http://www.pinkbike.com/news/rockshox-Domain-service-how-to-2011.html
Neviem vsak ci kupit original gufera
http://www.tftunedshox.com/imagecache/68a8f790-25d1-451d-aecc-9e6100eaf6b6_600x450.jpg
alebo Enduro gufera
http://www.enduroforkseals.com/id207.html
ktore su lepsie, cim sa lisia ? za odpoved vopred dik
Potreboval by som ale poradit podla tohoto navodu http://www.pinkbike.com/news/rockshox-Domain-service-how-to-2011.html
Aku nahradu pouzivate za Super Slick Grease ktorym sa maze vnutorna cast gufera ?
Dalej nahradu za TF2 lubricant ktorym sa maze pruzina a negat. pruzina a aky olej by ste mi doporucili ?
Za odpovede vopred Dik
Taky isty iba vyska je vacsia?
Dalej neviem aky olej pouzit, hladal som tu na fore temy a mam z toho riadny gulas ...
Jeden pise ze Shell fork oil je uplne na nic, dalsi zase pise ze pouziva najviac Shell.
Castrol fork oil je vraj tiez onicom a dokonca ze Motorex peni a v zime tuhne...
Takze na koniec mi z toho vyslo asi toto : do tlmenia dam PitStop olej
http://www.cykloobchod.sk/product_info.php?products_id=1248&osCsid=cfir6b18bihdca0auo7mcb2492
a na mazanie tam pojde 15ml takze tam by som dal napr. aj Motorex ale akej hustoty?
Lebo v navode pisu celu dobu o 15 W a zaujimave je ze tam nalieva z flase na ktorej je 7,5 W
http://www.pinkbike.com/news/rockshox-Domain-service-how-to-2011.html
Na zaver prikladam foto gufera ...
Oleje som pouzil presne podla urcenia vyrobcu, cize mnozstvo, urcenie (tlmicovy) a viskozita sedia, vyrobca uz nie. Vobec netusim, aka znacka oleja spliecha v "mojich" nohach. Gufera som namazal tym istym tlmicovym olejom. Pri nedavnom demontovani jedneho ***** som zistil, ze po troch rokoch je olej nadherne city, tak som vsetko nechal tak.
V stredu sa este pustim do vymeny brzdovej kvapaliny a verim, ze bike zase par rockov posluzi.
Vraj tie, co som kupil teraz, kupuju na vidlice aj motorkari.
a už to chápem dajú sa normálne obe do rovnakéj polohy a keby aj dajaký bordel prešiel skrz prvé tak druhé to zachytí.
O to ide nie?
- Potom majú niektoré vidlice (RS, Suntour a Marzocchi) pod týmto obojstranným guferom ešte jedno len s jedným britom, ktorý drží olej vo vnútri (tento prípad).
- Čo sa týka EFS gufér, tak je tam jedno vnútorné s jedným britom, molitán. krúžok a vonkajšia prachovka, ktorá tesní len jedným smerom.
Platí však pravidlo, čím viac gufér, tým väčšie trenie a horší odtrh (ak neberieme extrémy). Toto si však veľa ľudí neuvedomuje... napr. výmenou klasických sivých gufér RS resp. čiernych Fox za EFS sa rozpoznateľne zhorší citlivosť vidlice. Neoriginálne gufera som zatiaľ ešte neskúšal, možno niekedy.
Čo sa týka oleja, hlavne nech je tlmičový. Dlho som používal Shell (tak cc 10 litrov?) a nebol problém, teraz som prešiel na Repsol a vyzerá, že bude lepší.
V 17 tke píšu že vložte tiahlo s odskokom do pravej hornej nohy a potom že nalejte olej 5w 200ml pre tlmenie.... Treba čakať kym olej zteče a liat znova kym nebude celych 200ml vo vidlici. A tomuto nechapem ! Mám tam vložiť to tiahlo s odskokom na ktorom je take červený kružok a potom na to liať olej ??? Ono to prepustí ? Alebo olej treba liať pod to ??? A bod 18 potom že vložte patronu do pravej vrchnej nohy : takže patrona je v oleji ? Dalej nechápem bodu 22 kde sa nasadzaju vrchne nohy na spodné tak aby sa tiahla nedotykali spodných noh nedaju sa zatial tie spodne imbusove srobny. A má sa streknuť olej mazací 15w 15ml do každej jednej nohy. A tu je to čo nechapem. oni pišu že streknite do otvorov pre šroby a pritom nesmu byt spojene tiahla a spodne nohy. Nechapem že ten olej mam streknuť priamo do tiahla alebo na steny spodných nôh vidlice. Ostatne mám všetko jasno.
Ešte poprosim vás kde by som zohnal originál guferá rockshox ??? Dakujem velmi pekne .
a potom zastuplujes cele vrchnakom na korunke
ked sa sklada spodok najprv namocit molitanove mazacie kruzky ,potom nasadit vonkajsie nohy na vnutorne len kusok (treba sa stym pohrat abz si n***** gufera)a potom do otvorov pre sroby nalejes 15ml 15ky a zasunies nohy uplne, nasrobujes sroby a hotovo ..kde je problem ved to mas krasne na obrazkoch