uplnou nahodou som narazil na stranku http://www.kolokram.sk ked som nechtiac zadal koncovku sk namiesto cz - tak zeby uz aj na Slovensku sme sa dockali priaznivejsich cien pre nas bikerov? ako pozeram, nieco urcite nakupim ale asi az po novom roku kedze do Vianoc by mi to uz tazko prislo
neron tvoj postup je veľmi nešťastný. V prvom rade musí byť tebe jasné, či má tovar vadu, ktorú chceš reklamovať. Máš si potom uplatniť riednu reklamáciu a predajca je zo zákona povinný to do 30 dní vyriešiť. Riešenie môže byť v tvoj prospech, ale aj nie, pokiaľ je to neoprávnené.
Chápem tvoju snahu si to zjednodušiť, ale v prípade zlého obchodu na to len doplácaš. Ak dobre počítam, tak už prešlo 64 dní a ty si len na začiatku. Až keď podáš riadnu reklamáciu, začne plynúť 30 dňová zákonná lehota.
Moja skúsenosť je, že Suncycle je veľmi nespoľahlivý obchod, preto by som to hneď riešil oficiálnou reklamáciou. Potvrdzuje to aj matt -ova reakcia. keď ani nevie, že má niečo také ako tvoju reklamáciu riešiť.
Kice, nic v zlom, ale na zaciatku pises ze chyba zakaznika ze to hned neriesil ako reklamaciu a na konci napises ze ja neviem ako mam danu reklamaciu riesit. Kludne sa tu priznam ze ked aj zakaznik posle nejake fotky mailom, nie vzdy to viem posudit podla fotiek/videa ( a to mnohokrat nevie ani fundovany clovek za to zodpovedny u dovozcu ). To ze si bol kedysi nespokojny s nasimi sluzbami ma mrzi ( samozrejme mas plne pravo sa hnevat a nase sluzby nevyuzivat ), ale zase nemusis za kazdu cenu pri kazdej nejakej "negativnej" reakcii v tomto vlakne pisat aky sme "nespolahlivy" obchod. Myslim ze tak ako ty v tvojej praci a aj sporte sa snazis zlepsovat, tak sa snazime zlepsovat aj my ( a stale sa mame co ucit a stale sa mame kde zlepsovat )
Ano, v tomto pripade nastala niekde chyba v komunikacii co ide na nas ucet ( ci uz to bolo medzi zakaznikom a nami alebo medzi nami a dovozcom ), ale nakolko to nikde nemame vedene ako reklamaciu, bohuzial sa na to v tomto pripade "zabudlo" ( ono sa to predsa len moze stat ked ma clovek kazdy den desiatky a niekedy az 100+ mailov ). Napr poslednu poriadne podla obchodnych podmienok vyplnenu a odoslanu reklamaciu tu mame s systeme z 11.10. kde zakaznik poznacil ze chce vymenit tretry velkosti 45 za 44 ( sice to reklamacia v pravom zmysle slova nie je, ale poznacil to do systemu ze potrebuje mensie cislo ako objednal )...12.10. mu uz cestovali kurierom tretry 44 a tie 45 dal kurierovi obratom na vymenu ( s nasim rizikom ci uz napr tretry neboli nejako pouzivane, poskodene alebo tam neboli namontovane kufre ). Myslim ze vacsina nasich zakaznikov vie ze sa snazime veci riesit tak aby mohli co najskor opat jazdit, no bohuzial niekedy nastanu situacie kedy to aj pri velkej snahe mozne nie je. Samozrejme toto ta situacia nie je, tu niekde zlyhala komunikacia, ale cakam teda na mail od neron-a aby sme to mohli cim skor doriesit.
matt máš pravdu, nesprávne som v závere použil slovo reklamácia. To ešte reklamácia nie je. Ono to ale z môjho príspevku jasne vyplýva, nuž beriem to tak, že si sa nemal čoho chytiť, tak aspoň ...
Mojím príspevkom som chcel hlavne pomôcť chalanovi na základe skúseností s vašou firmou. Však on sám tú nespoľahlivosť dokumentuje tým, že po dvoch mesiacoch hľadá pomoc tu na fóre a nie u vás vo firme. Tam totiž už dvakrát nepochodil a podľa tvojej reakcie by sa asi ani ničoho nedočkal. Zabudli ste...
