- rychlost
- prejdene km
- nadmorsku vysku(stacilo by max min), ale keby zaznamenal aj profil bolo by ok
- a mozno aj sklon terenu
dajte nejake typy, ani nie uplne lacne a ani uplne drahe
dik
ak si to nepochopil mozem ti to tu aj vypocitat a nakreslit
... ani ja nerozumiem ako dĺžka časového intervalu, počas ktorého je snímač zopnutý pri prechode okolo magnetu, ovplyvňuje zaznamenaný počet otáčok kolesa napríklad na dráhe s dĺžkou niekoľko km.
Počet vypitých pív tiež nezávisí od rýchlosti vypitia jednotlivých pív. Na základe počtu vypitých pív mi čašník vystaví účet podobne, ako computer vypočíta prejdenú vzdialenosť podľa počtu zaznamenaných otáčok kolesa.
Velke + som daval pre garmin, ze vie zobrazit 10 poli na jednej obrazovke oproti 6 na sigme ale tu nastalo ale, na sigme mam nastavenych 5 obrazoviek po 6 poli, no na garmine som si dal 10 poli na prvu obrazovku a na druhu uz len 7, lebo som uz tam nemal co dat. A co sa tyka presnosti merania a rychlosti prepocitavania tak jednoznacne vedie Sigma. ( na garmine sklon zaostaval voci realu tak 20s, niekedy aj viacej,niekedy doslova trebalo cakat kym sa spameta, ze uz davno slapem do strmeho kopca, u sigmy to je tak do 10s) A co sa tyka pripravenosti tachaca od stlacenia tlacidla zapnutia a najdenia satelitov, kedy je pripraveny na jazdu tak ked som to meral, tak sigma 8-10s a garmin 40- 60s (sigma ma len GPS, Garmin ma A-GPS, GPS + Glonas a aj v zazname trasy bola lepsia sigma, najmä v hustom lese, kde je slabsi signal asi aj preto, ze ma podporu od 3-oseho kompasu) A este spomeniem aplikaciu, Garmin Connect je dost chudobny na rozne parametre, tam je len ten zaklad, Sigma link ma podstatne viac parametrov ( v garmine mi najme chybaju take parametre ako su priemerne rychlosti do kopca a z kopca,maximalna rychlost stupania vm/min hore aj dole, vzdialenosti prejdene do kopca a z kopca, cas šlapania a este dalsie)
a najväcsie - by som dal garminu za jeho tlacidla pre prepinanie obrazoviek, su na blbej strane pre mna (cize na lavej) a idu dost tazko.
A co moze garmin sigme zavidiet je vyskomer (na zaciatku vyjazdu som mal vzdy oba skalibrovane na rovnaku aktualnu vysku, no po 3 hodinach jazdy, navrat domov garmin mal vzdy odchylku 12-15m, sigma max 3m (v podstate ani tych 15m nieje vela, ale ked sigma to zvlada do 3m)
A potvrdila sa aj dost diskutovana tema ohladom presnosti teplomera u garmin zariadeni, ked aj 520 vzdy ukazovala o tie 2°C menej ako sigma.
Garmin je super pristroj, no mne ako jazdcovi, ktory jazdi prevazne v terene vobec nesadol.
(oba pristroje som takmer tyzden vozil spolocne na rajdoch bok po boku)
Toto moje porovnanie mozno niekomu pomoze, no mozno ma aj zatratite, no napisal som len moje realne porovnanie tychto dvoch pristrojov.
tvl. po prečítaní tohoto som si uvedomil, že celkovo sme už v riadnej <> keď niekto potrebuje radar na bike,
čo tak nečumieť na displej, vybrať sluchátka z uší a vnímať okolitý svet tak ako je ?
Srsen neviem preco rovno takyto ton? skusal si niekedy tu variu? jazdis cestu? keby ano, tak vies, ze je to zariadenie ktore sa neda docenit. So sluchadlami som ja napr. nikdy nejazdil a ani jazdit nebudem a ani nemam pre to pochopenie. No mozes mat usi ako rys no ked ti fuka protivietor, alebo aj ked nefuka a ides rychlejsie tak casto auto nepocujes prichadzat. Pri tejto varii nepotrebujes pozerat na obrazovku, vzdy ti pipne cykloPC a oznami ti prichadzajuce auto. Na displeji si mozes potom ked tak skontrolovat ako rychlo sa priblizuje a kolko tych aut je.
Ale to by sme asi moc chceli aby sa na diskusnom fore radilo a nie len hanilo, ze?