tak poradte co by ste si vybrali vy na AM/EN?
Lyrik rc2dh dual position
talasku
macochu
vsetko 2013 modely, vsetky menitelny zdvih. to je podmienka z toho dovodu vypadava Bos.
posledný komentár: 17. 10. 2016 o 15:10
posledný komentár: 8. 10. 2014 o 8:13
Len ja meniteľný zdvih naopak nechcem, je to pre mňa zbytočnosť, za ktorú by som ešte platil prémiu. Pozerám po Lyrike RC2DH Solo Air, to mi príde rozumné, len málo referencií nachádzam. (Keby niekto vedel o dobrých recenziach...?)
Ak by si sa rozhodol pre Fox, tak onedlho budem mať na predaj nejazdenú 2013 34 Talas CTD, zhadzujem z nového biku. Ak pozeráš na váhu, tak lepšie asi nepochodíš. Tipujem, že mi dôjde do dvoch týždňov. Cena dohodou...
Na to si prisiel ako prosim ta?
Znizovanie zdvihu pouzivam cisto z dovodu geometrie a ulahcenia slapania. Deville a VipR ti toto vobec neriesia...
Lyrik s Mission Control DH ma suverenne najlepsie recenzie. Je to proste maly boxxer. Problem je ze zlhnat ho v kombinacii Mission DH s Dual Position model 2013 je nemozne.
@Zire - tu Foxu budes mat s kashimou alebo bez?
Lyrik sa mi veru páči, som viacej menej rozhodnutý. Jedine, že ČR distribútor Žitný ho (aspoň zatiaľ) nemá, a Eximo nemá stránky (?). V Nemecku som ho niekde videl za 700E, ale tiež na objednanie (3+ týždne...)
Foxa bude bez Kashimy, ale pritom s FIT tesnením (OEM model pre Spesh). Čo je trochu na r!ť, nechápem, prečo zrovna na tom museli skrbliť. Ale kažopádne už boli k videniu aj zodraté Kashimy (najposlednejšie kolega v robote, ktorý reklamoval dobre servisovanú 100mm 32ku po ~400km s ošúchanými nohami od púzdier), a či to stojí za nejaké zázračné navýšenie na citlivosti, no neviem-neviem...
Takze ostavaju na vyber lyrik vs talas. Na RS mam velku smolu lebo vsetky veci co som od nich mal boli s casti problemove, no vdaka Susp. clinic sa problem vzdy vyriesil. Vidlice od foxu co som zatial jazdil ( Talas 05, VAN) boli bezproblemove. Ked som bol na poslednej navsteve v SC a pozeral som sa na tie vsetky foxy co tam mali, tak to bola hroza, lebo komplet vsetky mali zodrate vnutorne nohy od puzdier. Dokonca aj jeden znamy si cca pred rokom kupil 180 talas a uz ju mal asi 2-3x na reklamacke, lebo mu najprv puzdra drali vnutorne nohy, nasledne mu fucal vzduch a este tam mal neviem co pokazene. Tymto nechcem ociernovat fox, ale zle kusy sa najdu aj tam, len aby ich nebolo viac nez tych dobrych.
Od RS som jazdil totem 2step a po skusenosti s touto "UZASTNOU VYMOZENOSTOU" uz systemom od RS na zmenu zdvihu neverim, aj ked ten Dual Position by mal fungovat na uplne inom principe. Ten moj totem chodil po prerobeni v SC famozne, a to som 2step vidlic skusal viac a vsetky okrem mojej chodili jak hnoj. Cize teoreticky ten DualPosition po malom tuningu moze chodit veeelmi dobre.
Pred nedavnom som riesil podobnu vec ako ty a to bolo ci si kupit Fox 36 Van RC2 alebo Lyrik RC2 DH Coil. Bol som pevne rozhodnuty pre lyrik, lenze po asi 3 mesiacoch cekovania vsemoznych bazarov a ebayu som dospel k nazoru ze tu vidlu jazdenu nekupim a tak som isiel do foxy.
Predpokladam ze clovek ako ty, co ma precitanych XYZ recenzii tento problem nejako vyriesi
Mimochodom zohnať by sa malo dať od RS všetko, ČR dovozca Cyklo Žitný vie, podľa ich slov, zohnať skutočne temer čokoľvek. Jediný problém je dodacia doba - 8 týždňov... a momentálne nemajú skladom ani jednu Lyriku, tobôž zrovna tie, ktoré hľadáme my
Pre mňa je celý lockout aj Floodgate na figu, zbytočné štelovátko ktoré na takýchto zdvihoch podľa mna nemá žiadne opodstatnenie. Ale to je len osobný názor...
moje skusenosti:
lyrik plusy - pocitovo lepsia tuhost pri brzdeni, lepsia citlivost a funkcia out of the box, perfektne riesenie osky
minusy - problemy so starym systemom znizovania, mierna vahova penalta, mierne hrackarskejsie spracovanie criev (cisto subjektivny dojem)
36ka plusy - !!!talas funguje jedna basen a vyuzivam ho casto!!! asi najosvedcenejsi system znizovania, jedna z najlahsich v triede
minusy - odtrh a citlivost (mierne sa to zlepsi po zabehu), nevyuzitie zdvihu, pocitovo nizsia tuhost pri prudkom brzdeni v porovnani s lyrikou (ok mam skoro metrak), riesenie osky niekde z pred 10 rokov a viac.
zhruba po roku som vidlu nechal v SC na tuning, nove/ine tesnenia (mozno aj puzdra? niesom si isty), odvtedy vidla chodi ako sa na danu cenovu patri. po tejto skusenosti by som si takyto tuning nechal urobit aj na fungel novej 36ke. je konecne citit vplyv stelovatiek kompresie, ktore som dovtedy vozil v podstate otvorene.
34ka: odjazdene a pohupane len par metrov na parkovisku, chybala by mi tuhost hrubsich noh a 20mm osky na moj styl jazdy a moju vahu...
ale zmenili sa okolnosti takze uvidime ako to nakoniec dopadne.
v kazdom pripade ak by so mvyberal idem asi 100%ne do tej Lyriky RC2DH 160 Dual Position Air 2013.
Co sa tyka chodu ta vidlica je suverenne najlepsia, teda v kategorii vidlic so znizovanim zdvihu
Radšej by som obetoval znižovanie zdvihu a zobral Float... najlepšie 2013 ročník. Ak teda nezoženieš Lyrik...
a to je presne ten problem. ze tu vidlicu sa neda normalne zohnat.
momentalne vsak sa mi uplne zmenili podmienky ako kupovat novy bike. takze vobec neviem ako to nakoniec dopadne...
Znizovanie zdvihu je podla mna zbytocnost. Na mojom HDcku mam 170mm vidlu, hlavovy uhol 65.5st a vyslapat sa daju aj velmi strme vyslapy. Cim viac stelovatok, tym vacsia sanca, ze sa nieco pokazi + ziadny z tych systemov neprospieva samotnemu chodu vidlice.
2013
2012 a staršie