prostě sexy kus,
minisukýnka, přiléhavé tričko, podprsenka žádná - a snaží se opravit
kolo.
Když je ženská zmerčí, tak hned na ně: "Pánové, neumíte někdo opravit kolo?
Já tomu vůbec nerozumím". Jeden chlap na to: "Jo já se v tom
vyznám, opravím
vám to." Druhý tomu prvnímu: "Tak opravuj, já už pomalu půjdu a
počkám tě na
kraji lesa". No chlap čeká na kámoše na kraji lesa 10 minut, 20
minut -
kámoš Furt nikde. Asi po půlhodině chlap kouká - jeho kámoš jede z
lesa na
kole od té ženské. Tož se ho ptá: "Ty vole, tys tu ženskou zabil a sebral
jsi jí to kolo nebo co?" Kámoš odvětí: "Ale ne. Já jsem jí to perfektně
spravil a ona byla tak šťastná, že sundala kalhotky a říká mi - vemte
si co
chcete. No tak jsem si vzal to kolo" Na to ten druhý: "No to jsi udělal
dobře, protože v těch kalhotkách bys vypadal jak debil!"
posledný komentár: 26. 5. 2006 o 8:54
Artica X5 je perfektná zimná cyklistická topánka MTB pre teplo, pohodlie, ochranu a výkon jazdy aj v tých najchladnejších podmienkach off-road. Plne nepremokavá, s pokročilými izolačnými vlastnosťami, ochranou chodníkov a robustným uchopením. Porazí prvky, ale je tu ťažká a ľahká výkonná obuv.
Systém vnútornej rýchlosti kolies Artica R5 umožňuje rýchle a presné prispôsobenie tvaru nohy. Jeho zosilnená štruktúra Microtex ponúka štruktúrovanú podporu, zatiaľ čo bezšvové spojenie na vonkajšej strane poskytuje nízku ochranu proti nárazu a priedušná membrána maximalizuje prúdenie vzduchu. Vodeodolná vonkajšia časť je ľahko čistiteľná a vodotesný zips zaručuje, že aj najhoršie počasie zostane vonku.
Nylonová podošva vystužená karbónom - pevná, ľahká a tuhá pre ochranu trasy, podporu a prenos výkonu - je kombinovaná s pohodlnou fialovou zimnou cyklistickou stielkou fi'zi: k Winter Edition s útulným fleece zvrškom a izolačnou hliníkovou fóliou na spodnej strane, sezónne teplo. Gumové treky znamenajú, že budete vždy držať uchopenie na akomkoľvek povrchu.
Horná časť: Nepriepustná a priedušná membrána, spevnená škrupina Microtex
Podrážka: nylon vystužený uhlíkom, gumová rukoväť
Uzáver: interný systém rýchlych kolísk
Stielka: fi'zi: k Cyklistická stielka
Hmotnosť: 463 g (veľkosť 42,5)
Veľkosti: 40-47 a 48
- roky 90-e, unicode na strankach sa nepouziva, texty vtipov sa siria ako text,
- sucasnost - unicode je bezny, vtipy[vtip obsiahnuty v texte] sa siria prevazne ako obrazky a este sa k tomu pridavaju aj emotikony na grc
https://www.facebook.com/ABC15/videos/448098122617310/
DVANÁCT BODŮ PROČ NENÁVIDÍM ENDURO
Autor: Keli, vydáno: 15.1.2016
Před lety žádné enduro nebylo a kromě crosscountry nebylo v bajcích co nenávidět. Naštěstí s rozšířením endura se nám všem naskytla možnost si pořádně zanadávat na tu novou disciplínu. Aneb dvanáct bodů proč nenávidím enduro.
Enduro a média – na enduro kole může jezdit každej Lojza a proto se enduro pořád cpe do médií a vytlačuje z něj pořádný kola – sjezďáky, samozřejmě! Na sjezďáku jezdí jen ten, kdo má pořádný koule.
Enduro a závody – enduro zničilo sjezdové závody, ta drzost, že někdo jede na DH závod a jede na enduro kole. Taková troufalost! A ještě si dovolí jet rychleji než sjezďáci. Okamžitě diskvalifikovat. Na sjezdový závod jen na sjezdovém kole. A šmitec.
Enduro přeběhlíci – ti bývalí sjezdaři, ti přeběhlíci, co teď jezdí enduro. Takto se zaprodat! A ještě horší jsou ti, co kombinují obojí. Musíš být striktní, downhill je downhill!
Enduro bere hrozně času – furt někam musíš jezdit, šlapat do kopce a nemůžeš si v klidu postávat ve frontě na lano, to nechci. Raději vystojím důlek ve frontě než bych jezdil enduro!
Enduro a flow – enduraři pořád hledají flow, proboha proč? Na bajku to musí drncat, pořád drncat, čím víc, tím líp. Ideálně, tak aby to vyrazilo řidítka z rukou.
Závodní enduro – jezdí se tam kola se zdvihem 170mm, to byly dřív krásný frýrajďáky a teď to prohlašují za enduro. A ty tratě na EWS, vždyť je DH jak kráva, co tam lezou s malejma kolama. Je to sjezd s batohem a hotovo! A ani ten batoh už nenosí. Navíc enduro závod u nás může fakt jet každej jouda, nebo co hůř, XC borec, co to trochu umí držet, ten tě zařízne a to teda ne, já jsem přece drsnej sjezdař, co dává nejvíc!
Enduro a 29" kola – v DH bys kolo pro žirafy nepotkal a už vůbec by tě nemohlo porazit.
Enduro zabilo 26" – nebýt endura, tak žádný sedmadvácy nejsou, všichni jezdí na klasice a je vymalováno. Polovičatý enduro rozměr dvacetsedm a půl nemám a nechci!
Enduro a helma – velký brýle a malá helma, chtěj bejt jako my (sjezdaři) a mít pěkný brejle jako Travis Pastrana, ale nemají pořádnou helmu, to je paskvil!
Enduro a seřizování – na enduro ti musí to kolo řadit a nemůže mít všude vakl a tříkilové pláště. Na sjezďáku ti stačí, když to trochu brzdí a houpe. Šlapat nemusíš, stačí držet plnej plyn.
Enduro a životospráva – to jsou furt nějaký ionťáky, energetický tyčinky, těstoviny, cukry a kdo ví co ještě, na DH ti stačí dát večer 7 piv a po půlnoci tam vleže u televize poslat salám a 11 ráno na startu jseš jak rybička.
Enduro a fyzička – abys mohl uspět v enduru, musíš mít fýzu, na fýzu je silnička, takže endurař je jen maskovanej silničář, prostě žiletka. Na DH můžu být tlustej, nobody cares…