ano su neobjektivne.lebo kazdemu moze sediet nieco ine.kazdemu ine vyhovuje cize tie testy su subjektivne.ber to len tak informacne.aj ten test vidlic je blby ved RST mala asi tolko bodov ako FOX
jednoducho nie vsetko sa da uplne objektivne porovnat. No nezda sa mi ze by tu rst davali na uroven foxa, akurat o santurke sa vyjadrili ze prekvapila.
Tlačia nám do hláv kaleráby...
Najviac ma dorazili, keď akože testovali cestné Colnago za 200 tis. českých, pochválili, ale nakoniec skonštatovali, že "pro větší pohodlí by byli lepší 25 mm pláště..." Na jednej fotke bolo vidieť, že sú na ráfkoch nalepené galusky, pravdepodobne 21 mm.
A niektorí tie kaleráby žerú a žerú... A potom sem píšu ako z veľkej knihy.
stranka je trosku pusta plno reklamy ale casak je brutal... take ze nazory od manazerov SRAMU a SHIMANA ze co dalej po XTR deore 9 kole a podobne...
paradne citanie fotecky...
serte na velo
a to nehovorim o free DVD o bajkoch... este som ho nevidel cakam na vhodnu prilezitost pre orgazmicky zazitok tohto rangu (alebo mozno by stacilo keby som vytriezvel hehe)
Jasne ze zahranicne casopisy su na tom lepsie ved maju ovela viac citatelov - financii. O to mi vlastne ani tak nejde ide mi hlavne o to ze aj to co tam napisu nie je este pravda. Uz som spominal test v junovom vele su tam medzi inymi aj batohy od scottu a hydrapaku pricom maju rovnaky rezervoar a u scotta je naustok hodnoteny 9 a u hydrapaku 10 bodmi (a je to to iste).
Žiadny vydavateľ nežije z predaja. Je rád, ak mu predaj zaplatí aspoň tlačiarenské náklady - to však musí mať buď veľmi dobrý predaj, alebo akceptovateľnú vysokú cenu produktu ale najmä nízku remitendu.
Redakciu potom živý buď nejaký chlebodárca, vyrábajú sa dlhy alebo inzercia. Cieľovou skupinou pre cyklistický časopis celkom určite nie sú dámy a preto inzerciu na hygienické vložky nemá význam získavať a ani žiadny výrobca alebo distribútor by takúto inzerciu do cyklistického časopisu nezadal. Rovnako nie sú cieľovou skupinou dobre zarábajúci biznismeni - vydavateľ vôbec nemusí lámať hlavu nad umiestnením inzercie na luxusné autá, luxusné alkoholy a pod. Cieľovou skupinou sú cyklisti a tak zadávateľom inzercie sú len výrobcovia a distribútori výrobkov a služieb súvisiacich s bicyklami - bicykle, súčiastky, doplnky, oblečenie a pod.
No a už chcem vidieť toho vydavateľa-samovraha, ktorý by si v teste dovolil pohaniť či už dobrého zadávateľa inzercie alebo potencionálneho zadávateľa inzercie. Napíše v časopise niekoľko slov o tom, že rámy XY nie sú dobré, lebo praskajú a môže sa rozlúčiť na niekoľko rokov s inzerciou od dodávateľa rámov XY.
Preto treba pozerať na testy objektívne, z pohľadu prospechu vydavateľa - ak v časopise napíšu, že bicykle XY sú pohodlné, tak to môže napríklad znamenať, že sú príliš mäkké. A podobne.
Pri v testoch najviac vychválených produktoch sa treba pozrieť do celého časopisu, či dodávateľ toho produktu nemá náhodou v časopise aj niekoľko strán reklamy - nemusí byť v tom istom, o číslo skôr alebo neskôr.
Kúpte si Velo, pozrite si testy bicyklov a potom si pozrite na inzerciu. Čo myslíte, tie ktoré majú najviac reklamy, budú umiestnené v testoch v vpredu alebo medzi porazenými?
nevidel by som to az tak cerne JOKO
hodnotenia podla mna prebiehaju subjektivne a ked sa pritrafi nejaka ta chybicka...
keby ten casak robil netransparentne testy, davno by stratil citatelsku zakladnu...
Vytahujem tuto temu, lebo som sa konecne dostal k junovemu vydaniu Vela a precital si clanok o prijme tekutin na biku od nejakeho felciara. Bol som zhrozeny urovnou jeho prispevku. Neviem ci dostal za ulohu naplnit 3 strany aj za cenu opakovania viacerych viet. Isty naznak odbornosti mu neupieram, aj ked mnohe z jeho myslienok (?) by mohli byt napadnutelne. A vy co, verite podobnym clankom od pochybnych Dr.?
