Caute dnes sa mi podarilo dostat pekny slus.. pravdepodobne slabo nafukana dusa pretoze mi ju preseklo na 2 miestach Povodna dusa bola 29x1,9/2,35 v obchode som dostal 29x1.75/2,5 nebude to problem? Som uplny zaciatocnik a laik..
Si si isty tym rozmerom z obchodu? Zda sa mi to prilis velke rozpatie.
Ale inak rozmer pred x urcuje priemer plasta, interval za x urcuje sirku plasta, pre ktory je dusa vhodna. Teda 29x1.75/2.5 je vhodna na 29'' kolesa a pre plaste s hrubkou od 1.75'' do 2.5''.
osobne mam nie veľmi pekne skúsenosti s tými dušami, hlavne kvôli tomu veľkému rozpätiu. Pri 1.75 je to určite super, problém je ale v tom, že keď to človek dá do 2.5 plášťa tak tá duša je po nafúkaní proste veľmi tenká - už ani neviem koľko krát som ich sekol neviem čo je to za nápad také obrovské rozpätie
Čo ja viem ? nevylučujem túto možnosť ale rád si nechám poradiť, že čo robím zle, lebo nieje mi to vôbec jasné. Skoro zakaždým keď jazdím na veľmi kamenistom povrchu na nejakom rýchlom traile tak si seknem zadnú dušu takpovediac nezávisle od tlaku na aký ju mám nafúkanú. Už som ju fúkal aj úplne na maximum aj tak nič. Netuším kde robím chybu ?? jednoducho keď na kamenistom traile pustím brzdy skoro vždy defekt
popripade tak skus hodit dh dusu stoji sice skoro 10 eur ale hruba je urcite dost....ak preseknes aj tu aspon budes vediet ze to nieje dusami ale tvojou technikou jazdy
Vymen pneumatiku. Ja som vymenil 2 duse a stale som schytaval defekt za defektom stale seknuta dusa bez ohladu na typ duse a tlaku. Vymenil som pneumatiku a pri rovnakom style jazdy mam po 1000km 0 defektov
nevie niekto poradit po roku jazdenia som zacal dostavat micro defekt aj po vycisteni rafku aj plasta + nova dusa idem sa dnes pozriet a zase sfuknute s fuknutie trva asi 12 hodin a po ponoreni duse do vody ziadna bublina
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa