Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Výpredaj -22% Pirelli Scorpion™ E-MTB R 27.5x2.8" HyperWALL plášť, TLR, kevlar
61,99 €
-22%
MOC 88,99 €
-18% WTB Vigilante 27.5x2.5" TriTec Fast Rolling plášť, TCS, kevlar
46,99 €
-18%
MOC 66,99 €
Výpredaj -27% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.60" HardWALL SmartGRIP plášť, TLR, kevlar
53,99 €
-27%
MOC 82,99 €
Akcia -25% Pirelli Scorpion™ Enduro R 27.5x2.6" HardWALL plášť, TLR, kevlar
55,99 €
-25%
MOC 83,99 €
-15% Schwalbe Hans Dampf 27.5x2.35" EVO ADDIX Soft Super Trail plášť, TLE, kevlar
55 €
-15%
MOC 76,99 €
-12% Schwalbe Eddy Current Rear 27.5x2.80" Evolution Addix Soft plášť, TLE, kevlar
51,99 €
-12%
MOC 83,99 €
savings Maxxis Severe 27.5x2.25" EXO MaxxSpeed plášť, TR, kevlar
49,90 €
savings
MOC 78,99 €
-13% Maxxis Minion DHF 27.5x2.50" WT DH 3C MaxxGrip plášť, TR, kevlar
46,99 €
-13%
MOC 94,99 €
-14% Pirelli Scorpion™ E-MTB M 27.5x2.6" HyperWALL SmartGRIP Gravity plášť, TLR, kevlar, zlaté nápisy
63,99 €
-14%
MOC 91,99 €
-14% Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.25" Performance Addix plášť, TLR, kevlar
29,99 €
-14%
MOC 34,90 €
K postupu, rozrezal som 20" dusu, dal na rafik, umyl, nahodil plast, skusil nafukat velkou pumpou no a ked som videl ze to ide, vysul som kus plasta, nalial 88 cl sealantu, nasadil plast, nafukal a triasoool... presne ako vo videu na YouTube
http://www.pinkbike.com/news/tech-tuesday-tubeless-conversion-2010.html
K postupu, rozrezal som 20" dusu, dal na rafik, umyl, nahodil plast, skusil nafukat velkou pumpou no a ked som videl ze to ide, vysul som kus plasta, nalial 88 cl sealantu, nasadil plast, nafukal a triasoool... presne ako vo videu na YouTube
Sa čudujem že sa ti stým chcelo babrať
edit: poznamka .. jazdim a jazdil som notubes nonust, notubes light ust, ust + light ust, ust + ust, atd..
robert22 - z Tvojej reakcie tipujem, ze asi nevies, o com je tu debata.
čo sa týka lepenia neUST plášťov na ráfky je na BF kopec tém.. jazdí to a drží.. aj keď neviem nakolko natom dávajú enduro, poväčšinou to sú chrti a XCčkari
Rozšířený omyl je naopak to co píšeš (právě se to chybně bere z chování na asfaltu třeba od silniček nebo aut). U auta a na silničkách na asfaltu je jiná situace, tam platí vyšší tlak = nižší valivý odpor.
Ale ne v terénu. Tam záleží na povrchu. Čím měkčí povrch tím více platí nižší tlak = menší valivý odpor. A už šotolina je přibližně hraniční povrch, kde už platí, že nižší tlak = nižší valivý odpor.
A pro některé pláště se vzorkem je i na asfaltu rozdíl téměř minimální, tzn. že na asfaltu pak téměř nezáleží na tlaku a valivý odpor narůstá s nižším tlakem minimálně.
Znovu odkaz na zatím asi stále jediný test z reálu, který to měřil a kde je to jasně vidět (kdysi jsem ho sem už taky asi dával):
http://data.mlok.net/Rolling_Resistance_Eng_illustrated.pdf
Tedy nižší tlak není lepší vůbec jen v rozbité terénu, ale v podstatě vždy jakmile je to v terénu a ne asfalt nebo superpěkná cesta s tvrdým povrchem.
predny plast je v pohode, ma aj silnejsie boky a viac TPI, zrejme dual defense evo verzia.
resp. keď to vedia spraviť oni tak to určite možné je, otázka je len čím a čo tam podlepiť