Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
valecek potom VW Multivan 6 110kW je urcite dobra volba.
Ak nepotrebujes fakt vela miesta, tak neber long. To predlzenie obmedzuje v meste a pri parkovani. Ked je kratka verzia bez tazneho, tak ma ovela komfortnejsie zavesenie zadnych kolies.
Skus si popozerat aj VW California.
trošku od veci, ale 17 rokov som chodieval lyžovať na týždeň bez stravy na Martinky,
začínal som na Favorite domáca plus dve deti a v kufri rotweiler
postupne sa to zväčšovalo - Escort, Laguna
a skončil som pri Micu Pajero sport s bedňou na streche a aj TAK to bolo (vraj) malé,
nie nebolo, čím ďalej, tým viac som nosil zbytočnosti, však zoberieme, zmestí sa
ja to vidím podobne ako LL, hocikedy sa máme problém pomestiť do avensisu kombi ... ale keď som mal dačo s autom a požíčal som si od otca malú fábiu tak sme sa zmestili na lyžovačku aj s lyžami, sánkami a kočíkom, dvomi detskými sedačkami vo vnútri ... ale je veľký rozdiel legovať to a proste to tam dať
mňa raz viezol jeden známy na x5, ročník cca 2010, po 15 km som bol rád, že som vystúpil, nikdy v živote som sa neviezol na niečom tak nepohodlnom, bol to vyslovene rebrinak. Neviem čo to malo obuté ale.
U tychto generacii (E70 a F15) je velky rozdiel medzi X5 s pruzinovym sport podvozkom na velkych kolach s runflat pneu (spolu s Mpaketom je to tzv. "slovak pozer edition", ktorych je u nas bohuzial najviac) a rovnakou kasnou X5 ale vybavenou Adaptive Drive, vzd.mechmi vzadu, normalnejsimi kolesami (19ky) s ne-runflat pneu, aktivnym riadenim, HeadUp displejom a komfortnymi (to je oznacenie) sedackami. Jedno auto je skakava a hupava koza. Druhe je uplne ine vozenie.
Chcel by som sa opytat. Vozim biky na streche auta, nosic mam namontovany celu jar/leto/jesen. Vyhoda je ze hocikedy mozem odviest bike. Mam aj tazne, kde by sa tiez dali zobrat biky. Je mozne ten nosic na taznom vozit tiez stale pripojeny aj bez bikov celu bikovu sezonu? Z bytu pivnice to vzdy nahadzovat na tazne, ked budem chciet odviest bike niekde mi nepride az tak idealne. Uz aj tak sa nachodim okolo celeho panelaku k parkovisku, lebo mame vchod iba z jednej strany a mam aj dlhe auto avensis kombi 2009 a nosic na taznom by ho este viac predlzil. Dik za skusenosti
LLkeby nemusím vozit mamu zmestime sa ps: keby dačo ty si to povedal
toto! vtrepať dospelého človeka medzi dve detské sedačky (ktoré v časoch favoritov neboli) neni tak jednoduché. ak sú na isofixe tak neuhnú ani milimeter. ak si človek zadefinuje 3 plnohodnotné sedáky v druhej rade ako "základ" tak výber áut sa neuveriteľne redukuje.
mravac: teoreticky sa dá, ale naozaj to je blbosť. Na rozdiel od strechy sa na ťažné nahadzuje rýchlo a jednoducho. Ale zase sa s tým naozaj blbo parkuje - hlavne ak je bez bicyklov a netušíš kde končí.
Pre predstavu - nosím 3 biky.
Na streche : namontujem jeden priečnik, druhý priečnik, jeden nosič, druhý nosič, tretí, nosič, dám poroz aby neboli nakrivo
Na ťažnom : zacvaknem na guľu, dvihnem zloženú časť a zapojím elektriku a hotovo odhadom to sú 2 minúty vs 15 minút
Dik za skusenost. Ale tým, že nosím priečniky a nosiče stále na aute namontované, mi odpajú aj tie 2 minúty. Pokryva to aj pripady, kedy potrebujem surne zaniest bike do servisu autom, prípadne ho ísť po práci zobrať zo servisu. Samozrejme bike,sa zmestí aj dovnútra v nezloženom stave keď idem sám, ale zase treba prekladať detskú sedačku dopredu.
Zvýšenú spotrebu moc neriešim pri stale namontovanom strešnom stresnom nosiči. Zvyseny hluk pocitujem len ak necham samotne priecniky bez nosicov, co sa vobec nestava.
mam taku otazku (neviem ake mas priecniky, nosice...) preco to zo strechy nedavas dolu v celku -> povolis iba priecniky na kazdej strane a nosice nechas namontovane, drzia to cele pokope (tiez mam 3 nosice)
su ktomu potrebne 2 osoby, ale je to podstatne rychlejsie dolu. a skladovane -> opriem to o stenu v pivnici v celku
mravac: teoreticky sa dá, ale naozaj to je blbosť. Na rozdiel od strechy sa na ťažné nahadzuje rýchlo a jednoducho. Ale zase sa s tým naozaj blbo parkuje - hlavne ak je bez bicyklov a netušíš kde končí.