Hmm, ja som si pozeral vo vele testy bikov, kedze rozmyslam o novom biku a bol som prekvapeny, ked u jednoho modelu zjazdili vidlu pod ciernu zem a u inej znacky (osadenej tou istou vidlou) iba skonstatovali, ze obcas nestiha ... tak som to dalej ani nepozeral ... testy budu vzdy subjektivne, lebo kazdemu sedi nieco ine.
testy budú vždy len o pocitoch testujúceho.
daj päť vidiel (odpružených) do ruky piatim testerom a budeš mať 25 rôznych názorov. V lepšom prípadne sa zhodnú v 30%.
ja som zastanca presných hmatatelných meraní. Auto na STK - dostaneš protokol so všetkými parametrami brzd, CO, CO2.... a nikto ti nepovie, že tebe to ***** viac ako by malo.
čo sa týka vidiel - aj na to existuje testovacia stolica a koncom augusta sa chystám na kukuč.
Nevýhoda takéhoto testovania? všetky vidly sú pri uchytení rovnocenné a až po spustení a zapísaní grafu je vydieť ako ktorá vidla funguje .... Nakolko mám možnosť k nahľiadnutiu výsledkov jednotlivých testovaní, dovolím si tvrdiť, že opisy "z ruky" sa strašne mýlia!!! niektoré vidly o ktorých som si z opisov myslel, že to je bomba, tak testy nevyzerali až tak ružovo.
testy budú vždy len o pocitoch testujúceho.
daj päť vidiel (odpružených) do ruky piatim testerom a budeš mať 25 rôznych názorov. V lepšom prípadne sa zhodnú v 30%.
ja som zastanca presných hmatatelných meraní. Auto na STK - dostaneš protokol so všetkými parametrami brzd, CO, CO2.... a nikto ti nepovie, že tebe to ***** viac ako by malo.
... ... ...
Tak som si vykopal hrob ......
Biking je o pocitoch z jazdy. Takze aj ked si vyberies podla objektivneho (laboratorneho) testu, nakoniec mozes byt prekvapeny prijemne aj neprijemne. Nehovoriac o tom, ze vzhladom na skoro nekonecnu variabilitu terenu a podmienok ta vzdy budu cakat prekvapenia. Takze si ten hrob kludne zahrab a netrap sa.
na testovacej stolici je vydieť nábeh kolesa na prekážku a o kolko sa zdeformuje pneu, ktorá ti povie aká je citlivosť vidly. Po prelezení prekázky máš zákmity,x krát za sebou a podla tvaru ti prezradia kvalitu tlmiča. Tomu sa hovorí citlivosť a ovladatelnosť.
Dalšia kontrola je na riditkách, kde sa meria priebeh posunutia riditok do výšky, čiže vieš presne zmerať aký náraz si dostal do rúk (to je ten komfort jazdy, resp. pocit z ovladatelnosti biku.) takže pri prezretí grafu vieš presne čo budeš cítiť pri prejazde a ako sa bude správať. http://www.tuning-test.cz/video.html
prečo ***** týmy F1 majú tolko elektroniky - aby im prezradila to, čo sa z pocitou jazca v žiadnom prípade nedá vyčítať.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Najviac ma dorazili, keď akože testovali cestné Colnago za 200 tis. českých, pochválili, ale nakoniec skonštatovali, že "pro větší pohodlí by byli lepší 25 mm pláště..." Na jednej fotke bolo vidieť, že sú na ráfkoch nalepené galusky, pravdepodobne 21 mm.
A niektorí tie kaleráby žerú a žerú... A potom sem píšu ako z veľkej knihy.
pred odletom z UK som na letisku zbacil casak MBR
www.mountainbikerider.com
stranka je trosku pusta plno reklamy ale casak je brutal... take ze nazory od manazerov SRAMU a SHIMANA ze co dalej po XTR deore 9 kole a podobne...
paradne citanie fotecky...
serte na velo
a to nehovorim o free DVD o bajkoch... este som ho nevidel cakam na vhodnu prilezitost pre orgazmicky zazitok tohto rangu (alebo mozno by stacilo keby som vytriezvel hehe)
Redakciu potom živý buď nejaký chlebodárca, vyrábajú sa dlhy alebo inzercia. Cieľovou skupinou pre cyklistický časopis celkom určite nie sú dámy a preto inzerciu na hygienické vložky nemá význam získavať a ani žiadny výrobca alebo distribútor by takúto inzerciu do cyklistického časopisu nezadal. Rovnako nie sú cieľovou skupinou dobre zarábajúci biznismeni - vydavateľ vôbec nemusí lámať hlavu nad umiestnením inzercie na luxusné autá, luxusné alkoholy a pod. Cieľovou skupinou sú cyklisti a tak zadávateľom inzercie sú len výrobcovia a distribútori výrobkov a služieb súvisiacich s bicyklami - bicykle, súčiastky, doplnky, oblečenie a pod.
