Mam dve moznosti, bud
UNO 1" Alloy Quill Stem , 80mm / 180 mm i.ebayimg.com
hmotnost 340g a ponechat original riaditka s redukciou maju 22mm,
alebo
ist cestou redukcie na ahead. Nieco na tento princip i32.photobucket.com ale v takom pripade uz zrejme aj vymenit riaditka za 31,8 verziu
Dilema je v dvoch veciach:
1. hmotnost, netrufam si typnut ci vobec v druhom pripade usetrim na vahe
2. ako to bude cele vyzerat na tenkom ocelovom rame,
3. ake budu mechanicke vlastnosti druhej verzie, jej spolahlivost, pruznost, pohodlie...
4. pripadne nieco ine co som uplne zabudol zvazit
Sucasny stav
Dakujem
PS: ak niekoho zaujima preco potrebujem zdvihnut uz tak dost zdvihnute riaditka, je to pre to, ze mam uhol chrbta voci horizontu 39 stupnov a zacina sa to podpisovat na mojich krizoch. A o dlhsej jazde v dropoch mozem len snivat.(28 stupnov)
edit: preklep
posledný komentár: 22. 8. 2025 o 20:08
to sa bude dat lahko skratit na potrebnu dlzku
Ved to bude zasunute.
Co sa tyka redukcie na ahead, podla mna to je schodnejsie riesenie.
Ked si potrebujes doladit posed tak mas viac moznosti, dvihnut tu vysku ako zamyslas + dlzka a uhol predstavca.
To potom mozes experimentovat ako ti bude najlepsie pasovat.
Riesit vahu par gramov na starom favorite je zbytocne.
Vzhlad to je subjektivne, ja ma ahead tiez na starom favorit rame a mne to vyhovuje (ale ja ho mam ako fixku).
Bude vidno ze to nieje original.
A co sa tyka odolnosti, tak to vydrzi vela.
Ved styl uchytena vo vidle je rovnaky a predstavce znesu vela, obrubniky a pripadne jamy na ceste bez problemov.
Co viac by si mu nalozil?
A ohladom odolnosti mi slo skor o to, ze su to rozne cinske polo nakolene vyrobky. Kopec spojov... proste ci sa to nevyhega, neohne... Predsa len 1" zavitove ulozenie nebolo stavane na tak vysoky predstavec a uz vobec nie, na tak tuhe uchytenie ako je klasicky ahead. Ked predlzim stlpik o 1-2cm a este zvacsim aj dlzku predstavca (aby som zachoval reach) tak vyrazne zvacsim paku a tym padom aj namahanie celej zostavy.