Áno, moja skúsenosť s vami je taká, že ste nespoľahliví. Argumentácia je jednoduchá. V priebehu možno dvoch rokov som u vás mal tri objednávky. Všetky tri ste vybavili zle. Musel sa tovar vymieňať a podobné komplikácie. Matematicky mi vychádza nespoľahlivosť 100%. Podľa hesla trikrát a dosť, som už ďalšiu objednávku neposlal. Ak sa ti k tomuto stavu slovo nespoľahliví nehodí, tak mi poraď iné slovo.
Matt píšeš: "ale zase nemusis za kazdu cenu pri kazdej nejakej "negativnej" reakcii v tomto vlakne pisat aky sme "nespolahlivy" obchod."
Vedel by si prosím uviesť príklad, keď som toto o vás verejne napísal? Lebo mám pocit, že si vymýšľaš. Len tak si si zas chcel pichnúť do bývalého zákazníka. Žiaľ asi aj za cenu klamstva.
stax myslíš tento? https://www.mtbiker.sk/forum/post1399767.html#p1399767
stax, bol by si prosím tak láskavý a podčiarkol by si tam slová "nespolahlivy" a "obchod"? Neviem ich tam nájsť, lebo som v ňom napísal len tri znaky dvojbodku, pomlčku a pravú zátvorku.
No a píšeš, že štvrtého to bolo naposledy. Vedel by si uviesť aj ten predtým? Mne sa to nedarí nájsť.
este raz si precitaj tie 4 prispevky z ktorych na 2y si poslal link a skus v kontexte tvojho prispevku na ktory som povodne reagoval nieco o rovnom chlapovi este raz.
No o tom rovnom chlapovi ti poviem toľko, že chcel poradiť chlapcovi, ako riešiť reklamáciu v nespoľahlivom obchode, kde už dva mesiace nedostáva odpoveď.
Moja rada získala množstvo palcov dole, ale nikto z kritikov neporadil nič lepšie. Matta sa to dotklo a vytkol mi, že mu pri každej príležitosti pripomínam nespoľahlivosť. Nerobím to. Ty sa tu vŕtaš v histórii a presa si niečo našiel z pred vyše dvoch rokov. Tak predsa som niečo utrúsil.
Podstata je inde. Podstata je, že som chlapca pravdivo upozornil. Aj v tom dvojročnom príspevku je reakcia na Ito, ktorý hovorí, že v živote nedostal od suncycle zásielku, ktorá by bola správne oddaná. Rovnako ako ja a kopa ďalších. Napríklad:
Keď si si teda dal toľko práce, aby si predsa niečo našiel, uvažujem, že tebe a mattovi dám za pravdu a naozaj mu budem pripomínať pri každej príležitosti jeho spoľahlivosť. Matt nebude klamár, lebo ja naozaj budem robiť to, čo on už teraz tvrdí.
Prajem ti veľa vtipných zážitkov s Mattovou spoľahlivosťou.
Vedel by si prosím uviesť príklad, keď som toto o vás verejne napísal? Lebo mám pocit, že si vymýšľaš. Len tak si si zas chcel pichnúť do bývalého zákazníka. Žiaľ asi aj za cenu klamstva.
toto je podstata na ktoru som reagoval - ked som ti uviedol hned 2 priklady (lebo jeden ti bol malo) tak je to nepodstatne a to robi rovne ho chlapa ako ty.
mimochodom keby to s tou spolahlivostou bolo take zle tak by tu uz suncycle daaaaaavno nebolo ( a nemal by som zo suncycle tolko objednavok kolko som mal za poslednych ty vole to uz bude 10 rokov...)
Áno ja viem. A viem, že som mu to nikdy nevyhadzoval na oči. Aj dnes som len chcel poradiť chalanovi, ktorý dva mesiace nemá riešenie.
