Lokalizácia
Formulár sa odosiela
normalne, kineticku energiu to transformuje na tepelnu a tu potom prevodnik vyzaruje, vacsinou v IR spektre...preto za jazdcami pouzivajucimi ovaly obcas v noci vidiet cervenu ciaru
Zobraziť komentár 13.01.2016 - 11:35:47
013
arrow_leftwhitemamut napísal:
To by ma zaujímalo ako to môže žrať viac energie a výkon nechať rovnaký.

Ja som niekde pisal, ze to necha vykon rovnaky ? :) .. uz som to niekde pisal, pocitaj, ze ti prida 15% ale zozerie 30% (cislo je veeelmi priblizne, ale vykon nepocitaj viac) .. uvidime po 2 mesiacoch treningu :lol:
Zobraziť komentár 13.01.2016 - 11:39:56
00
Hh, oralne prevodniky :D
Zobraziť komentár 13.01.2016 - 12:20:27
00
no co, lepsie nez analne
Zobraziť komentár 13.01.2016 - 12:21:06
00
arrow_leftlto napísal:
Ja som niekde pisal, ze to necha vykon rovnaky ? :) .. uz som to niekde pisal, pocitaj, ze ti prida 15% ale zozerie 30% (cislo je veeelmi priblizne, ale vykon nepocitaj viac) .. uvidime po 2 mesiacoch treningu :lol:


Práveže jazdím oval. S wattmetrom mi nepríde, že by som mal výkon o 15% väčší a nejakou záhadou stratil 30% energie. Energiu mi točenie pochopiteľne berie rovnako, Výkon to možno zvýši vďaka efektívnejšiemu nacasovaniu ale tiež si nemyslím. Tú väčšiu únavu by som skôr hľadal v tom, že používaš iné, nezvyknuté svalstvá.
Zobraziť komentár 13.01.2016 - 12:27:31
00
arrow_leftwhitemamut napísal:
Tú väčšiu únavu by som skôr hľadal v tom, že používaš iné, nezvyknuté svalstvá.

Cital si si poriadne tuto temu ? Alebo to mam zase opakovat .. uz som to tu pisal 10x , ze sa pouzivaju (aj) ine svalstva.A k navodu to je napisane. Snad 5 stran sa o tom popisalo .. fakt ma to nebavi sa opakovat... snad jedina tema, kde sa relevatne nieco prebera bez zbytocneho balastu a znovu to konci na tom istom ..

Jezusdaj si uz pokoj :!:
Zobraziť komentár 13.01.2016 - 12:31:58
00
Ale veď ty rád určite napíšeš ešte dlhší sloh na rovnakú tému tak čo sa paprčíš.
Zobraziť komentár 13.01.2016 - 12:37:43
07
Mám ju prečítanú celú. Vzhľadom na to, že oválny prevodník mám a jazdím na to, snažím sa pochopiť tvoju teóriu, ktorá mi príde úplne čudná. Energiu nezískaš a ani nestratíš, ako by sa to dalo? Výkon by sa ako zmenil? Z 300w čo dám na zadný náboj bude zrazu 320?
Tak či tak táto debata je dosť relevantná keďže používaš oval presne naopak ako je určený.
Zobraziť komentár 13.01.2016 - 12:49:18
04
Už som to tu tuším raz písal, zopakujem - citát zo stránky OneUp: Forget any of the power gain claims that you've heard from the road side of the sport. For mountain, oval rings provide a more constant torque to the rear wheel thereby reducing spinouts and stalls on tough climbs To je skôr pocitová vec, než niečo exaktne merateľné. Ale tvrdenie, že ovál poskytuje "konštantnejší krútiaci moment" mi dáva zmysel, keďže o niečo viac času nohy strávia v zábere, než v úvratiach, kde len naprázdno pretáčajú. Ten rozdiel je ale minimálny, netreba čakať nejaký výrazne iný pocit, aspoň ja ho popravde nemôžem potvrdiť. Ešte stále však je predo mnou test s návratom ku klasike, možno vtedy to pocítim - to tvrdia viacerí na zahraničných fórach.
Zobraziť komentár 13.01.2016 - 22:28:47
01
Čiste z testovacích dôvodov by som ešte mohol skusmo premontovať ovál do "polohy Biopace", len nech vyskúšam ten pocit, ale racionálne vzaté to nedáva zmysel. A ani sa to nikdy neujalo. Od začiatku tvrdím, že ani toto moderné riešenie asi nenájde masové využitie, ale mne proste z hľadiska fyziológie a mechaniky ľudských nôh zmysel dáva. Môže to dopadnúť tak ako - dovoľte veľmi odťažitý príklad - s rozložením klávesníce. Je dokázané, že existujú efektívnejšie rozloženia, než tie, ktoré všetci používame, ale keď boli navrhnuté, bolo už príliš neskoro na plošnú zmenu.
Zobraziť komentár 13.01.2016 - 23:01:18
01
arrow_leftDuroslav napísal:
b]more constant torque to the rear wheel thereby reducing spinouts and stalls on tough climbs[/b]

