https://www.kaktusbike.sk/celoodpruzene-full-ebike/specialized-turbo-levo-fsr-comp+49663/
www.kaktusbike.sk
alebo
https://www.mtbiker.sk/shop/elektrobicykle/horske-elektrobicykle/celoodpruzene/mondraker-horsky-bicykel-crusher-r-27-5-orange-carbon-2019.html
kubicasport.eu
ako to vidia skusenejsi ?
posledný komentár: 10. 10. 2025 o 20:51
napr. este YT Decoy
YT Decoy vyzera dobre uz v zaklade
https://www.yt-industries.com/en/detail/index/sArticle/2205/sCategory/73535
tu mas 630 Wh integrovanu baterku, ale vidlu mohli dat 36
https://www.husqvarna-bicycles.com/en-INT/models/187/2019-mountain-cross-mc-7?wheelSize=27.5&frameShape=1&color=166&modelYear=2019
najlepsi pomer cena/vybava, nastavitelna geometria
https://www.canyon.com/cs-sk/e-bike/spectral-on/2019/spectral-on-7-0.html
zaujímavé prevedenia z Talianska
https://www.thokbikes.com/en/thok-mig-r-ebike-full-suspended-27-5-plus
https://www.ebajk.sk/obchod/elektrobicykle/horske-mtb/celoodpruzene/haibike-xduro-allmtn-5-0-i630wh-nx-2019-flyon/
Možnože sa vo svojich úvahách mýlim. Ak však uvážim celkovú hmotnosť bike+jazdec, ktorú má ten motor potiahnuť, napr 100 kg, tak aj takých 5 kg rozdielu je furt len 5%. Krútiaci moment však nesúvisí s hmotnosťou poháňanej sústavy. Preto si myslím, že medzi 90 Nm a 120 Nm musí byť rozdiel. Ten rozdiel je plus 33 %. To je voči tým 5% rozdielu celkovej hmotnosti veľmi významné.
Pôvodne som bol rozhodnutý pre Spešla, ale kamarát z košického e-bajku ma presvedčil. Vlastne nemusel ma presviedčať, lebo v tých 120 Nm som hneď videl niečo prelomové. Tak som mu v júli minulého roku dal zálohu 500 €, aby som niekedy po roku ten bike dostal. Som už taký, technické novinky ma vedia dostať.
Ale v každom prípade, Spešl je istota, a kto si ho kúpil, určite neľutuje. A tá nižšia hmotnosť je výhodou, keď ho človek chce zavesiť vo vlaku na háky alebo pri prenášaní cez padnuté stromy niekde na trailoch.
Možnože sa vo svojich úvahách mýlim. Ak však uvážim celkovú hmotnosť bike+jazdec, ktorú má ten motor potiahnuť, napr 100 kg, tak aj takých 5 kg rozdielu je furt len 5%. Krútiaci moment však nesúvisí s hmotnosťou poháňanej sústavy. Preto si myslím, že medzi 90 Nm a 120 Nm musí byť rozdiel. Ten rozdiel je plus 33 %. To je voči tým 5% rozdielu celkovej hmotnosti veľmi významné.
Pôvodne som bol rozhodnutý pre Spešla, ale kamarát z košického e-bajku ma presvedčil. Vlastne nemusel ma presviedčať, lebo v tých 120 Nm som hneď videl niečo prelomové. Tak som mu v júli minulého roku dal zálohu 500 €, aby som niekedy po roku ten bike dostal. Som už taký, technické novinky ma vedia dostať.
Ale v každom prípade, Spešl je istota, a kto si ho kúpil, určite neľutuje. A tá nižšia hmotnosť je výhodou, keď ho človek chce zavesiť vo vlaku na háky alebo pri prenášaní cez padnuté stromy niekde na trailoch.
Sam jazdim na e-biku aj na normalnom. Ale nahnat sa za Nm az tak, je kravina. Uz na Eco rezime dost vegetim.potazmo aj hendikepovani, ak viac Nm.. nic im to neda..
Ďakujem za tvoj názor. Možno máš pravdu. Dnes sú alternatívne pravdy v móde.
2018 a som veľmi spokojný.
cauko vedel by si aj povedat preco bieda? Rozmyslam nad modelom CRAFTY R+ tak by sa zisla rada...