Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Tak keď môžeš nabíjať doma - firma - Billa, tak prečo nie full elektro? Ten rozdiel čo popisuješ viem, v základe si mi nič nové nepovedal. Mne len i šlo o to, že keby som mohol dobíjať auto, tak by som šiel do elektra, keď nie tak do klasického hybridu. Keď môžem dobíjať auto a mať tak každé ráno plnú nádrž, tak mi plug in hybrid príde ako mačkopes. Ale stále sa bavíme o svete, kde iná možnosť nebude, ešte si musím stihnúť kúpiť vysnívané auto a potom mi bude jedno, že spaľováky skončia
Potreby a životný štýl ľudí sú rôzne, ja úplne rozumiem, keď človek v meste s pravidelným režimom v single domácnosti nemá auto, a chápem aj farmára s naftovou dodávkou😊, mne plug in hybrid vyhovuje plne, čistú elektriku by som si nekúpil, a vlastne sa v triede, ktorú využívam, ani nevyskytuje😊
Pointa je tá, že každý si v dnešnej dobe môže vybrať to svoje.😊
Potreby a životný štýl ľudí sú rôzne, ja úplne rozumiem, keď človek v meste s pravidelným režimom v single domácnosti nemá auto, a chápem aj farmára s naftovou dodávkou😊, mne plug in hybrid vyhovuje plne, čistú elektriku by som si nekúpil, a vlastne sa v triede, ktorú využívam, ani nevyskytuje😊
Pointa je tá, že každý si v dnešnej dobe môže vybrať to svoje.😊
Daniel6669 môj akčný rádius je z 99,9% jázd do 100km a extrémne výnimočne do 200km. Takže elektro auto s dojazdom do 400-500 km je v pohode. A keď raz za niekoľko rokov chcem ísť do BA, tak verím, že v budúcnosti nabijem počas prestávky (odkedy som mal nehodu s mikrospánkom v zjazde z diaľnice, tak si robím prestávky, už nehrám hrdinu, že cesta z Oravy do BA alebo KE je ľahká a nijako dĺžkou extrémna). Príde doba, kedy pohľad na autá sa zmení, je neúnosne aby každá hlava v rodine (rodičia a deti) mala svoje vlastné auto
Súhlasím s Tebou, je to presne rozdielnych potrebách a spôsobe života každého človeka, niekto to má tak, druhý zasa inak. Dôležitá je možnosť výberu a držať sa hesla "všetkého s mierou"
Tak keď môžeš nabíjať doma - firma - Billa, tak prečo nie full elektro? Ten rozdiel čo popisuješ viem, v základe si mi nič nové nepovedal. Mne len i šlo o to, že keby som mohol dobíjať auto, tak by som šiel do elektra, keď nie tak do klasického hybridu. Keď môžem dobíjať auto a mať tak každé ráno plnú nádrž, tak mi plug in hybrid príde ako mačkopes. Ale stále sa bavíme o svete, kde iná možnosť nebude, ešte si musím stihnúť kúpiť vysnívané auto a potom mi bude jedno, že spaľováky skončia
A v čom konkrétne je fullhybrid lepší ako plugin hybrid?
tak myslel to tak ze full sa nabija pocas jazdy. ked plugin nenabijes len vozis kopec materialu navyse.
pre mna el auto je moznost zbavit sa zloziteho spalovacieho motora, palivovej sustavy, olejov, filtrov, rozvodov .... mas tam len baterku s el motorom a hrbou elektorniky - ale preco to spajat dokopy, vozit dve technologie dokopy ked uz samostatne su zbytocne zlozite - to je ako sa vozit na dvoch autach sucasne. nieco ako e-bike.
pre mna el auto je moznost zbavit sa zloziteho spalovacieho motora, palivovej sustavy, olejov, filtrov, rozvodov .... mas tam len baterku s el motorom a hrbou elektorniky - ale preco to spajat dokopy, vozit dve technologie dokopy ked uz samostatne su zbytocne zlozite - to je ako sa vozit na dvoch autach sucasne. nieco ako e-bike.
