1. tlak je priliš vysoky-aky maš sag? pri zdvihu 160 a viac by som pod 25% nešiel ak nejazdiš 5m dropy.
2. Kompresia-neviem čo ma ta elite nastavitelne, ak to ma nejaku kompresiu ta ju uplne otvor
3. potenciálna chyba pri kompletizácii vidlice v tovarni, neg. komora plna vazeliny, vyrovnavaci port ucpany...
4.Nejazdíš dosť agresívne aby si ten zdvih potreboval (nie, metrovy drop s uhladeným dopadom z kopca nie je tvrdé jazdenie)
5. ak ani jedno z toho nie je príčinou, tak už potom len tuning na mieru či už pružinovej strany alebo tlmenia.
6. alternatívna možnosť zadarmo-nerieš čo ti hovori o krúžok, ak sa bike správa tak ako má, to že nevyužívaš zdvih nie je chyba, ak ti na o krúžku tak záleží, že sa cez to nevieš preniesť, buď ho vysuň úplne hore alebo ho pri servise daj dole a máš po starostiach.
Neni moc nafukane, ani nejazdim po rozky
Sag mam 30%, podla vyrobcu ma byt 25. Moze byt ze nejazdim az take bomby aby som ju ponoril ale rozhodne to nesetrim. Nehovorim ze bike sa chova vyslovene zle, ale pri spravnom nastaveni zadneho tlmica s nim chodim pekne 80-90% a teda mi to pride nevyvazene ze v predu neviem vyuzit celu dlzku zdvihu.
Poskusam este postelovat ale nemyslim ze by sa to zlepsilo
Ešte jedna možnosť, uviaznutý vzduch v dolných nohách pridáva progresivitu, nie veľmi veľa ale niekedy to stačí. Orptimálne je keď atm tlak vzduchu je vo vidlici pri ponorení vidlice na 50% zdvihu.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
2. Kompresia-neviem čo ma ta elite nastavitelne, ak to ma nejaku kompresiu ta ju uplne otvor
3. potenciálna chyba pri kompletizácii vidlice v tovarni, neg. komora plna vazeliny, vyrovnavaci port ucpany...
4.Nejazdíš dosť agresívne aby si ten zdvih potreboval (nie, metrovy drop s uhladeným dopadom z kopca nie je tvrdé jazdenie)
5. ak ani jedno z toho nie je príčinou, tak už potom len tuning na mieru či už pružinovej strany alebo tlmenia.
6. alternatívna možnosť zadarmo-nerieš čo ti hovori o krúžok, ak sa bike správa tak ako má, to že nevyužívaš zdvih nie je chyba, ak ti na o krúžku tak záleží, že sa cez to nevieš preniesť, buď ho vysuň úplne hore alebo ho pri servise daj dole a máš po starostiach.
Sag mam 30%, podla vyrobcu ma byt 25. Moze byt ze nejazdim az take bomby aby som ju ponoril ale rozhodne to nesetrim. Nehovorim ze bike sa chova vyslovene zle, ale pri spravnom nastaveni zadneho tlmica s nim chodim pekne 80-90% a teda mi to pride nevyvazene ze v predu neviem vyuzit celu dlzku zdvihu.
Poskusam este postelovat ale nemyslim ze by sa to zlepsilo