Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
nevieme pozadie vztahov s importerom a ako vznikal test, mozno tu znacku nemusi, mozno mu za to nezaplatili, mozno on nezaplatil im .. kto vie
ale osobne by som do Koranda siel, jedine co prizvukoval ze sa mu nepaci bola spotreba, 9,5l na turbo benzine na dialnici mam i na firemnom Karoqu, alebo na predchadzajucej verzii Tucsonu s 1,6tgdi a to zerie aj 11l + pri castej jazde v meste si to samo "dolieva" olej (benzinom)
Spotreba fail, 4x4 BIG fail, dizajn interieru nech si kazdy zhodnoti sam, za mna nie, ale pacilo sa mi ze nesli cestou dotykovych displejov, ale ostali pri zachovani funkcii na tlacitkach. Kontrast na budikoch fail a pritom elektroniku korejci vedia. Batozinovy priestor a jeho variabilita super, priestor pre posadku takisto. Ked si to zhrniem, tak mna by to pozlatko neoslovilo ani za 20 tis v plnej vybave, pri slabej technike.
Trosku prekvapilo, ze aj Rasto Chvala sa zda, ze ma trochu predsudky voci SY, ako vacsina beznych vodicov. Duster by sa tiez dal za vela veci zvozit pod ciernu zem. Keby sa nezameral na offroad test, ale mestsky suv test + nosenie bicyklov, tak by mu to vyslo mozno trochu pozitivnejsie. Tu kolega cerstvy majitel o par stran dozadu sa nad tym velice rozplyval.
btw. netuzim po dusterovi ani korande
Pod pomenovanim SUV sa ukryvaju diametralne odlisne vozidla. Co bolo SUV pred 20 rokmi, dnes je pomaly offroad (a to je aj moj vyklad danej skratky - pohodlne, priestranne, terenne schopne auto s velkym motorom). Rasto to povedal jasne - mal vysoke ocakavania, kedze Ssang-Yong mame v povedomi ako terenneho specialistu (a tvorcu podivuhodnych dizajnovych kreacii). No a sucasne Korando je len odrazom dnesnej doby a zakaznickych preferencii. Cize ziadna hypergalakticka technika pohonu. Test bol fajn. Len sa vzdy pousmejem, ked davaju testovaci podlahu a auto si robi po svojom. Aky som rad, ze nemam na nove. Aby stroj neposluchal, to uz co je... Len to pipa.
Inak chodievame teraz cez víkendy chystať drevo pre celú rodinu a lietame po hore na starom Korande ešte pod značkou Daewoo. A to auto s lepším obutím vyletí všade. Ujco je lesník, ma dve takéto staré Koranda a síce vyzerajú už strašne, ale fakt to vyjde kdekoľvek...
SUV je stale to iste ako bola prva RAV4 v 1994. To nie je offroad a ani nikdy nebol. Akurat mali vtedy menej elektroniky v pohone a tym padom boli schopnejsie v terene. Mal som o.i. aj prvu aj druhu gen. dokopy 16 rokov.
Tento test som chcel vidiet, pretoze ma to zaujima, garazTV je super, ale bol som silne sklamany. Velky fail. Prd je platne, ze to dali na jeden zaber, ked sa tam toci na trati a Peto Belko mu to ani nepolial...
Toto je SUV, nie offroad. Ma kopu much ktore mohol vypichnut v zaujimavom uzivatelskom teste v obvyklom prostredi dnesnych SUV - spotreba slabota, slabsie schopnosti v miernom terene oproti konkurencii , diskutabilna znacka a dostupnost dielov a servisu atd... Ale treba to dat do suvislosti s cenou a kladmi (priestor, moderna vybava a vzhlad, pomerne kvalitne spracovanie, atd.).
A nie ze mal zly den a akoze si nevsimol ze Korando si nechalo len nazov a uz to nie je offroad s rebrinakom, presne tak ako napr. Vitara.
Po dlhom case velky fail test.
A to naozaj Korando nechcem.
čo som dnes zachytil, od budúceho roku skúšobne a od 2024 natvrdo v EU budú mať autá zabudované rozpoznávanie značiek a aj obmedzovače k tomu... proste je tam cedula 70ka, tak to najprv začne pípať a potom aj podla GPS pekne zníži výkon auta na 70ku... ti ***** to ktorý EUhujerokookoot toto schválil... aby auto neišlo tak ako ja chcem/potrebujem... žiadne rýchle predbiehanie, žiadne že ponáhlam sa do nemocnice ani nič podobného...
takže áno autá si budú robiť čo budú chcieť... píšte všetci modrým perom... iná farba nebude...
vzhladom k poctu polodementnych kretenov, ktorych denno denne stretam na cestach tejto demokratickej republiky karpatskeho typu je podobne eu nariadenie vitane - ak je vobec pravda ze sa nieco take chysta a nieje to len dalsi antieu zvast
len dalsi krok k autonomnym autam - a ked sa pozries na prisprostych obyvatelov zapadneho sveta tak ina cesta ani nieje.