Pre predstavu - nosím 3 biky.
Na streche : namontujem jeden priečnik, druhý priečnik, jeden nosič, druhý nosič, tretí, nosič, dám poroz aby neboli nakrivo
Na ťažnom : zacvaknem na guľu, dvihnem zloženú časť a zapojím elektriku a hotovo odhadom to sú 2 minúty vs 15 minút
Tiež to dávam s priečnikmi a nosičmi naraz na auto aj z auta. Zvládnem to zatial aj sám. V podstate to robim 2x rocne. Zhodit to treba ak clovek ide na kefy do autoumyvarky, ale tam nechodim. No a treba potom ešte skontrolovať a dotiahnuť nosice o priecniky. Pred tyzdnom ked som viezol bike tak som to neskontroloval a na jednej strane sa nosic uvolnil od priecnika. Nastastie kusok od domu.
Mam zatial iba 2 nosice, ale o rok uz junior dostane svoj bike na pedale a kupim dalsi nosic.
Keď ti nevadí to nakladanie a skladanie, tak nieje problém. Tiež dva vs 3 biky bol rozdiel, lebo ten tretí bol v strede strechy a bolo to ďaleko na natiahnutie sa.
Ja na Galaxy tak ľahko nevyleziem, takže som kúpil nosič na ťažné a nahodím ho raz dva.
Mal som uz aj tri nosice a bolo to tak akurat na natiahnutie sa. Problem ale vidim hlavne v sirokych rajdach, takze sa biky musia vozit opacne otocene. 4 biky na streche neodnesiem aj kvoli tomu ze sa uz asi stvrty nosic nezmesti do priecnikov, ale neskusal som. Mam aero priecnik, ktory nepretrca cez uchyt do auta.
tak sa konecne vratil z liecenia. Nemam zatial take priestorove naroky, ako valecek, myslim, ze bude stacit. Zevraj sa oplati brat Long, kvoli miestu v kufri - tretej rade. Ja si s mojimi kratkymi nohami pohodlne sadnem aj do tretej rady - plnohodnotne. Isofix na vsetkych 4roch vzadu.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ak nepotrebujes fakt vela miesta, tak neber long. To predlzenie obmedzuje v meste a pri parkovani. Ked je kratka verzia bez tazneho, tak ma ovela komfortnejsie zavesenie zadnych kolies.
Skus si popozerat aj VW California.
začínal som na Favorite domáca plus dve deti a v kufri rotweiler
postupne sa to zväčšovalo - Escort, Laguna
a skončil som pri Micu Pajero sport s bedňou na streche a aj TAK to bolo (vraj) malé,
nie nebolo, čím ďalej, tým viac som nosil zbytočnosti, však zoberieme, zmestí sa
a coze si nechcel manual? ci toto akorat prislo za dobru cenu?
U tychto generacii (E70 a F15) je velky rozdiel medzi X5 s pruzinovym sport podvozkom na velkych kolach s runflat pneu (spolu s Mpaketom je to tzv. "slovak pozer edition", ktorych je u nas bohuzial najviac) a rovnakou kasnou X5 ale vybavenou Adaptive Drive, vzd.mechmi vzadu, normalnejsimi kolesami (19ky) s ne-runflat pneu, aktivnym riadenim, HeadUp displejom a komfortnymi (to je oznacenie) sedackami. Jedno auto je skakava a hupava koza. Druhe je uplne ine vozenie.
toto! vtrepať dospelého človeka medzi dve detské sedačky (ktoré v časoch favoritov neboli) neni tak jednoduché. ak sú na isofixe tak neuhnú ani milimeter. ak si človek zadefinuje 3 plnohodnotné sedáky v druhej rade ako "základ" tak výber áut sa neuveriteľne redukuje.
Pre predstavu - nosím 3 biky.
Na streche : namontujem jeden priečnik, druhý priečnik, jeden nosič, druhý nosič, tretí, nosič, dám poroz aby neboli nakrivo
Na ťažnom : zacvaknem na guľu, dvihnem zloženú časť a zapojím elektriku a hotovo odhadom to sú 2 minúty vs 15 minút
Zvýšenú spotrebu moc neriešim pri stale namontovanom strešnom stresnom nosiči. Zvyseny hluk pocitujem len ak necham samotne priecniky bez nosicov, co sa vobec nestava.
su ktomu potrebne 2 osoby, ale je to podstatne rychlejsie dolu. a skladovane -> opriem to o stenu v pivnici v celku
Pre predstavu - nosím 3 biky.
Na streche : namontujem jeden priečnik, druhý priečnik, jeden nosič, druhý nosič, tretí, nosič, dám poroz aby neboli nakrivo
Na ťažnom : zacvaknem na guľu, dvihnem zloženú časť a zapojím elektriku a hotovo odhadom to sú 2 minúty vs 15 minút
Mam zatial iba 2 nosice, ale o rok uz junior dostane svoj bike na pedale a kupim dalsi nosic.
Ja na Galaxy tak ľahko nevyleziem, takže som kúpil nosič na ťažné a nahodím ho raz dva.
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down