Používate to niekto ze vlozite novu dusu do starej ako prevenciu proti defektu? osvedcilo sa vam to? vygooglil som takych par navodov kde to radia tak reku ako sa vam to osvedcilo a ci to nezmeni jazdne vlastnosti . diky
posledný komentár: 5. 2. 2008 o 23:11
2. vobec si neviem predstaviť ako by som to tam nasadzoval do kolesa
3. a vlastne si ani neviem predstaviť ako to akože má byť poskladané.. to dušu rozrežem a obalím ňou novú? alebo rozstrihnem a vsuniem jednu do druhej? alebo to tam natlačím cez ventilček?
ked casto defektujes precitaj si toto porovnanie/bezdusove-systemy-t18509.html
Používate to niekto ze vlozite novu dusu do starej ako prevenciu proti defektu? osvedcilo sa vam to? vygooglil som takych par navodov kde to radia tak reku ako sa vam to osvedcilo a ci to nezmeni jazdne vlastnosti . diky
WTF??? vacsiu blbost som este asi nepocul.
Obcas to proti velmi jemnym trnom prip. aj slabym seknutiam pomoct moze (treba pouzit hrubu dusu, nie light), ale podla mna to nestoji za to. Je s tym praca naviac a zvysuje to valivy odpor aj rotacnu hmotnost. Ak niekto jazdi v lokalite s vela trnmi, je vhodnejsie kupit plast so zvysenou ochranou proti defektom a ako letuareg dal odkaz, je dobre zvazit aj prechod na bezdusove riesenie s tesniacim tmelom, ktory taketo trnove defekty snad uplne eliminuje.
este som si predstavil ako nahadzujem dusu v dusi po neakom "nahodnom" defekte v terene, asi by ma kleplo
http://www.chainreactioncycles.com/Mobile/MobileModels.aspx?ModelID=62718
ibaze nepoznam nikoho, kto by to pouzival
Defekty som mal len sem tam. A aj na tie som prišiel až doma, keď boli plášte trochu mäkšie. Ten plášť je dobrý kus gumy, tažšie sa mi dával na ráf. Hmotnosť som neriešil, hlavne že sa to točilo.
O tom čo sa pýtaš-použiť druhú dušu som čítal, ale nikdy neskúsil.
http://www.chainreactioncycles.com/Mobile/MobileModels.aspx?ModelID=62718
after barely 200k on my commuter, the tape punctured the tube