Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Výpredaj -10% Goodyear Newton MTR 27.5x2.6" Dynamic:Trail² plášť, TR, kevlar
52,99 €
-10%
MOC 59,99 €
Výpredaj -20% Vittoria Martello 27.5x2.6 G2.0 TNT TLR plášť, kevlar
47,99 €
-20%
MOC 59,99 €
savings Continental Double Fighter III 27.5x2.00" plášť, drôt
15,69 €
savings
MOC 25,99 €
-33% Maxxis Dissector 27.5x2.60" WT EXO+ 3C MaxxTerra plášť, TR, kevlar
59,90 €
-33%
MOC 89,99 €
Akcia savings Schwalbe Ice Spiker Pro 27.5x2.25" DoubleDefence RaceGuard plášť, TLE, kevlar
76,99 €
savings
MOC 112 €
Akcia -26% Pirelli Scorpion™ E-MTB M 27.5x2.60" HyperWALL™ SmartGRIP Gravity plášť, TR, kevlar, classic
58,99 €
-26%
MOC 88,99 €
savings Maxxis Assegai 27.5x2.50" WT 3C MaxxGrip DoubleDown plášť, TR, kevlar
55,90 €
savings
MOC 94,99 €
Výpredaj -24% Pirelli Scorpion E-MTB S 27.5x2.60" HyperWALL plášť, TLR, kevlar
60,99 €
-24%
MOC 88,99 €
savings Schwalbe Smart Sam 27.5x2.10" Performance plášť, drôt
18,39 €
savings
MOC 30,99 €
Schwalbe NOBBY NIC 27.5x2.80" Evolution SpeedGrip plášť, TLE, kevlar
62,99 €
MOC 73,99 €
Výpredaj -15% Continental Trail King 27.5"x2.2 ProTection plášť, TR, kevlar
39,99 €
-15%
MOC 49,17 €
-8% Schwalbe Albert 27.5x2.60" EVO ADDIX Soft Gravity Pro plášť, TLR, kevlar
66,99 €
-8%
MOC 85,99 €
Akcia -27% Pirelli Scorpion™ Race Enduro M 27.5x2.50" DualWALL SmartEVO plášť, TLR, kevlar
65,99 €
-27%
MOC 99,99 €
-6% Maxxis Ikon 27.5x2.35" EXO 3C Maxx Speed plášť, TR, kevlar
41,99 €
-6%
MOC 74,99 €
P.S. Ak jazdis agresivnejsie a vazis viac, tak 2 bary je mozno aj malo.
vazim 75 (akosi si na to neviem zvyknut, po celozivotnom trapeni na vahe 90+
takze objednam: http://www.suncycle.sk/tmely/udrzba_bicykla/rubena_tubeless_kit/
http://www.suncycle.sk/tmely/udrzba_bicykla/tmel-notubes-946ml/
plaste: do predu Continental Mountain King, vzadu Race King alebo X King,
inak záleží či UST+UST alebo klasika+kit.. pri UST+UST kludne aj menšie tlaky.. stačí pozrieť na mloka kolko fúka
ale zas extra málo by som tiež nefúkal, nech niečo pobere aj to odpruženie
ved aj na dusovych sa da bez problemov jazdit 2,5bar
Chcel by som dnes vecer nahodit plaste a nechce sa mi cakat na nejaky e-shop
Dakujem
Tmax,vieme sa niekde v Bratislave dnes po 17.00 stretnut? Daj mi cisielko, zavolam ti. Dakujem
- predné koleso od začiatku bez problémov, plášť (Rubena Scylla Top Design 2.1 kevlar) som nasadzoval pracne ručne do pätiek, použil aj montpáku, držal aj bez tmelu, dal som cca 60-70 ml Rubena tmelu,
- zadné koleso problematické, plášť (Rubena Scylla 2.1 kevlar) som nahodil lenivým spôsobom (len som ho nasadil ledabolo na ráfik a kompresorom nechal zapadnúť do pätiek), fučal cez otvor ventilu (dotiahnutie skrutky "nafest" to vyriešilo) a po obvode, tmelu som dal cca 80 ml (NoTubes), fučalo to stále, nie a nie sa zalepiť (krútil som a jazdil, dofukoval približne 40 min, aj tak stále púšťalo). Potom som prišiel na to, že keď ho nafúkam len na určitý tlak (mäkké, no jazda na takomto tlaku je pre mňa akceptovateľná - a to nemám rád úplne nízke tlaky), tak to drží. Pri vyššom tlaku (na asfalt napr.) vzduch uniká a je to v prdeli... Potom to teda držalo, odjazdil som necelých 20 km po lese. Zjazd po schodoch a 3x chytený ráfik opäť vytvoril nejakú štrbinu a začalo fučať. Fučí doteraz. Uvidím, ako to *****. Prípadne zhodím plášť a nasadím ho pracne ako predný. Či je to v tom, neviem...
Čo sa jazdných vlastností týka - prečo som doteraz jazdil duše?!
EDIT: Ešte jedna skúsenosť - pri nasadení plášťa opačne (čo sa mi ako naschvál stalo 1. raz v živote akurát pri bezdušáku) a následnom zhodení sa trošku tmelu vyleje na dlážku, potom sa plášť ťažšie nasadzuje, lebo ráfik je celý od toho sajrajtu a šmýka sa to. No a potom nie je dobré mať plášť otočený ventilkom dolu, pokiaľ pätky dobre nesedia, lebo pri fúkaní cez kompresor príde menšia sprcha.