Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Výpredaj -24% Pirelli Scorpion E-MTB S 27.5x2.60" HyperWALL plášť, TLR, kevlar
60,99 €
-24%
MOC 88,99 €
Akcia -26% Pirelli Scorpion™ E-MTB M 27.5x2.60" HyperWALL™ SmartGRIP Gravity plášť, TR, kevlar, classic
58,99 €
-26%
MOC 88,99 €
-14% Schwalbe plášť ROCKET RON 27.5x2.10 (54-584) Super Ground TLE Speed kevlar
58,99 €
-14%
MOC 68,99 €
Výpredaj -17% Vittoria Mazza Trail 27.5x2.4" 4C G2.0 plášť, TLR, kevlar, anthracite
49,99 €
-17%
MOC 59,99 €
Schwalbe EDDY CURRENT FRONT 27.5x2.80" Evolution Soft plášť, TLE, kevlar
65,99 €
MOC 76,99 €
Výpredaj -25% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.4" ProWALL plášť, kevlar
55,99 €
-25%
MOC 82,99 €
-14% Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.25" Performance Addix plášť, TLR, kevlar
29,99 €
-14%
MOC 34,90 €
Výpredaj -27% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.60" HardWALL SmartGRIP plášť, TLR, kevlar
53,99 €
-27%
MOC 82,99 €
-13% Maxxis Minion DHF 27.5x2.50" WT DH 3C MaxxGrip plášť, TR, kevlar
46,99 €
-13%
MOC 94,99 €
savings Maxxis Severe 27.5x2.25" EXO MaxxSpeed plášť, TR, kevlar
49,90 €
savings
MOC 78,99 €
Výpredaj -17% Pirelli Scorpion™ Enduro H 27.5x2.4" HardWALL plášť, TLR, kevlar
57,99 €
-17%
MOC 112 €
Akcia -25% Pirelli Scorpion™ Race DH M 27.5x2.5" DualWALL+, SmartEVO DH plášť, TLR, kevlar
63,99 €
-25%
MOC 96,99 €
Akcia -23% Pirelli Scorpion Race DH T 27.5x2.50" DualWALL SmartEVO DH plášť, TLR, kevlar, yellow label
66,99 €
-23%
MOC 96,99 €
-14% Pirelli Scorpion™ E-MTB M 27.5x2.6" HyperWALL SmartGRIP Gravity plášť, TLR, kevlar, zlaté nápisy
63,99 €
-14%
MOC 91,99 €
Ale Lubo, co mas furt proti Schwalbe? Ved posledneho Fat Albert/Nobby Nica si vozil pred 3 rokmi. Nove zmesi su odvtedy uplne inde.
A inak bezdus je prave na Gardu velky prinos. Pri podhustenej gume (a ze si to tamojsi teren ziada) aspon necvaknes. Ja som mal smolu na klinec. V terene boli gumy citatelne a podrzali a kvoli tensim bokom vozim SnakeSkin verzie. Toto nie su papieraky co mam na HT.
"rozne kombinacie" pouzivam preto, lebo mi staci raz za pol roka az rok kupit dve 20" duse, rozrezat ich a nemusim sa babrat s cistenim, stoji ma to 6€ a funguje to presne a rovnako dobre ako napr. ten Joe´s kit. Uz sa k tomu nechcem dalej vyjadrovat, ved ja nikoho nenutim, aby to tak robil.
A este sa vratim k tym mojim problemom. Nakoniec mal Craobs pravdu. Ten plast nebol v poriadku. Cez vikend som to nahodil s overenym kitom z dusi. Podarilo sa na prvy pokus. Po hodinke, zakial som prisiel od nasich domov na byt ten MutanoRaptor mierne zmakol cca z 3barov na 2-2,5baru. Tak som ho servisnou pumpou dofukal na 4bar (max. hodnota by mala byt 4,5baru), ze nech lepsie citim kde to sici. Po chvilke som zbadal, ze to sici cez malu dierku na boku plasta. Tak som plast naklonil v rukach nech tam natecie tmel a zalepi tu dieru. Zalepil bez problemov. Potom som ho este asi minutu drzal v rukach a cumel nan, ze ci nezbadam este nejaky unik. Zrazu sa ozvala rana, ze som sa skoro posral. Praskla na nom patka rovno mne pred ksichtom. 60ml tmelu skoncilo po celej izbe a ja som bol tiez pekne
Esteze mam este jeden Wolverine. Ale je mi luto toho Mutana. Uz chvilu vozim Wolverina 2.2 a som snim dost spokojny. Nafukany Mutano 2.4 je cca rovnako siroky a vysoky ako ten Wolverin, ale ma cca o 35-40g menej a aj dezen mi bol sympatickejsi na predok.
To by som rád videl.
Ale nevadi aspon som konecne umyl dlazku a na pieskovo zltych stenach to skoro ani nebolo vidno, ale farba je umyvatelna, tak som ich aspon pretrel mokrou handrou
Vnutorny povrch UST plasta nie je hladky, nemusi to drzat. U niektorych vulkanizacne nefunguje.
Tu je o tom viac http://www.cyclechat.net/topic/14462-tyre-cuts-super-glue-or-vulcanising-rubber-solution/
Treba vyskusat. Odpoved rozhodne jednoducha nie je
Polo:
ak je diera vacsia, platok duse ti postupne cezen vytlaci. Obvykle by to mohlo stacit. Ale sada na lepenie plastou stoji tolko co na duse a tie platky su hrubsie a pevnejsie, nie nahodou.
A este doplnim, ak bol v plasti sealant, oprava mozno bude vcelku vtipna
Ale zhrniem to za seba .. vycistit, odmastit, vulkanizacne lepidlo + flak na duse (podla typu defektu) .. ak je to len po trni/pripaciku hoc aj kus duse a zalepit. Ak to bude drzat, tak jazdit, ak nie, riesi sa dalej