Lebo cena, emisne normy, kapacita bateriek na dlhe trasy a nepripravena infrastruktura, ak by vsetci boli pure elektro.
Plugin hybrid (s mensou bateriou napr. dojazd do 50km ) je podla mna aktualne fajn varianta, pokial mas kde dobijat. Na denne jazdenie po meste ides ciste elektro, cez vikend dlhe trasy na chalupu motorovo.
Motor moze byt overeny jednoduchsi, klasicka atmosfera. Elektro motor pomoze, ked treba kratkodobo viac vykonu, resp. pri rekuperacii.
Pri tom, ako sa dnes tlaci pri klasickych motoroch na rozne "vylepsenie" kvoli emisiam uz tym hybridom nemas moc co pokazit, skor naopak
pls poradte nejake HF do auta o ktore sa nebude treba casto starat resp nabijat
kedysi bol nejaky parrot ale to trebalo nejak zamontovat do pristrojovky a to by som nechcel do toho sahat
neda, nemam BT v aute
Hyundai i30 model 2010-2012
SK benzinove verzie to nemali vobec v ponuke vybavy len nafty a potom v CZ nejake modely v benzine.
Treba tam cely modul nejaky dokupit ci co a stoji to tak 500-800 eur + este na volante tlacitka atd no pakaren
tak isto som zistoval aj tempomat a tiez chcu niekolko sto eur a vraj to ani nie je ono ked to dorobia, ze to skace a trha aj ked je to original
Ja toho Parota mám je to vcelku pohodlné. Ako je to zapojené netuším lebo som to kupil s autom. A zásah do prístrojovky žiadny visí to na kratučkom kabliku z medzery na prístrojovke. Mikrofon je na okne v hornom rohu. Bolo treba iba spárovať s telefonom. Fachá to iba pri zapnutom zapalovaní.
scarinko, taketo krabicky robi Yatour pre fabricke radia, ktore podporuju ako doplnkovu vybavu CD menic. Krabicka emuluje menic na strane auta a z druhej strany prehrava z SD/USB/AUX, a niektore verzie podporuju Bluetooth aj s handsfree- taku mam v Honde. Kedze to komunikuje cez origo radio, funguje na to aj ovladanie na volante, ma to vlastny mikrofon ktory si staci vhodne umiestnit, je to fajn vec. Akurat neviem, na ake Hjonde to ponukaju.
Moje stalo tusim 70.
neda, nemam BT v aute
Hyundai i30 model 2010-2012
SK benzinove verzie to nemali vobec v ponuke vybavy len nafty a potom v CZ nejake modely v benzine.
Treba tam cely modul nejaky dokupit ci co a stoji to tak 500-800 eur + este na volante tlacitka atd no pakaren
tak isto som zistoval aj tempomat a tiez chcu niekolko sto eur a vraj to ani nie je ono ked to dorobia, ze to skace a trha aj ked je to original
S hyundaiom nemam skusenosti, cize len vseobecne: mal som parrota v mondeu a ked som ho rozoberal, tak bol vlozeny v origo konektore v radiu a vytiahnuty na palubovku. Celkom ok vec, len zbytocne zlozita.
Na ocovom aute pouzivat bt AUX modul z ciny. Pichnes do aux a mas bluetooth hands free k mobilu. Nemusim asi hovorit, ze kvalita mikraku je mizerna kym to nie je uplne pred vodicom
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Potreby a životný štýl ľudí sú rôzne, ja úplne rozumiem, keď človek v meste s pravidelným režimom v single domácnosti nemá auto, a chápem aj farmára s naftovou dodávkou😊, mne plug in hybrid vyhovuje plne, čistú elektriku by som si nekúpil, a vlastne sa v triede, ktorú využívam, ani nevyskytuje😊
Pointa je tá, že každý si v dnešnej dobe môže vybrať to svoje.😊
A jasné, sny si treba plniť👍
Potreby a životný štýl ľudí sú rôzne, ja úplne rozumiem, keď človek v meste s pravidelným režimom v single domácnosti nemá auto, a chápem aj farmára s naftovou dodávkou😊, mne plug in hybrid vyhovuje plne, čistú elektriku by som si nekúpil, a vlastne sa v triede, ktorú využívam, ani nevyskytuje😊
Pointa je tá, že každý si v dnešnej dobe môže vybrať to svoje.😊
A jasné, sny si treba plniť👍
Ake auto? Ak nie je tajomstvo?
