ako je to s tymi rokmi vyroby? som uplny laik na bicykle a uvazujem nad kupou. asi je vyhodne kupit rok vyroby 2005 nie? v com su negativa? ceny su o dost mensie od roku vyroby 2006
jasne len ma to prekvapilo lebo ked si kupim minulorocny model tv alebo fotaku alebo cohokolvek tak tam take zlavy nebudu. zaregistroval som takuto cenovu politiku iba u aut, ale tam mi to vzhladom na hrdzavenie a skladovanie prijde logicke.
Ja to chapem tak ze pri bicykloch su nove modely kazdorocne takze starsie sa musia predavat lacnejsie ale elektroniky sa vyrobi viac a nove modely prichadzaju rychlejsie(aj viac krat rocne) a na stare su akcie priebezne aby sa stihali predavat.
moja predstava je takato: mtb za 15-20.000 vazim 80 kg, predpokladam jazdenie po asfalte, trochu tereny, ziadne zjazdy, skratka turistika. hlavne mi ide o to aby som nemusel neustale nieco doladovat nastavovat, aby to drzalo a fungovala... prehadzovac brzdy atd atd...
doteraz som mal bezny horsky bicykel, no name... a skratka brzdy moc nebrzdili, zene praskol ram pod sedlom, prehadzovacky kazde 2 tyzdne bolo treba doladovat, sfukuje mi zadne koleso atd atd. tak tomuto by som sa chcel vyhnut. skratka nieco co bude fungovat pre mna ale aj pre manzelku. cenova predstava tak ako som pisal vyssie 15-20 tis/kus.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.