Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
razor pokial podpisala hentu zmluvu co si tu dal ,nema narok...zav.ustanovenia bod 1. a 2. ...pri zmene majitela stylu jazdy vacsinou vyjdu napovrch taketo "zavady" ...ten termostat pozriet ako prvy vlastna skusenost...
Nejaky ten mesiac pozorujem zvysenu spotrebu o cca 0,5 l a vcera som si vsimol, ze sa mi cestou do prace - cca 19 km motor nezohrial ani na 70 stupňov. Asi to nie je normálne ani pri 1.9 tdi, bude problém s termostatom alebo nieco iné?
A to sa ti to auto v zime v pohode zohrialo? Poznam az moc ludi co jazdia v zime v bundach, lebo im nejde bufik a nevedia to za menej ako hodinu zohriat.
Chlapi vtedy v servise - obaja mali sharany - tak poradili. Vraj blbost, dym, smrad, spotreba. Zatial mi nikdy nechybal a nebol problem ani s vykurenim auta. Sice nie tak rychlo ako benzin ale nic strašne. Teraz potrebujem vyriesit toto: spotreba + teplota = termostat?
Tu sa spína pri +10 stupňoch na svojom čidle (nie to čo vidíš na budíkoch)
Dovtedy sa vie motor zohriať aj sám a pri nižších sa zase zohreje bufíkom
Ešte k tomu bufiku: rozdiel v spotrebe je tuším 0,5 l na hodinu, ale zase máš o 0,5 litra nižšiu spotrebu kým sa zohreje motor (presné čísla už neviem, ale bolo to skoro rovnaké)
Smrad a dym tam je, ak kvôli niečomu blbne spaľovanie - väčšinou spôsobené prepáleným sitkom.Ja okrem zvuku štartujúcej stíhačky nevnímam nič. Možno ešte občas občas cvakanie naftového čerpadla
Ked sa auto nezohrieva je stale otvoreny termostat. Stale cirkuluje voda a tym padom sa nema ako zohriat.Ked nechaš naštartovane na mieste a teplota stupne a pri naslednej jazde zase klesne,je to na 100% termostat. Nezatvara.
Tu sa spína pri +10 stupňoch na svojom čidle (nie to čo vidíš na budíkoch)
Dovtedy sa vie motor zohriať aj sám a pri nižších sa zase zohreje bufíkom
Ešte k tomu bufiku: rozdiel v spotrebe je tuším 0,5 l na hodinu, ale zase máš o 0,5 litra nižšiu spotrebu kým sa zohreje motor (presné čísla už neviem, ale bolo to skoro rovnaké)
Smrad a dym tam je, ak kvôli niečomu blbne spaľovanie - väčšinou spôsobené prepáleným sitkom.Ja okrem zvuku štartujúcej stíhačky nevnímam nič. Možno ešte občas občas cvakanie naftového čerpadla
A to rýchle zahriatie bolo po oprave očividné
Nie moc k veci ale hlásim, že ja mám prepálené sitko. Sa zistilo pri predvianočnom servise a po novom roku mi ho vymenia.
Vsetko funguje, podla mojich pocitov úplne normálne akurát som postrehol že odspodku nejako smraďodymím. A keďže neviem o autách nič tak som sa na to spýtal pri výmene oleja a na moje prekvapenie spomenuli nejaký bufík a prepálené sitko na ňom.
Tak sa mi ozval chlap jej priateľ, že je auto u mechanika, mechanik ešte nič nerozobral ale povedal že to bude buď tesnenie pod hlavou alebo hlava valcou. Mi povedal že ak nechcem uhradiť náklady na opravu, môžte si prisť po auto alebo príde výzva právnika. Ja som mu povedal že neviem ako stým jazdil že jazdil stým mesiac a ozval sa po mesiaci.
Potom mi ešte ona volala že s právničkou hovorila že môže vrátiť auto do pol roka keď sa naskytne takáto chyba, že mi príde výzva domov
Jasné musí si dať znalecký posudok spraviť najrpv a ten podľa mňa výjde viac než oprava lebo to bude fakt len termostat alebo vodna pumpa, V horšom Tesnenie alebo hlava ale to sa dá tiež celkom lacno vyriešiť. A dozvedel som sa že 22dní je dosť dlhá doba na opotrebovanie hocičoho, takže nemá na to právo
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
A ked chces, tak ti napisem do SS nejake detaily okolo toho.
Alebo teda moze byt aj termostat, ale bufik je velmi casta chyba tychto aut a drviva vacsina uzivatelov ani nevie, ze tam take nieco maju.
Ale ak tak, tak potom termostat.
BTW: preco ho mas odpojeny?
Spotreba = neefektívne spaľovanie čo je spôsobené teplotou
Ja som funkčný bufík postrehol hneď - kúrenie sa mi spúšťa za 3,5 km od domu bez ohľadu na vonkajšiu teplotu
Dovtedy sa vie motor zohriať aj sám a pri nižších sa zase zohreje bufíkom
Ešte k tomu bufiku: rozdiel v spotrebe je tuším 0,5 l na hodinu, ale zase máš o 0,5 litra nižšiu spotrebu kým sa zohreje motor (presné čísla už neviem, ale bolo to skoro rovnaké)
Smrad a dym tam je, ak kvôli niečomu blbne spaľovanie - väčšinou spôsobené prepáleným sitkom.Ja okrem zvuku štartujúcej stíhačky nevnímam nič. Možno ešte občas občas cvakanie naftového čerpadla
A to rýchle zahriatie bolo po oprave očividné
Dovtedy sa vie motor zohriať aj sám a pri nižších sa zase zohreje bufíkom
Ešte k tomu bufiku: rozdiel v spotrebe je tuším 0,5 l na hodinu, ale zase máš o 0,5 litra nižšiu spotrebu kým sa zohreje motor (presné čísla už neviem, ale bolo to skoro rovnaké)
Smrad a dym tam je, ak kvôli niečomu blbne spaľovanie - väčšinou spôsobené prepáleným sitkom.Ja okrem zvuku štartujúcej stíhačky nevnímam nič. Možno ešte občas občas cvakanie naftového čerpadla
A to rýchle zahriatie bolo po oprave očividné
Nie moc k veci ale hlásim, že ja mám prepálené sitko. Sa zistilo pri predvianočnom servise a po novom roku mi ho vymenia.
Potom mi ešte ona volala že s právničkou hovorila že môže vrátiť auto do pol roka keď sa naskytne takáto chyba, že mi príde výzva domov