doporučujem !!!
PRO: v teréne drži vynikajúco, ešte lepšie blato. Pri nahustení na 65PSI (pri váhe 65kg) rýchle a nehkocú, nezapcháva ich blato.
PROTI: pokial chceš loziť po mokrých skalách, tak sa prešmykujú (pri zábere)
Na asvalte a betone sa rýchlo zoderú. Ak necháš stáť bike na vypustených gumách pár dní (dovolenka) už to nerozchodí. (vlastná skúsenosť, blbosť)
Na novom biku boli Maxis Dy-no-myte kevlar. Nechal som ho prezuť za Continental Explorer 2.1 z klasickou patkou. Nelutujem. Túto pneumatiku som mal aj na predchádzajúcom biku a vydržala cca 1200 km. Potom treba vymeniť medzi sebou a ide sa dalej. V podstate mi prešlo cez ruky 5ks. cca 16 defektov z toho 4 prierazy (pri zjazde ostrý kameň, dusa o ráfik a bola sranda....)
ja mam tiez vertical 2,3 a je to super bomba mega hyper.... plast je trosku nachilnejsie na seknutia pri podhusteni ale vstko ostatne je nanom super...drzi perfektne a vobec nie je taky hruby ako ostatne 2,3 plaste. je uzsi!! ber ho..
životnosť na asvalte tipujem cca 1000 km, potom zadnú dopredu, otočiť záber a pokračuješ dalej. Žiaľ je to cena za jazdné vlastnosti (mäkká zmes) ale držia skoro všade. Na asvalte nehrkocú ....
kým sa dostanem na kopec tak musim isť cca 10km po asvalte, ale snažím sa mu vyhýbať.
mal by som este jednu otazocku...
brali by ste radsej Continental Explorer 2,1 alebo nejake kevlarove? napr v kaktuse teraz maju Vittoria Pro Team Kevlar 700x20C alebo Geax Grid 26x1,95 kevlar za taku istu cenu ako ten Continental
ked sme uz pre tej cene tak ja som Explorery 2,1 kupil za 500Sk(ks) -a to s kevlarovou patkou - 470 g. A co sa týka konkrétne pláštov je fakt že sú super - nikdy sa náhle neutrhnú - ked uz idem na hranici tak dajú vediet kedy DOST - na chvíľu stratia kontrolu ale potom zasa chytnú. - predný má fakt skvelé brzdné vlastnosti. Daňou za to je ich životnosť(preto ich jazdím len na pretekoch, a zatiaľ BEZ DEFEKTU !!!!!!!klop klop)
kamo, jazdis enduro a chces kevlarovu patku? a 2,1 je dost? nemylis si nahodou kategoriu? ja jazdim enduro mam hutchinson bulldog 2,3 (na novom biku) a musim povedat ze je to malo, co sa sirky tyka. teda nieje dolezita sirka ako objem "balona" pneumatiky. co sa hutchinsona tyka tak pneumatika je spickova, nedrzi do boku na blate.a potrebuje vyssi tlak (aspon 45 psi pre 60kg jazdca co je na 2,3 vela) inak ju prerazis jedna radost. dalej z-max 2,3 -dobry super objem da sa vozit skutocne nizky tlak ale nedrzi az tak dobre stopu (vpredu). moja volba (na zimu a do buducnosti) je jednoznacne tioga factory dh 2,3. to je pneumatika pneumatik. kam ju namieris tam ide.trosku tazsia ale za tie vlastnosti to stoji. predsalen enduro nieje o trhani asfaltu.
vies ja sa len pytam ze co je lepsie, lebo som videl teraz na ne akciu. to ze sa rychlejsie deru mi skoro ani nevadi, hlavne ze drzia. a ked si uz pri tych kategoriach, ono je to skor enduro/cross country. asi taq. dik
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
PRO: v teréne drži vynikajúco, ešte lepšie blato. Pri nahustení na 65PSI (pri váhe 65kg) rýchle a nehkocú, nezapcháva ich blato.
PROTI: pokial chceš loziť po mokrých skalách, tak sa prešmykujú (pri zábere)
Na asvalte a betone sa rýchlo zoderú. Ak necháš stáť bike na vypustených gumách pár dní (dovolenka) už to nerozchodí. (vlastná skúsenosť, blbosť)
Na novom biku boli Maxis Dy-no-myte kevlar. Nechal som ho prezuť za Continental Explorer 2.1 z klasickou patkou. Nelutujem. Túto pneumatiku som mal aj na predchádzajúcom biku a vydržala cca 1200 km. Potom treba vymeniť medzi sebou a ide sa dalej. V podstate mi prešlo cez ruky 5ks. cca 16 defektov z toho 4 prierazy (pri zjazde ostrý kameň, dusa o ráfik a bola sranda....)
to roman:
co myslis tym ze "na asfalte sa rychlo zoderu"? kolko km je rychlo? lebo sem-tam "musim" jazdit s kamosmi asfalt taq by som bol nerad...
kým sa dostanem na kopec tak musim isť cca 10km po asvalte, ale snažím sa mu vyhýbať.
brali by ste radsej Continental Explorer 2,1 alebo nejake kevlarove? napr v kaktuse teraz maju Vittoria Pro Team Kevlar 700x20C alebo Geax Grid 26x1,95 kevlar za taku istu cenu ako ten Continental