Tvoj tip bude správny. Netreba to ani písať
Súhlasím s Tebou, je to presne rozdielnych potrebách a spôsobe života každého človeka, niekto to má tak, druhý zasa inak. Dôležitá je možnosť výberu a držať sa hesla "všetkého s mierou"
A v čom konkrétne je fullhybrid lepší ako plugin hybrid?
no.. pokiaľ nechceš dajaký normálny spoľahlivý atmo benzín 2-2,5L
pre mna el auto je moznost zbavit sa zloziteho spalovacieho motora, palivovej sustavy, olejov, filtrov, rozvodov .... mas tam len baterku s el motorom a hrbou elektorniky - ale preco to spajat dokopy, vozit dve technologie dokopy ked uz samostatne su zbytocne zlozite - to je ako sa vozit na dvoch autach sucasne. nieco ako e-bike.
Lebo cena, emisne normy, kapacita bateriek na dlhe trasy a nepripravena infrastruktura, ak by vsetci boli pure elektro.
Plugin hybrid (s mensou bateriou napr. dojazd do 50km ) je podla mna aktualne fajn varianta, pokial mas kde dobijat. Na denne jazdenie po meste ides ciste elektro, cez vikend dlhe trasy na chalupu motorovo.
Motor moze byt overeny jednoduchsi, klasicka atmosfera. Elektro motor pomoze, ked treba kratkodobo viac vykonu, resp. pri rekuperacii.
Pri tom, ako sa dnes tlaci pri klasickych motoroch na rozne "vylepsenie" kvoli emisiam uz tym hybridom nemas moc co pokazit, skor naopak
kedysi bol nejaky parrot ale to trebalo nejak zamontovat do pristrojovky a to by som nechcel do toho sahat
Hyundai i30 model 2010-2012
SK benzinove verzie to nemali vobec v ponuke vybavy len nafty a potom v CZ nejake modely v benzine.
Treba tam cely modul nejaky dokupit ci co a stoji to tak 500-800 eur + este na volante tlacitka atd no pakaren
tak isto som zistoval aj tempomat a tiez chcu niekolko sto eur a vraj to ani nie je ono ked to dorobia, ze to skace a trha aj ked je to original
Ženy a auto sú nebezpečná kombinácia. Mne jedna otlačila štekle do plafónu v mojom starom aute
Moje stalo tusim 70.
Ja mám také tiež,len či to nebude tá istá? Lebo s inou sa mi to nestalo
Hyundai i30 model 2010-2012
SK benzinove verzie to nemali vobec v ponuke vybavy len nafty a potom v CZ nejake modely v benzine.
Treba tam cely modul nejaky dokupit ci co a stoji to tak 500-800 eur + este na volante tlacitka atd no pakaren
tak isto som zistoval aj tempomat a tiez chcu niekolko sto eur a vraj to ani nie je ono ked to dorobia, ze to skace a trha aj ked je to original
S hyundaiom nemam skusenosti, cize len vseobecne: mal som parrota v mondeu a ked som ho rozoberal, tak bol vlozeny v origo konektore v radiu a vytiahnuty na palubovku. Celkom ok vec, len zbytocne zlozita.
Na ocovom aute pouzivat bt AUX modul z ciny. Pichnes do aux a mas bluetooth hands free k mobilu. Nemusim asi hovorit, ze kvalita mikraku je mizerna kym to nie je uplne pred vodicom