Ak si si nevšimol, formuloval som to, že mám pocit, že si vymýšla. Proste preto, že to nerobím. Ale ty si predsa vyhrabal jeden smajlík a jednu poznámu z pred dvoch rokov. Ak si fakt myslíš, že to zodpovedá mattovmu výroku, že to robím pri každej príležitosti, tak budeš môcť vidieť od teraz, ako to bude vyzerať pri každej príležitosti.
mimochodom keby to s tou spolahlivostou bolo take zle tak by tu uz suncycle daaaaaavno nebolo
Ale ja som to nehovoril ako nezávislý vyšetrovateľ. Čítaj pozorne. Písal som chalanovi za seba toto: "Moja skúsenosť je, že Suncycle je veľmi nespoľahlivý obchod"
A tá moja skúsenosť je, že všetky objednávky zbabrané. Teda poslal som len tri, to mi stačilo. A ešte k tomu tie dôvody typu "jááj siahol som do inej police" Ak teda myslíš, že to nie je zlé, nepýtaj sa mňa, ale Ita.
Ale už som veľmi mimo. Nechal som sa uniesť. Mne je syncycle ukradnutý, nepotrebujem také služby, nevyužívam ho. Opakujem, že som chcel pomôcť chalanovi nech sa už nespolieha na sľuby a rieši to normálne.
Mne dnes prišiel skúšobný balíček. Keďže ma zaujímala kvalita Mavic cestných veci a sme s Matusom cca rovnaká postava, poslal mi zo svojej garderoby na skúšku.
Ďakujem "nespolahlivemu" obchodu za nadštandard službu.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Chápem tvoju snahu si to zjednodušiť, ale v prípade zlého obchodu na to len doplácaš. Ak dobre počítam, tak už prešlo 64 dní a ty si len na začiatku. Až keď podáš riadnu reklamáciu, začne plynúť 30 dňová zákonná lehota.
Moja skúsenosť je, že Suncycle je veľmi nespoľahlivý obchod, preto by som to hneď riešil oficiálnou reklamáciou. Potvrdzuje to aj matt -ova reakcia. keď ani nevie, že má niečo také ako tvoju reklamáciu riešiť.
Ano, v tomto pripade nastala niekde chyba v komunikacii co ide na nas ucet ( ci uz to bolo medzi zakaznikom a nami alebo medzi nami a dovozcom ), ale nakolko to nikde nemame vedene ako reklamaciu, bohuzial sa na to v tomto pripade "zabudlo" ( ono sa to predsa len moze stat ked ma clovek kazdy den desiatky a niekedy az 100+ mailov ). Napr poslednu poriadne podla obchodnych podmienok vyplnenu a odoslanu reklamaciu tu mame s systeme z 11.10. kde zakaznik poznacil ze chce vymenit tretry velkosti 45 za 44 ( sice to reklamacia v pravom zmysle slova nie je, ale poznacil to do systemu ze potrebuje mensie cislo ako objednal )...12.10. mu uz cestovali kurierom tretry 44 a tie 45 dal kurierovi obratom na vymenu ( s nasim rizikom ci uz napr tretry neboli nejako pouzivane, poskodene alebo tam neboli namontovane kufre ). Myslim ze vacsina nasich zakaznikov vie ze sa snazime veci riesit tak aby mohli co najskor opat jazdit, no bohuzial niekedy nastanu situacie kedy to aj pri velkej snahe mozne nie je. Samozrejme toto ta situacia nie je, tu niekde zlyhala komunikacia, ale cakam teda na mail od neron-a aby sme to mohli cim skor doriesit.
Mojím príspevkom som chcel hlavne pomôcť chalanovi na základe skúseností s vašou firmou. Však on sám tú nespoľahlivosť dokumentuje tým, že po dvoch mesiacoch hľadá pomoc tu na fóre a nie u vás vo firme. Tam totiž už dvakrát nepochodil a podľa tvojej reakcie by sa asi ani ničoho nedočkal. Zabudli ste...
Áno, moja skúsenosť s vami je taká, že ste nespoľahliví. Argumentácia je jednoduchá. V priebehu možno dvoch rokov som u vás mal tri objednávky. Všetky tri ste vybavili zle. Musel sa tovar vymieňať a podobné komplikácie. Matematicky mi vychádza nespoľahlivosť 100%. Podľa hesla trikrát a dosť, som už ďalšiu objednávku neposlal. Ak sa ti k tomuto stavu slovo nespoľahliví nehodí, tak mi poraď iné slovo.
