Zdarec chalani,chcem sa trosku poinformovat o tomto shopiku,mam zaujem tam v buducnosti kupovat bike,moozno uz len koli tomu ze na Slovensku sa uz zohnat neda,samozrejme riesit sa to bude kurierom kedze sidlia v Prahe.Takze ma zaujima komplet vsetko,ochota,reklamacie,..najlepsie keby ze tam uz niekto nakupoval aky bol priebeh.dikes
Tak moja skúsenosť je takáto:
Za objednaný tovar som chcel zaplatiť prevodom. Firma požaduje pri cezhraničnom prevode zadať príznak spoplatnenia OUR (všetky poplatky hradí platiteľ). Problém je v tom, že bankoví úžerníci si za takúto platbu zinkasovali poplatky 28 Eur (na rozdiel od platby s príznakom SHA, ktorá ma stála 0.15 Eura). Nemyslím, že korektný obchodník by mal niečo takéto od svojich zákazníkov požadovať.
Po 6 dňoch od odoslania (a doručenia) platby som sa informoval ako postupuje vybavenie objednávky (pri objednaní bolo deklarované, že tovar je na sklade), na čo som dostal odpoveď, že čakajú moju platbu. Ja som im povedal, že platbu už dávno majú, oni potom zistili, že ju naozaj už majú a tovar mi konečne odoslali.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Komunikacia cez mail pohoda, dodavka rychla
Za objednaný tovar som chcel zaplatiť prevodom. Firma požaduje pri cezhraničnom prevode zadať príznak spoplatnenia OUR (všetky poplatky hradí platiteľ). Problém je v tom, že bankoví úžerníci si za takúto platbu zinkasovali poplatky 28 Eur (na rozdiel od platby s príznakom SHA, ktorá ma stála 0.15 Eura). Nemyslím, že korektný obchodník by mal niečo takéto od svojich zákazníkov požadovať.
Po 6 dňoch od odoslania (a doručenia) platby som sa informoval ako postupuje vybavenie objednávky (pri objednaní bolo deklarované, že tovar je na sklade), na čo som dostal odpoveď, že čakajú moju platbu. Ja som im povedal, že platbu už dávno majú, oni potom zistili, že ju naozaj už majú a tovar mi konečne odoslali.