No a už chcem vidieť toho vydavateľa-samovraha, ktorý by si v teste dovolil pohaniť či už dobrého zadávateľa inzercie alebo potencionálneho zadávateľa inzercie. Napíše v časopise niekoľko slov o tom, že rámy XY nie sú dobré, lebo praskajú a môže sa rozlúčiť na niekoľko rokov s inzerciou od dodávateľa rámov XY.
Preto treba pozerať na testy objektívne, z pohľadu prospechu vydavateľa - ak v časopise napíšu, že bicykle XY sú pohodlné, tak to môže napríklad znamenať, že sú príliš mäkké. A podobne.
Pri v testoch najviac vychválených produktoch sa treba pozrieť do celého časopisu, či dodávateľ toho produktu nemá náhodou v časopise aj niekoľko strán reklamy - nemusí byť v tom istom, o číslo skôr alebo neskôr.
Kúpte si Velo, pozrite si testy bicyklov a potom si pozrite na inzerciu. Čo myslíte, tie ktoré majú najviac reklamy, budú umiestnené v testoch v vpredu alebo medzi porazenými?
hodnotenia podla mna prebiehaju subjektivne a ked sa pritrafi nejaka ta chybicka...
keby ten casak robil netransparentne testy, davno by stratil citatelsku zakladnu...
Moc ludi co to pravidelne cita nepoznam.
Moc ludi co to pravidelne cita nepoznam.
kedze to tu nepredavaju a do anglicka sa chodi poredsie:-)))
daj päť vidiel (odpružených) do ruky piatim testerom a budeš mať 25 rôznych názorov. V lepšom prípadne sa zhodnú v 30%.
ja som zastanca presných hmatatelných meraní. Auto na STK - dostaneš protokol so všetkými parametrami brzd, CO, CO2.... a nikto ti nepovie, že tebe to ***** viac ako by malo.
čo sa týka vidiel - aj na to existuje testovacia stolica a koncom augusta sa chystám na kukuč.
Nevýhoda takéhoto testovania? všetky vidly sú pri uchytení rovnocenné a až po spustení a zapísaní grafu je vydieť ako ktorá vidla funguje .... Nakolko mám možnosť k nahľiadnutiu výsledkov jednotlivých testovaní, dovolím si tvrdiť, že opisy "z ruky" sa strašne mýlia!!! niektoré vidly o ktorých som si z opisov myslel, že to je bomba, tak testy nevyzerali až tak ružovo.
Tak som si vykopal hrob ......
daj päť vidiel (odpružených) do ruky piatim testerom a budeš mať 25 rôznych názorov. V lepšom prípadne sa zhodnú v 30%.
ja som zastanca presných hmatatelných meraní. Auto na STK - dostaneš protokol so všetkými parametrami brzd, CO, CO2.... a nikto ti nepovie, že tebe to ***** viac ako by malo.
... ... ...
Tak som si vykopal hrob ......
Biking je o pocitoch z jazdy. Takze aj ked si vyberies podla objektivneho (laboratorneho) testu, nakoniec mozes byt prekvapeny prijemne aj neprijemne. Nehovoriac o tom, ze vzhladom na skoro nekonecnu variabilitu terenu a podmienok ta vzdy budu cakat prekvapenia. Takze si ten hrob kludne zahrab a netrap sa.
na testovacej stolici je vydieť nábeh kolesa na prekážku a o kolko sa zdeformuje pneu, ktorá ti povie aká je citlivosť vidly. Po prelezení prekázky máš zákmity,x krát za sebou a podla tvaru ti prezradia kvalitu tlmiča. Tomu sa hovorí citlivosť a ovladatelnosť.
Dalšia kontrola je na riditkách, kde sa meria priebeh posunutia riditok do výšky, čiže vieš presne zmerať aký náraz si dostal do rúk (to je ten komfort jazdy, resp. pocit z ovladatelnosti biku.) takže pri prezretí grafu vieš presne čo budeš cítiť pri prejazde a ako sa bude správať.
http://www.tuning-test.cz/video.html
prečo ***** týmy F1 majú tolko elektroniky - aby im prezradila to, čo sa z pocitou jazca v žiadnom prípade nedá vyčítať.