Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Na moje prekvapenie je tam 2 liter benzin, ale ten automat tomu nepomohol.
Tebe príde divné podradenie o 2 stupne na benzíne keď na to dupneš? Však aj ja pri predbiehaní podradím niekedy aj rovno na 2-ku, ak to nie je turbobenzín tak je to žiadané...
Bikejoring Asi všetko chystám sa meniť auto a po vylučovacej metóde som skončil pri Civicu 2013(a vyššie) s 1.8 iVTEC. Ako si s autom spokojný? Nejaké muchy? Aký nákladný je servis? Nejaké časté poruchy? Reálna spotreba? Praktickosť? Ďakujem za reakciu
praktickosť maximálna, asi žiadne auto nemá taký veľký kufor v tej triede, tak isto tie sedačky čo sa dajú rôzne sklápať sú super. motor je klasická japonská atmosféra, čiže ožije až od vysokých otáčok. vtedy cítiť reály ťah... dá sa s tým aj v rámci možností dobre vyblbnúť.. ja mám spotrebu niečo málo pod 7l ale zas mám obyčajne ťažkú nohu... niekde po okreskách na pohodu sa dá aj pod 6 dostať. jedinú poruchu čo som tam mal bola nejaká výrobná vada v SW palubáku, tam preblikávali oznamy furt. vyriešili v servise upgradom. servis a ND sú trošku drahšie, ale to je klasika u japoncov. ale za 5 rokov čo to mám tak som nič neštandardné nemenil, ale zas ja som skoro sviatočný vodič, keďže mám najazdené tušim len 60k.
do kufra sa zmestia aj dva nerozobraté cestné biky, čiže v celku aj s kolesami, samozrejme menšie rámy.
Budes spokojny.
V podstate co bikejoring napisal je pravda, aj ked motor je trocha mdlejsi ako v 8G(zvuk celkovo nic moc) ale stale ovela lepsi ako konkurencne chcipaky 1.4 a 1.6 a myslim ze budes spokojny, vsetko je tam kde mas byt, rozsvieti sa vsetko co sa ma rozsvetcovat niesu tam ziadne wtf riesenia, sedanky pohodlne, vsetko logicke poctive (aj ked viac plastovejsie ako nemecky konkurenti) obrovske plus je ze tie auta oproti konkurencii nestracaju na cene a v drvivej vacsine na nich jazdili rozumny ludia, ktory sa starali o tie auta.
Osobne by som ale isiel za tu cenu do lexusu pri cene tych 13-15tis ktore predpokladam ze das za auto.
na civicu 2013+ sa mi paci ostrejsie riadenie, velmi podobne mojmu 8G type R. Auto rovnako ochotne ide do zakrut, ale je neporovnatelne pohodlnejsie na nasich rozflakanych cestach. Ja by som do toho auta rozhodne isiel. Co sa tyka spotreby, s velkou davkou sebazaprenia viem mimo mesto ist za 7 aj s 201 konmi. KE-Krakow som dal za polskymi traktormi pod 6.. myslim, ze ta 1.8 ma potencial jazdit aj za ovela menej.
Bikejoring Asi všetko chystám sa meniť auto a po vylučovacej metóde som skončil pri Civicu 2013(a vyššie) s 1.8 iVTEC. Ako si s autom spokojný? Nejaké muchy? Aký nákladný je servis? Nejaké časté poruchy? Reálna spotreba? Praktickosť? Ďakujem za reakciu
Praktickost pre bikera nie je synonymum pre kombi?
Ked ostaneme pri benzinovych Japoncoch, minule ma tu zaujala Toyota Auris sport wagon. Aj v reale na ulici som si ho uz vsimol, ale nejak podrobnejsie som to zase neskumal. Ten si preco vylucil?
Auris v kombiku sa mi tiez paci, ale rovnako ako Lexus (nechcem starsie ako 4rocne auto) su mimo rozpocet. S Civicom sa viem zmestit zhruba do 12-13k s tym, ze nekupim nejaku macku vo vreci. Kombik mam teraz, ale bajky vozim na taznom Thule, popravde som potencial velkeho kufru so sklopenymi sedackami nikdy nevyuzil (bola to v tom case len vyhodna kupa z rozumu). Tiez to bude moj prvy benzin, a nakolko sa chcem vyhnut modernym tdi, tsi, fsi a podobne, vysla mi 1.8 atmosfera od Hondy. Dakujem za vas feedback, pomohli ste
tak v principe 8G s akvariom medzi prednymi svetlami sa mi nikdy nepacil...dokonca ani po facelifte. Type R ma inu masku/narazniky/lemy okolo blatnikov a nakoniec kridlo. Dokopy to vyzera ovela lepsie ako bezna seriovka. Myslim, ze na posledny rok vyroby na klasickej verzii davali masku z type R a vyzeralo to ovela lepsie.
pa3km, a o novom civicu si neuvazoval ? Viem, su drahe a je tam turbo ale viezol som sa a je to o triedu lepsie ako 9G mozno aj o dve. Trojvalec ide krasne od spodu a mne sa aj paci zvuk, je to tiez subjektivna vec ale 8 aj 9G benzin to je zvuk uhucaneho vysavaca a so spolahlivostu by som si starosti nerobil. No a podvozok je tiez uplne ina kategoria, proste konecne poriadny civic pre mna od poslednej 6G. Ale hej, ceny zacinaju na 17tis.
turbo netreba staci nizka hmotnost...pri bajkoch to je najdolezitejsie, ale pri autach sa nato zabuda....vyzera ze aspon suzuki novej generácie sa ktomu vracia...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Tebe príde divné podradenie o 2 stupne na benzíne keď na to dupneš? Však aj ja pri predbiehaní podradím niekedy aj rovno na 2-ku, ak to nie je turbobenzín tak je to žiadané...
mám, čo konkrétne ťa zaujíma?
do kufra sa zmestia aj dva nerozobraté cestné biky, čiže v celku aj s kolesami, samozrejme menšie rámy.
V podstate co bikejoring napisal je pravda, aj ked motor je trocha mdlejsi ako v 8G(zvuk celkovo nic moc) ale stale ovela lepsi ako konkurencne chcipaky 1.4 a 1.6 a myslim ze budes spokojny, vsetko je tam kde mas byt, rozsvieti sa vsetko co sa ma rozsvetcovat niesu tam ziadne wtf riesenia, sedanky pohodlne, vsetko logicke poctive (aj ked viac plastovejsie ako nemecky konkurenti) obrovske plus je ze tie auta oproti konkurencii nestracaju na cene a v drvivej vacsine na nich jazdili rozumny ludia, ktory sa starali o tie auta.
Osobne by som ale isiel za tu cenu do lexusu pri cene tych 13-15tis ktore predpokladam ze das za auto.
Praktickost pre bikera nie je synonymum pre kombi?
Ked ostaneme pri benzinovych Japoncoch, minule ma tu zaujala Toyota Auris sport wagon. Aj v reale na ulici som si ho uz vsimol, ale nejak podrobnejsie som to zase neskumal. Ten si preco vylucil?
no ale to iste plati aj o Civicu od 8 generacie, strasne skarede auto