Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
savings Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.25" Performance Addix E-50 plášť, drôt
17,29 €
savings
MOC 31,99 €
Výpredaj -20% Vittoria Martello 27.5x2.6 G2.0 TNT TLR plášť, kevlar
47,99 €
-20%
MOC 59,99 €
-18% WTB Vigilante 27.5x2.60" TCS Tough, Fast Rolling plášť, kevlar
54,90 €
-18%
MOC 66,99 €
Výpredaj -17% Vittoria Mazza Trail 27.5x2.4" 4C G2.0 plášť, TLR, kevlar, anthracite
49,99 €
-17%
MOC 59,99 €
-35% Maxxis Rekon 27.5x2.60" WT 3C EXO+ MaxxTerra plášť, TR, kevlar
54,90 €
-35%
MOC 89,99 €
Schwalbe EDDY CURRENT FRONT 27.5x2.80" Evolution Soft plášť, TLE, kevlar
65,99 €
MOC 76,99 €
savings Maxxis Minion DHR II 27.5x2.40" WT 3C MaxxGrip EXO plášť, TR, kevlar
54,90 €
savings
MOC 78,99 €
Akcia -26% Pirelli Scorpion™ E-MTB R 27.5x2.6 HyperWALL TLR plášť, kevlar
58,99 €
-26%
MOC 88,99 €
-17% Maxxis High Roller II 27.5x2.40" DH 3C MaxxGrip plášť, TR, kevlar
49,90 €
-17%
MOC 89,99 €
savings Maxxis Minion DHF 27.5x2.50" DH 3C MaxxGrip plášť, drôt
47,90 €
savings
MOC 76,99 €
-14% Schwalbe plášť ROCKET RON 27.5x2.10 (54-584) Super Ground TLE Speed kevlar
58,99 €
-14%
MOC 68,99 €
Výpredaj -17% Vittoria Agarro 27.5x2.6" G2.0 4C plášť, TLR, kevlar
49,99 €
-17%
MOC 59,99 €
a nic ti nevycitam
edit: a nič nevyhadzuj lebo dostneš cez frňák i keď si o dve hlavy vyšší.
Urobil som blbost z nepozornosti ? Alebo je to dvojme nafukovanie iba safe-proof method pri tazsom dosadani patiek. Apropo, pouzivate vobec niekto striekackovu metodu ?
Dnes som rozrezal na struske zo zlievarne, 1cm diera ako ziletoku, tmel to sice zalepil, ale po dofukaní to hned fucalo a striekalo dalej.. 15min boja , nakoniec som urval kusok z flaku a natlačil do diery, hned to zalepilo a dofrčal som domov,
Vies poradit preco ? Lebo nasiel som take navody aj take navody.
Kazdopadne nepustilo to ani stotinu baru za cely den takze zatial fajn :- ).
Včera som skúšal DT Swiss TLR ráfik, najlacnejšiu drôtenú Schwalbe pneumatiku, priemyselnú pásku a tmel Slime Pro, ktorého som tam nalial vyše deci. DIY "kompresorom" z PET flaše som to bez problémov nahodil (ani mydlovú vodu nebolo treba), no vyzeralo to úplne beznádejne, zelený sliz striekal na všetky strany a nie a nie zaceliť tie diery v plášti. Vzhľadom na deklarované okamžité utesnenie dier do veľkosti 3 mm som z toho bol dosť sklamaný. Nepomáhalo ani trasenie a točenie kolesa, no nakoniec sa to nejako ustálilo a zadné koleso vyzeralo že drží, predné sa mi utesniť nepodarilo, tak som dal späť dušu. 50 km asfaltový výjazd to síce vydržalo bez nutnosti dofukovať, no z pôvodných 4 barov na začiatku výjazdu boli cca. 2 bary na jeho konci.
Dnes som si teda kúpil Joe´s žltú pásku aj Joe´s tmel, že to skúsim spraviť poriadne. Nalepil som pásku, nasadil ventily, do každej pneumatiky som dal cca. 75 ml tmelu a nahodil. Diery v oboch pneumatikách sa takmer okamžite utesnili (oproti tomu Slime Pro to bol neskutočný rozdiel) no na rozdiel od včerajška mi to fučalo okolo ventilov, tak som matičky utiahol kliešťami, do každého kolesa natlačil 4 bary, do batoha som okrem tých klieští hodil aj 3 náhradné duše a s malou dušičkou som vyrazil na rovnaký asfaltový výjazd ako včera. No ešte som ani nenasadol a jedno z kolies začalo len tak samé od seba syčať, tak som krútil a triasol, až kým to neprestalo, čo mi síce na sebavedomí veľmi nepridalo, ale nakoľko som už bol oblečený a vychystaný, povedal som si, že idem tak či tak. Naschvál, že čo sa bude diať
Ako sa dalo čakať, výjazd som nakoniec skrátil na 45 km počas ktorých som musel 2x dofukovať (možno by stačilo len raz, ak by som tam znova natlačil 4 atmosféry, to sa mi však malou ***** nechcelo).
Teraz som do každého kolesa dolial ďalších 30 ml a dofúkal a pretriasol, som zvedavý ako to bude vyzerať ráno.
Je možné, že by som zle nalepil tú pásku a púšťalo by mi to okrem iného aj okolo niplov? Nech som sa totiž akokoľvek snažil, ostalo mi tam dosť vzduchových bublín, ktoré som nevedel vytlačiť von.
a davali sme kit supravu kde by človek nepredpokladal problém tak na zadnom kolese nám ten ventil problém urobil. Po niekolkých zborká -rozborka sme omotali teflonovu niť okolo ventilu a koleso drží aj po skuške pod vodou.
Vieš si predstaviť ako by sme vyzerali pri tom mlieku?
Toť fsio.