.
Toto je dual-brzdová páka - Ergopower od Campy. Dorazy sú vo vnútri a vymedzujú pohyb radiacej páčky. A od rámu sú hodne ďaleko. Dorazy, odkiaľ pokiaľ sa môžu hýbať, majú napríklad aj prehadzovač a presmykač... Na ráme také niečo nenájdeš!
Tie malé srandičky, na ktoré si myslel, sa volajú inak - ale neviem si spomenúť ako. Nikdy som ich nepotreboval. Skús WD-40, ktoré je na to určené.
Vlado uz si zhodil tie dorazy na ram? Nevidim z toho foto, ci su plastove alebo kovove, ale dole predsa musia ist. Postriekaj ich silikonovym olej, zo dva dni nechaj zatiect a nejakym tupym nozikom budes musiet vyvinut velku silu.
Potrebujem porobiť nejaké drobnosti na kole, tak som sa dnes po robote zastavil u kamoša v dielni. A vtedy ma napadol Vladov problém. Opýtal som sa ho, ako sa volá to malé, čo ide na rám, keď nie sú na ňom návarky, resp. keď sa vymení páčkové radenie za dualy. Odpoveď bola jednoznačná - priechodka. Tiež ma to mohlo napadnúť...
A vtom sa pridal jeho kolega - toto? To je predsa doraz na bowden. Skoro som padol na zadok. Počul som to prvý raz. Kamoš priznal, že to už raz počul, ale naozaj len raz.
Pred chvíľou som presnoril spare parts od Campy, ale nenašiel som tam také malé nič, čo sa volá priechodka alebo doraz na bowden. Mohol som vedieť, ako sa to volá po taliansky alebo po anglicky...
pocujte mam jednu otazku aka dlha oska ma ist na dore kluky????myslim ze to je 110ale pred tym ako to pojdem kupit sa racej uistiiim....(ked mam stredny prevodnik a vzadu mam na najlahsom a zaslapnem dozadu tak mi padne retaz na najmensi prevodnik)
To zavisí aj podla rámu.Ale na octalink sa len robí podla katalogu 113mm u klasického 4hranu je to na zvážení.Niekedy sa mi stane že skúšam 3 dľžky než najdem tu pravú.
To nie je oskou. Pri krátkej oske by ti napríklad drel najmenší prevodník o zadnú vidlu. Len tak náhodou ma napadlo, či nemáš ohnutú kladku prehadzovača.
To nie je oskou. Pri krátkej oske by ti napríklad drel najmenší prevodník o zadnú vidlu. Len tak náhodou ma napadlo, či nemáš ohnutú kladku prehadzovača.
Myslel si tym patku rámu tu hlinikovú vložku.K tej oske- vačšinou keď je krátka tak to presmyk nezhadzuje na najmenší prevodník to by mal vidiet keď to má našrubované na ráme a kluki sa netočia.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Vlastne na otázku "CO TERAZ???" mám len jednu odpoveď:
Napíš otázku ešte raz a zrozumiteľne!!!
Čo ja viem, napadá ma taká vec, že prevlečieš cez ne lanko, zapreš sa o rám a tým lankom ich odťahuješ od rámu.
Ale to je len taký momentálny nápad. Nikdy som to tak nerobil, tak nezaručujem, že to bude fungovať a niečo nedodrbkáš. Ale nie je moc čo.
Tie malé srandičky, na ktoré si myslel, sa volajú inak - ale neviem si spomenúť ako. Nikdy som ich nepotreboval. Skús WD-40, ktoré je na to určené.
A vtom sa pridal jeho kolega - toto? To je predsa doraz na bowden. Skoro som padol na zadok. Počul som to prvý raz. Kamoš priznal, že to už raz počul, ale naozaj len raz.
Pred chvíľou som presnoril spare parts od Campy, ale nenašiel som tam také malé nič, čo sa volá priechodka alebo doraz na bowden. Mohol som vedieť, ako sa to volá po taliansky alebo po anglicky...
Myslel si tym patku rámu tu hlinikovú vložku.K tej oske- vačšinou keď je krátka tak to presmyk nezhadzuje na najmenší prevodník to by mal vidiet keď to má našrubované na ráme a kluki sa netočia.