Zdravím, chcel by som radu od skúsenejších pri kúpe prvého MTB chcel by som sním chodiť iba po poľných cestách a podobných povrchoch teda žiaden ťažký terén nechcem sním robiť žiadne skoky ani nič podobné iba cykloturistiku. Keďže som úplný laik nemám páru o tom aké má mať komponenty. Páčia sa mi tieto: http://www.kubicasport.eu/produkt/2637/Haibike-Rookie-26--2011/ http://www.kubicasport.eu/produkt/2468/Ctm-Terrano-2011/
ide o to že potrebujem aby to unieslo 92kg a rám 22" na značke si nepotrpím ide mi o funkčnosť aby som sa nezabil pri zjazde lesnou cestou
Za odpovede a rady ďakujem.
uniest ta to unesie ale za tu cenu dostavas nie najlacnejsie komponenty. ktore toho vela nevydrzia. Ale ako dlho to vydrzi neviem, mozes to potom postupne upgrejdovat ako ja.
V tej cene ktoru mas v tych linkoch je to zhruba jedno co kupis. Vsetko bude nic moc, ale lepsie ako z Tesca. Mozno by bolo dobre pozriet sa tu v bazare, ci ta nieco nezaujme.
dík za rady ľudia, no čo som pozeral na bazár tak všetko sú buď drahé alebo dosť malé rámy ja potrebujem 22 a keďže som študent mám obmedzene financie, rozmýšľal som aj nad týmto: http://www.kubicasport.eu/produkt/2123/CTM-Laser-New-2010/ ....je síce 2010 ale je vo výpredaji tak typujem že bude lepší ako tie predchádzajúce, najskôr to asi vyriešim tak ako vraví palo12 že kúpim tento a budem ho pomaly vylepšovať
ešte by som chcel vedieť ktorá vidlica je z týchto 3 najlepšia na moju váhu:
Suntour M2025-lockout
Suntour XCT/100mm, lockout
Suntour XCR/100mm
nič mi tie názvy nehovoria pozeral som aj na stránky výrobcu ale 0 bodov poradíte niekto?
Lubozrut: idem si trochu prihriat polievocku Pravdepodobne po vikende bude na predaj moj Trek, vybava mix od Deore az po Deore XT. Vidlica RS Dart 2, 100mm. Ram to ma 21´´ . Cena cca v tom rozsahu ako si daval linky.
p.s.: V case ked som pisal o bazarovych bikoch som netusil ze ho budem predavat