ale nechapem preco sa stale riesi rychlost - ked najvacsi problem je nevenovanie sa riadeniu
čo som dnes zachytil, od budúceho roku skúšobne a od 2024 natvrdo v EU budú mať autá zabudované rozpoznávanie značiek a aj obmedzovače k tomu... proste je tam cedula 70ka, tak to najprv začne pípať a potom aj podla GPS pekne zníži výkon auta na 70ku... ti *****, to ktorý EUhujerokookoot toto schválil... aby auto neišlo tak ako ja chcem/potrebujem... žiadne rýchle predbiehanie, žiadne že ponáhlam sa do nemocnice ani nič podobného...
takže áno autá si budú robiť čo budú chcieť... píšte všetci modrým perom... iná farba nebude...
nepredpokladám že by ťa to nepustilo rýchlejšie... to by bolo nebezpečné... napríklad pri predbiehaní...
skôr to bude ako dnes aj ja mám v aute možnosť zapnúť si obmedzovač a čítanie značiek mi sníma rýchlosti... a plyn môžem mať stlačený ale auto nepôjde rýchlejšie ako je zvolená rýchlosť....až keď zošlapnem plyn úplne na podlahu vypne obmedzovač a začne akcelerovať....(kôli bezpečnosti musíš mať proste stále možnosť pridať plyn...
Bohvie čo bude za 3 roky, počkajme na tú skúšobnú dobu ako sa to vyvinie. Aby to neskončilo ako napr. s tým povinným ŠTART STOP, ktorý viacerí rovno vypínajú. Akože ja mám staršie auto, nič z nových funkcií tam nemám, a viem čo mi chýba čo by som chcel. Takže v budúcom novom/novšom aute budem rád ak budem mať len tie prvky čo ozaj ja chcem a nie aby mi ich niekto nasilu určoval - teda povinný počet.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ale osobne by som do Koranda siel, jedine co prizvukoval ze sa mu nepaci bola spotreba, 9,5l na turbo benzine na dialnici mam i na firemnom Karoqu, alebo na predchadzajucej verzii Tucsonu s 1,6tgdi a to zerie aj 11l + pri castej jazde v meste si to samo "dolieva" olej (benzinom)
predsa len vývoj týchto nových kár, ich niečo stál, ale myslím, že v tejto súvislosti spomínali, že už si niekto brúsi zuby na hotové...
btw. netuzim po dusterovi ani korande
Tento test som chcel vidiet, pretoze ma to zaujima, garazTV je super, ale bol som silne sklamany. Velky fail. Prd je platne, ze to dali na jeden zaber, ked sa tam toci na trati a Peto Belko mu to ani nepolial...
Toto je SUV, nie offroad. Ma kopu much ktore mohol vypichnut v zaujimavom uzivatelskom teste v obvyklom prostredi dnesnych SUV - spotreba slabota, slabsie schopnosti v miernom terene oproti konkurencii , diskutabilna znacka a dostupnost dielov a servisu atd... Ale treba to dat do suvislosti s cenou a kladmi (priestor, moderna vybava a vzhlad, pomerne kvalitne spracovanie, atd.).
A nie ze mal zly den a akoze si nevsimol ze Korando si nechalo len nazov a uz to nie je offroad s rebrinakom, presne tak ako napr. Vitara.
Po dlhom case velky fail test.
A to naozaj Korando nechcem.
čo som dnes zachytil, od budúceho roku skúšobne a od 2024 natvrdo v EU budú mať autá zabudované rozpoznávanie značiek a aj obmedzovače k tomu... proste je tam cedula 70ka, tak to najprv začne pípať a potom aj podla GPS pekne zníži výkon auta na 70ku... ti ***** to ktorý EUhujerokookoot toto schválil... aby auto neišlo tak ako ja chcem/potrebujem... žiadne rýchle predbiehanie, žiadne že ponáhlam sa do nemocnice ani nič podobného...
takže áno autá si budú robiť čo budú chcieť... píšte všetci modrým perom... iná farba nebude...
ale nechapem preco sa stale riesi rychlost - ked najvacsi problem je nevenovanie sa riadeniu
Mám len takto z diaľky...
čo som dnes zachytil, od budúceho roku skúšobne a od 2024 natvrdo v EU budú mať autá zabudované rozpoznávanie značiek a aj obmedzovače k tomu... proste je tam cedula 70ka, tak to najprv začne pípať a potom aj podla GPS pekne zníži výkon auta na 70ku... ti *****, to ktorý EUhujerokookoot toto schválil... aby auto neišlo tak ako ja chcem/potrebujem... žiadne rýchle predbiehanie, žiadne že ponáhlam sa do nemocnice ani nič podobného...
takže áno autá si budú robiť čo budú chcieť... píšte všetci modrým perom... iná farba nebude...
nepredpokladám že by ťa to nepustilo rýchlejšie... to by bolo nebezpečné... napríklad pri predbiehaní...
skôr to bude ako dnes