chcem prejst z HT na FS, a riesim "zadne pohupovanie"... Ako to funguje u X-controlu mi uz LAPIERRE vysvetlil,aj som si to mohol vyskusat, a cosi som nastudoval o MAESTRE u Giant Trance...Vyskusal niekto obe moznosti???Ktory system sa sprava viac ako HT pri slapani???
Vpodstate jazdim "pre radost" FATRY,SULOV,KYSUCE proste hore-dole.. Ziadne speci zjazdy, takze 120mm v predu mi urcite postaci, len nemam jasno s tym zadkom,aby to bolo co najviac podobne HT pri slapani a pri zjazde to bolo meksie ako na HT.
Okoukavam LAPIERRE X-control 310 a Giant Trance X2. Cena je pri oboch po"zlavach" rovnaka..
Nechcem tu riesit ci 310tku alebo X2 ale system zadnej stavby.. pozitiva -negativa..
Diki za kazdu OSOBNU skusenost..
yoyo
P.S. Mam prepakovany jednocap a Float R (bez moznosti nastavenia) a v zivote mi tie nastavenia ani lock nechybali a ani som nemal pocit, ze sa sialene hojdam, takze by som sa toho hupania vobec az tak neobaval.
dik za reakciu, k tomu- "aby to pri zjazde bolo mäksie ako na HT".. No v bajkoch niesom uplne "doma" a neviem sa tak odborne vyjadrovat, ale o co mi ide -Nestratit vlastnosti HT pri slapani a pri zjazde si takneak ulahcit... Ide o to, ze u X-controlu sa to uzamknutie pri slapani prezentuje ako neaka "specialna" vlastnost...
A porovnanie zadneho tlmica u oboch bajkoch by asi bolo v prospech Fox Float RP2 u Giantu oproti Lapierackemu-alebo nemam pravdu??
Odporucam ti este raz poriadne porozmyslat co vlastne chces, a potom si svoje teorie aj overit v praxi na nejakych test bikoch.
1. "Vpodstate jazdim "pre radost".....takze 120mm v predu mi urcite postaci" -> ak jazdis pre radost a nie zavodne, skor by si mal rozmyslat o vyssich zvyhoch ako nizsich, pritom ale nevravim ze 120 je pre teba nevhodne
2. "aby to bolo co najviac podobne HT" -> ak chces aby sa to chovalo ako HT, kup si HT
3. "Nestratit vlastnosti HT pri slapani a pri zjazde si takneak ulahcit" -> nechcel by si nahodou aj take auto, co by na okruhu jazdilo ako ferrari, ale dalo sa s nim aj pole poorat?
Konkretne X-control sice potrebuje na rovine dokonale kruhove slapanie (mne to az tak nejde
k tomu autu-tie poziadavky splna SUBARU FORESTER BOXER...
No ak v tvojom ponimani je vecsi zdvih vecsi komfort, tak OK..
LAPIERR mi tiez radil skor ZESTY ako X-control, ale vpodstate mi bolo povedane, ze na rovnakej trase sa viac namakam zo ZESTYnou ako z X-controlom... A ze by som tak brutalne citil rozdiel 20mm na prednej vidle????? Ano X-control je kategoria MARATHON-no a co???
Ale keby si skor riesil odpoved na moju otazku a nie to ci viem co chcem a podobne...
takze asi po vasich radach ostanem u HT
a to som prešiel z 100/0 HT na 140/140
v dnešnej dobe by som riešil už len otázku na čo mám rozpočet či len na HT alebo na FS, a potom že na aký.. otázka HT vs FS ohladom hojdania a podobných vecí už je out
Nasiel by som ti traily kde by si sa viac namakal s X-controlom a tiez by som ti nasiel traily kde by si sa viac namakal so ZESTYnou. Kazdy bajk je urceny na nieco ine.
Ale hlavne je ze som ta vobec nechcel odhovarat od fullu, prave naopak. Len si pred tym dobre ujasni co chces jazdit, ci XC, AM-EN alebo co. Lebo zatial si to tu moc nerozpisal.
V tom pripade by som ti spomedzi Lapierrov doporucil X-Control. Nehovorim, ze na Zesty sa neda slusne odjazdit maraton, jednoznacne da, ale je to bicykel viac pre radost.
Mimochodom tento rok som presiel z karbonoveho HT na X-Control
vravim, som len FULL zaciatocnik, ale k tomu urceniu: to akoze si povies co ides jazdit a podlatoho si zo skrinky vyberes bajk??? A ked ides na 100km jazdu tak si den dopredu poschovavas bajky na jednotlive urcenia -zjazd, kopec???? Tak teda ako "to" mam nazvat ze ked chcem mat 140mm a ked budem mat na bajku 120mm tak uz "to" jazdit nemozem??? Vsak tu nepletiem dokopy HTecko a napr. zjazdarsky special, kde je jasne ze je urceny na specificke pouzitie... To sa tu budeme dohadovat o 20mm???? A uz je to urcene na iny ucel, a ked si na tom chcem "pohodovo" zajazdit tak uz je to KONFLIKT ZAUJMOV??
Skusim este raz: JAZDIL NIEKTO X_CONTROL a GIANT TRANCE???
ps:jazdil si niekedy FORESTRA???
Raver: kde si cital ze jazdi maratony. Sulov nieje len nazov maratonu.
yoyo: ano sedel som vo foresteri a nie len v nom. Na oranie to ma "male zdvihy"
A aby to nebolo OT, nejazdil som Giant, len XControla a Zesty
Asi v ziadnej porovnavacej teme nedostanes jednoznacnu odpoved. Vzdy to bude konkretny nazor.. Ale o to ide aj mne ak ma niekto prakticku skusenost z Lpeckom a Giantom tak ma zaujima jeho nazor
PEACE
Odporucam ti este raz poriadne porozmyslat co vlastne chces, a potom si svoje teorie aj overit v praxi na nejakych test bikoch.
sorry ale prides mi to tvojou odpovedou trosku agresivny
ked si mrknes napriklad taky What Mountain Bike N.109 kde su testy na biky 2010 tak zistis ze Giant Anthem X sa dostal do prvej 5ky a jediny nedostatok mu vycitaju je "lack of big rock/long drop suitability". vlani ten bike vyhral BIKE OF THE YEAR 2009. co tym chcem povedat je ze aj 140mm sa niekedy sprava horsie ako 100mm. osobne som ho mal moznost odskusat a bol som tym bikom nadseny.
ja osobne by som do trance x nesiel. nizky BB zachytaval sa a celkovy dojem mal na mna lenivej kravy. nakoniec som skoncil u Zesty 314 ale v podstate je to pre mna skor play bike a ked chcem "chrtit" tak berem svoj HT. a ked raz HT dosluzi tak asi pojdem do ramu anthem x.
sveta pravda. a k tomu este jeden pravdivy citat z tohto fora "ked sa ti paci farba tak ten bike ide 2x rychlejsie"