- toto ale malo byt exaktne meratelne
- more constant torque znamena inak co ? Predstavme si, ze mas motor, ktory taha do kopca a sem tam zachrchle a 2 valce mu vynechaju a toto robi neustale. A teraz ho opravis a dava konstantne rovnaky tah. Co sa tak asi stane. Nic ? :D .. Nie, presne to sa stane, ze rovnaky usek prejdes o nieco rychlejsie. A to sa vola vacsi vykon :)

Skus si oval prehodit, mna zaujima co na to povies. Kazda skusenost je fajn :) .. inak suhlasim, ze to moze byt individualna zalezitost, ako kto ma posed, atd. Ale! .. ak to profici nejazdia, mozno prave neprofikom to pomoze, lebo su amateri a nevedia tocit ako profici :lol:
Zobraziť komentár 14.01.2016 - 12:37:24
00
A na vacsi vykon potrebujes vacsi prikon.

Alebo nizsie straty/vyssiu efektivitu v systeme.
Zobraziť komentár 14.01.2016 - 12:39:44
00
arrow_leftwhitemamut napísal:
Mám ju prečítanú celú. Vzhľadom na to, že oválny prevodník mám a jazdím na to, snažím sa pochopiť tvoju teóriu, ktorá mi príde úplne čudná. Energiu nezískaš a ani nestratíš, ako by sa to dalo? Výkon by sa ako zmenil? Z 300w čo dám na zadný náboj bude zrazu 320?
Tak či tak táto debata je dosť relevantná keďže používaš oval presne naopak ako je určený.

Aka nepochopitelna teoria ? Viz. co som napisal Duroslavovi. A stratit stratis, pretoze je to zase to, co som pisal .. ak pouzivas ine svaly, tak co sa asi stane.
A k poslednej vete .. Jasne som predsa napisal, ze ho vozim teraz normalne a predtym som jeden mal obratene. Dokonca som chvilu jazdil naraz jeden taky a druhy naopak. Pisal som to sem niekolkokrat , zjavne necitas co pisem. Tak to je potom tazka debata :) A nepise sa relevantna ale irelevantna.
Zobraziť komentár 14.01.2016 - 12:42:36
00
Bruco : no a kedze ludske telo nie je motor ..
Zobraziť komentár 14.01.2016 - 12:45:56
00
Ito vyssi vykon to urcite nebude. Nie je mozne aby mi vykon narastol o tolko zo dna den, ked som presiel z klasiky na oval. Bude to skor ako pise whitemamut - lepsie ho to "rozdeli" pocas zaberu, alebo inak povedane lepsie ho vyuzije.
Ale v druhom bode, ze to zerie viac energie (podla subjektivneho pocitu) suhlasim. Po cca 4000km to uz snad nebude o tom, ze by som zapajal nepouzivane svaly. Mimochodom svalovicu som z ovalu nemal ani na zaciatku.
Zobraziť komentár 14.01.2016 - 13:10:07
00
keyboard_arrow_up