Kategórie
Bike-techKúpa bicykla - poradíte aj mne? # horský bicykel # crossový bicykel # dámsky bicykel # nákup bicykla # začiatočníci # poradenstvo # rekreačná cyklistika # cenový limit
Som skôr začiatočník a chcela by som nejaký bicykel na také pohodové túry do hory ale aj na cesty. Moc sa v ponuke nevyznám, ani neviem, aký typ bicykla sa hodí - možno crossový?
Súčasne by bicykel mal byť vhodný aj pre menšiu postavu (mám 160 cm).
Zo sumou to moc preháňať nechcem, mal by stáť do tých 13 tis. Dá sa niečo slušné vybrať?
Dík moc za rady.
Novinka -31% BMC Alpenchallenge AL THREE 28 bicykel, black/petrol
899 €
-31%
MOC 1 399 €
-41% DEMA Aveiro 1 28 bicykel, čierna/strieborná, poškodený lak
279,99 €
-41%
MOC 472 €
Akcia -25% GHOST Kato Universal 27.5 bicykel, green pearl/azur blue metallic
589 €
-25%
MOC 889 €
-16% CTM CHARISMA 6.0 27.5 dámsky bicykel, matná čierna/staroružová perleť
649 €
-16%
MOC 999 €
Výpredaj -40% Superior XC889 29 dámsky bicykel, gloss white metallic/copper
719 €
-40%
MOC 1 199 €
Kellys, Dema, Ravo by sa cca 13k dal, no vela od toho necakaj
Author robi aj LADY bike-s, ale ci sa vojdes do 13k? vsak pozri napr. www.author.sk
Cross bike-s su na dietne prechadzky po hradzi a poliach dobre,
na zjazdoch z kopcov je treba davat pozor,
ja by som isiel do MTB biku s plastom okolo 1,95 ak to chces na nenarocne vozenie
ja by som isiel do tohto:
http://www.suncycle.sk/index2.php?nazov ... irst&id=45
stoji trochen viacej, ale to by nemal byt problem, este by som vymenil presmyk, staci sa na predavaca pekne pozriet a je to
a este napis z kade si, bikerku velmi radi privitame v kazdom kraji
Kdesi som tu v jednej diskusii citala, ze ked nechcem investovat do drahsich bicyklov, ze je zbytocne kupovat znacky ako author, ale radsej sa odporuca kupit menej zname znacky s dobrou kvalitou.
Co si myslite?
Inac som z Martina
Krásny za super peniaze. A hlavne kvalitka.