Jazdim vidlicu Recon Gold TK 29". Ma zdvih nastaveny na 100 mm, ale zda sa mi, ze je velmi tvrda a necitliva. Mam 85 kg a vidlica je nafukana na odporucany tlak vyrobcom. Ked nasadnem na bicykel, ani sa nepohne (cital som, ze by vidlica mala klesnut asi o 20%). Uz mam s nou nieco najazdene a pride mi, ze ma zdvih len 30 mm (zatial som nespozoroval, ze by sa zasunula viac, je na nej taka gumicka, ktorou sa to da sledovat). Moze byt vadna?
tlak daj kludne nizsi tak aby vidlica chodila v celom zdvihu...zo spodu mas cervene stelovatko... pretoc ho smer zajac na doraz a asi 1/4otacky napat. na 85kg daj okolo 110psi. samozrejme treba otvorit locaout hore modre stelovatko
110? Nemá zmysel strieľať takéto hodnoty. V tabuľke na vidlici je 85-100 psi v mojom hmotnostnom intervale, vidlica funguje plnohodnotne na 75 psi...
By som začal na nižšom tlaku o pár desiatok psi ako je odporúčaný - v tomto prípade to bude nejakých 80-90 psi (výrobca odporúča 100-120). Potom uvidí ako vidlica funguje/využíva zdvih a jemne ju môže prifúknuť ak sa bude dostávať na dorazy.
Na Recone gold? Vzduchové systémy u-turn air, solo air, dual air sa medzi sebou líšia (veľkosť komory a priebeh v tomto prípade spraví najviac), aj medzi jednotlivými ročníkmi budú zmeny, takže moje hodnoty platia pre Recon Gold 29" TK Solo Air 100mm, tvoje predpokladám pre Rebu RL Dual Air 120mm.
samozrejme treba otvorit locaout hore modre stelovatko
Lockout mam vyvedeny na riadidla a nakoniec som zistil, ze som mal zle napnute lanko. Ked bola vidlica otvorena, tak bola vlastne stale zamknuta. Na hmotnost 81-90 kg je odporucany tlak 100-120 psi pre 100 mm zdvih. Nafukal som ju ale na 90 psi. Teraz sa da stlacit na 25 mm od korunky. Dobre, ze si spomenul ten lockout, inak by som na to asi ani neprisiel.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
By som začal na nižšom tlaku o pár desiatok psi ako je odporúčaný - v tomto prípade to bude nejakých 80-90 psi (výrobca odporúča 100-120). Potom uvidí ako vidlica funguje/využíva zdvih a jemne ju môže prifúknuť ak sa bude dostávať na dorazy.
Lockout mam vyvedeny na riadidla a nakoniec som zistil, ze som mal zle napnute lanko. Ked bola vidlica otvorena, tak bola vlastne stale zamknuta. Na hmotnost 81-90 kg je odporucany tlak 100-120 psi pre 100 mm zdvih. Nafukal som ju ale na 90 psi. Teraz sa da stlacit na 25 mm od korunky. Dobre, ze si spomenul ten lockout, inak by som na to asi ani neprisiel.