uplnou nahodou som narazil na stranku http://www.kolokram.sk ked som nechtiac zadal koncovku sk namiesto cz - tak zeby uz aj na Slovensku sme sa dockali priaznivejsich cien pre nas bikerov? ako pozeram, nieco urcite nakupim ale asi az po novom roku kedze do Vianoc by mi to uz tazko prislo
zasielka dosla v poriadku,navleky dosli v drahsom modeli za cenu lacnejsich...Dakujem
ak to ,"nahodou" ,bola chyba,ozvite sa cez ss alebo mail a poriesime to neskor v dalsej objednavke
ja len k tomu, ze veci co su akoze skladom nie su vzdy skladom. A cakam uz nejaky ten piatok. Inak ostatne akoze komunikacia, cena a tak je v pohode.
Môžem to potvrdiť. Veci "skladom" nie sú vždy skladom. Sú to aj moje dva posledné prípady, keď som po určitom čakaní zrušil objednávku a objednal si odinakiaľ. Zbytočné zdržanie. Pre mňa.
Nie je to však v tom, že by Matt naschvál, alebo z lajdáckosti to "skladom" pri nejakom produkte mal, aj keď ho skladom nemá. Matt má chybu v systéme. Ak chce zvýšiť CSL (Customer Satisfaction Level - úroveň uspokojenia zákazníka) svojho e-shopu, musí vylepšiť systém.
V čom je problém. Matt má na svojej stránke spústu položiek (tovarov), pri ktorých má napísané "na sklade". Lenže. Lenže veľa z tých položiek má aj svoje atribúty. Napr. nejaký predstavec, ktorý má akože skladom, ponúka v piatich rôznych dĺžkach a pritom má skladom len jeden s dĺžkou 90 mm. Ja si objednám 110 milimetrový s tým, že ho má skladom, lebo to je tam tak napísané. Ale to nie je pravda.
A podobne je to so sedlovkami, sedlovými objímkami, riadidlami, tretrami, atď, atď.
Doporučenie pre Matta: Investovať do aplikácie e-shopu a dosiahneš vyššie číslo CSL. Čím vyššie číslo CSL, tým vyšší bude tvoj zisk.
bohuzial zatial je to presne tak ako pise laco. system zatial nedokaze rozlisit ktore velkosti/dlzky/atd su skladom. viem ze v tomto su velke rezervy, bohuzial z casoveho hladiska sa to bude dat riesit az niekedy po tejto sezone.
bohuzial zatial je to presne tak ako pise laco. system zatial nedokaze rozlisit ktore velkosti/dlzky/atd su skladom. viem ze v tomto su velke rezervy, bohuzial z casoveho hladiska sa to bude dat riesit az niekedy po tejto sezone.
ok, a co by si poradil zakaznikom, ako si maju (respektive, kedy je to vhodne) overit dostupnost prislusneho tovaru? je e-mailova komunikacia dostacujuca a hlavne promptna pre zistenie dostupnosti tovaru? dik za odpoved
Neboj sa, Matúšova e-mailova komunikácia je promtná. A ak chceš vedieť dostupnosť tovaru, stačí do poznámky v objednávke napísať, aby ťa informoval ak niečo z objednávky nieje na sklade a hneď vieš na čom si a ako sa zariadiť. Nikdy som s tým nemal problém.
Čo sa mňa týka, objednával som veci skladom (podložky, adaptér, kapsičku). Objednávka zaslaná včera okolo 10:00 a dnes som pozeral ako puk, keď prišiel poštár s balíkom. Vďaka Suncycle, vďaka Matt.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
??
ak to ,"nahodou" ,bola chyba,ozvite sa cez ss alebo mail a poriesime to neskor v dalsej objednavke
Môžem to potvrdiť. Veci "skladom" nie sú vždy skladom. Sú to aj moje dva posledné prípady, keď som po určitom čakaní zrušil objednávku a objednal si odinakiaľ. Zbytočné zdržanie. Pre mňa.
Nie je to však v tom, že by Matt naschvál, alebo z lajdáckosti to "skladom" pri nejakom produkte mal, aj keď ho skladom nemá. Matt má chybu v systéme. Ak chce zvýšiť CSL (Customer Satisfaction Level - úroveň uspokojenia zákazníka) svojho e-shopu, musí vylepšiť systém.
V čom je problém. Matt má na svojej stránke spústu položiek (tovarov), pri ktorých má napísané "na sklade". Lenže. Lenže veľa z tých položiek má aj svoje atribúty. Napr. nejaký predstavec, ktorý má akože skladom, ponúka v piatich rôznych dĺžkach a pritom má skladom len jeden s dĺžkou 90 mm. Ja si objednám 110 milimetrový s tým, že ho má skladom, lebo to je tam tak napísané. Ale to nie je pravda.
A podobne je to so sedlovkami, sedlovými objímkami, riadidlami, tretrami, atď, atď.
Doporučenie pre Matta: Investovať do aplikácie e-shopu a dosiahneš vyššie číslo CSL. Čím vyššie číslo CSL, tým vyšší bude tvoj zisk.
ok, a co by si poradil zakaznikom, ako si maju (respektive, kedy je to vhodne) overit dostupnost prislusneho tovaru? je e-mailova komunikacia dostacujuca a hlavne promptna pre zistenie dostupnosti tovaru? dik za odpoved