Matt píšeš: "ale zase nemusis za kazdu cenu pri kazdej nejakej "negativnej" reakcii v tomto vlakne pisat aky sme "nespolahlivy" obchod."
Vedel by si prosím uviesť príklad, keď som toto o vás verejne napísal? Lebo mám pocit, že si vymýšľaš. Len tak si si zas chcel pichnúť do bývalého zákazníka. Žiaľ asi aj za cenu klamstva.
stax, bol by si prosím tak láskavý a podčiarkol by si tam slová "nespolahlivy" a "obchod"? Neviem ich tam nájsť, lebo som v ňom napísal len tri znaky dvojbodku, pomlčku a pravú zátvorku.
No a píšeš, že štvrtého to bolo naposledy. Vedel by si uviesť aj ten predtým? Mne sa to nedarí nájsť.
na toho alzheimra fakt bacha. potom sa ti z 3 znakov vykluje cela veta...
No a vytiahnuť to v takejto kombinácii mi napadlo na základe mojich niekdajších skúseností.
stacilo najst prvy k tomu ze si matt nevymysla - dalsie v tvojich 1600 hladat nebudem...
Áno, tvoj prístup má veľmi ďaleko od tebou kritizovaného alibizmu.
Ale počíta sa, že si si kopol. Si frajer.
pekne sviatky prajem
Moja rada získala množstvo palcov dole, ale nikto z kritikov neporadil nič lepšie. Matta sa to dotklo a vytkol mi, že mu pri každej príležitosti pripomínam nespoľahlivosť. Nerobím to. Ty sa tu vŕtaš v histórii a presa si niečo našiel z pred vyše dvoch rokov. Tak predsa som niečo utrúsil.
Podstata je inde. Podstata je, že som chlapca pravdivo upozornil. Aj v tom dvojročnom príspevku je reakcia na Ito, ktorý hovorí, že v živote nedostal od suncycle zásielku, ktorá by bola správne oddaná. Rovnako ako ja a kopa ďalších. Napríklad:
Keď si si teda dal toľko práce, aby si predsa niečo našiel, uvažujem, že tebe a mattovi dám za pravdu a naozaj mu budem pripomínať pri každej príležitosti jeho spoľahlivosť. Matt nebude klamár, lebo ja naozaj budem robiť to, čo on už teraz tvrdí.
Prajem ti veľa vtipných zážitkov s Mattovou spoľahlivosťou.
toto je podstata na ktoru som reagoval - ked som ti uviedol hned 2 priklady (lebo jeden ti bol malo) tak je to nepodstatne a to robi rovne ho chlapa ako ty.
mimochodom keby to s tou spolahlivostou bolo take zle tak by tu uz suncycle daaaaaavno nebolo
Ak si si nevšimol, formuloval som to, že mám pocit, že si vymýšla. Proste preto, že to nerobím. Ale ty si predsa vyhrabal jeden smajlík a jednu poznámu z pred dvoch rokov. Ak si fakt myslíš, že to zodpovedá mattovmu výroku, že to robím pri každej príležitosti, tak budeš môcť vidieť od teraz, ako to bude vyzerať pri každej príležitosti.
Ale ja som to nehovoril ako nezávislý vyšetrovateľ. Čítaj pozorne. Písal som chalanovi za seba toto: "Moja skúsenosť je, že Suncycle je veľmi nespoľahlivý obchod"
A tá moja skúsenosť je, že všetky objednávky zbabrané. Teda poslal som len tri, to mi stačilo. A ešte k tomu tie dôvody typu "jááj siahol som do inej police" Ak teda myslíš, že to nie je zlé, nepýtaj sa mňa, ale Ita.
Ale už som veľmi mimo. Nechal som sa uniesť. Mne je syncycle ukradnutý, nepotrebujem také služby, nevyužívam ho. Opakujem, že som chcel pomôcť chalanovi nech sa už nespolieha na sľuby a rieši to normálne.
OK, dva priklady za dva a pol roka znamená pri každej príležitosti. OK si frajer. Beriem. Matt predsa netáral. Je to spoľahlivý chlapík.
Ďakujem "nespolahlivemu" obchodu za nadštandard službu.
A Kice tu sa nehadaj, tu Mattovi vsetci lizu za..k....