http://www.bike-discount.de/shop/k1867/a78545/slide-140-7-0.html
Písal som im už nejaké otázky ohľadom biku, odpoveď vždy bleskurýchle, klientský servis majú ok, ale ako to riešia s praktickým servisom-máte nejaké skúsenosti?
Najbližší servis je vo Viedni, čo síce nie je ďaleko ale od Košíc ani blízko.
Zaujíma ma v podstate všetko čo viete o tejto značke povedať.
vopred vďaka
Bike som mal od novembra 2012, teda tento rok končila záruka, hneď ako som zbadal prasklinu poslal som reklamáciu aj s fotkou na help desk bike-discount, vymenili sme si pár mailov, nafotil som faktúru, číslo, bike a prasklinu a bez špekulovania mi sľúbili nový rám. Radon má v reklamačnom poriadku uvedené, že v prípade bicykla staršieho ako dva roky neručia, že dodajú totožný rám, takže mi mohli poslať rám, ktorý by som musel vyskladať nanovo, naštasie nestalo sa. Poslali mi o niečo lepší rám ZR Race (o 400g ľahší
Dve podobné stavby sa môžu chovať úplne inak, tak isto ako aj dve rovnaké stavby s iným tlmičom.
http://www.radon-bikes.de/mountainbike/hardtail/jealous-al/jealous-80/
https://www.canyon.com/sk/mtb/exceed/exceed-cf-sl-7-0.html
Sú to skoro podobne zložené stroje.
Vopred dík, Rado