Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Kamos jazdieval na takom s automatom a vravel ze lenive a velka spotreba, ty mas aky pocit?
Tak je to atmosféra 1.5ka, 96kw, ktorú škrtí euro norma. Od toho človek nemôže čakať zázraky a už vôbec nie s CVT... Odmenou bude životnosť... Na pohodové jazdenie stačí...
Tak to si natrafil na slušných ľudí, ja mám opačnú skúsenosť s fordom aj mitsu... a to som si iba priniesol vlastný olej na garančku... lebo platiť 4,2 litra obyčajného mitsu oleja x 20€/ l, pričom ako sa sám priznal bol to prezlečený Shell za 6€ je podľa mňa naozaj choré (a pri 200 l sude rátam že aj za 4€ liter)
odmietli mi dať razítko, že za to nenesú zodpovednosť, aj keď auto už nebolo v záruke...
madbugie, tak prist na garancku s vlastnym materialom si netrufam, viem ze to autorizaky nemusia, tak ich nedrazdim a radsej nechavam robit svoju robotu poriadne, beriem to ako sucast "zaruky", ze si musim zaplatit lowcost olej za 3nasobnu cenu.. ale som ochotny to akceptovat iba pocas trvania zaruky
kedze vsak jazdim kratke trasy do 10km (aj ked sa ich snazim v zime predlzovat) a mam priamovstrek turbo (aj napriek nevyhodam to bola moja volba c.1), menim olej po cca 8-9k km a s tym nejazdim do autorizaku, doteraz sa nik neozval ze je osuchana skrutka vypustu oleja, ci iny olejovy filter..
taky mini report, svojho casu som ziadal o radu do plena ohladom letneho obutia a ozval sa valecek za co mu velmi pekne dakujem! Povodne boli na R320cdi obute zimne pirelli scorpion dot roku 2015 jazdene ako celorocky. Povodny majitel to mal na haku, co mi povedal pri predaji auta, jazdil s tym "160" kde sa dalo. Na vymenu padla volba na slovinsku SAVU, koncern goodyear, dalej nedavam technicke info, lebo neviem Kazdopadne na tych zimnych som spravil cca 500km posledne 2t a bol to mordor. Ale az po prezuti sa ukazal podvozok v plnej krase. Je to iste, ako zabite na ceste, dnes v lejaku 130 na rychlostke na sacu ani naznak neistoty, alebo sebemensieho pohybu podvozku. Tiez ochrana diskov, ako nie len dizajnove plus
PS. v pneuservise sa prisiel pozriet kazdy z asi 10tich servisakov, ked Pirellky davali dole. Si museli mysliet, ze som riadny okokt
Na LPG sa myslim aj skor vymienaju sviecky ako na benzine.
Tie Pirelky su sice do mrtva ale je zaujmave ako su rovnomerne zjazdene. Pri agresivnejsom jazdeni idu vonkajsie boky prve do hladka. Ten podvozok je asi
matvej11 ma to SPORT/COMFORT zapinanie, bez toho je nejaky default rezim. Na tom sa mi jazdi zatial najlepsie, je uplne neutralny. Sport ta zamkne tak, ze aj kusok strku citis na ceste a komfort plave, ze rozmyslas, ci sa plavis, alebo ides po kolesach. Mechanik skusal SPORT este na tych pirellkach a nazval to p0j*b*na motokara , moje pozorovanie, naklony su totalne minmalne. (ked porovnavam napr. s E320cdi combi, ktory ma tiez 2 sportove rezimy) inak podvozok je komplet ML-ko prebrate. Ako pise valecek idu chyry, ze to zakruty sa stym velmi nedaju, no tak je to autobus...
Na autách je asi opačný trend ako na bikoch. Pri prezúvaní mi vždy fúkali gumy na 2,5bar, teraz dokonca 2,6bar. Vždy si to upravujem na ideálnych 2,3bar pre mňa, podľa manuálu ak by som chcel extra komfort, tak môžem aj 1,9bar ak jazdím sám. Keď mi takto prehustia pneu, tak auto je trochu nervózne v zatáčkach, myslím, že majú horší grip vtedy. Ale zachytil som, že automobilky už píšu všetkým autám 2,5bar za každých podmienok bez výnimky - lebo emisie. Ale neviem či je to pravda.
hmotnosti aj profilu gumy... ja mám 205/60 R16 a fúkam ich na 2,8 (mali by sa na 2,7) a to Lancer nie je žiadne ťažké auto... ale pri 2,4-2,5 normálne cítiť, že tá guma začína plávať na tom vyššom profile...
Ja som si musel fuknut na 2.6, dal som 2.3 (min na rozsahu) a sa nedalo jazdit. To auto plavalo a v kuse padalo do kolaji. Ked som dal max na rozsahu, tak je pokoj.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Tak je to atmosféra 1.5ka, 96kw, ktorú škrtí euro norma. Od toho človek nemôže čakať zázraky a už vôbec nie s CVT... Odmenou bude životnosť... Na pohodové jazdenie stačí...
odmietli mi dať razítko, že za to nenesú zodpovednosť, aj keď auto už nebolo v záruke...
madbugie, tak prist na garancku s vlastnym materialom si netrufam, viem ze to autorizaky nemusia, tak ich nedrazdim a radsej nechavam robit svoju robotu poriadne, beriem to ako sucast "zaruky", ze si musim zaplatit lowcost olej za 3nasobnu cenu.. ale som ochotny to akceptovat iba pocas trvania zaruky
kedze vsak jazdim kratke trasy do 10km (aj ked sa ich snazim v zime predlzovat) a mam priamovstrek turbo (aj napriek nevyhodam to bola moja volba c.1), menim olej po cca 8-9k km a s tym nejazdim do autorizaku, doteraz sa nik neozval ze je osuchana skrutka vypustu oleja, ci iny olejovy filter..
PS. v pneuservise sa prisiel pozriet kazdy z asi 10tich servisakov, ked Pirellky davali dole. Si museli mysliet, ze som riadny okokt
Ano kazdych 25,000km tak ako je predpisane
Mam Auto na LPG a tych par eur ma fakt nezabije
Tie Pirelky su sice do mrtva ale je zaujmave ako su rovnomerne zjazdene. Pri agresivnejsom jazdeni idu vonkajsie boky prve do hladka. Ten podvozok je asi
25-30 tisic na jeden olej? Este k tomu v 1,2 Puretech? Chuda rozvodovy remen aj motor...
Kamoš mi písal, že by mu bolo treba nové letné gumy...