Lokalizácia
Formulár sa odosiela
comment1. mája 2008 o 15:12

presne tak ako vravi lakko, tie znacky su kvalitne, ja som uz videl aj do 2 500 Sk prilbu, velmi kvalitna, design velmi pekny a vetranie perfektne, osobne som za znacku GIRO a BELL ale urcite aj ostatne su kvalitne

Vydrz retaze pre xc bike MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment28. apríla 2008 o 19:19

mne vydrzala sramka neskutocnych 5 200 km (ale ziadny extrem), samozrejme sa tak vytahala, ze nasadenie novej retaze bolo uplne zbytocne, zacalo to slavne "presmykovanie" na zuboch kazety, neskor aj na prevodnikov, i ked musim povedat ze po vymene kazety sa to vyhladilo, nuz teraz uz...

comment23. apríla 2008 o 17:08

to Savec no oplati sa ti, jednoznacne, ja som presiel z 2,10 na 1,75 (pred nejami pretekmi XC, CC,a lebo pred turami a vyletami kde je uz horsi teren, tak prezuvam) valivy odpor sa odost znizi, najma ak jazdis viac menej asfalt a kludne s 1,75 som zjazdil aj teren, blato, dokonca aj sneh, aj...

Ake stredove zlozenie na stvorhran???? MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment12. apríla 2008 o 10:54

cawte mam podobny problem, s tym praskanim a pukanim, je dolezite ze ci mate hlinikovy ram, pretoze to pukanie nemusi byt zo stredu, ale aj zo zadneho naboja kolesa, z retaze, kazety ba aj zo sedla...hlinik vedie zvuk, ja niekedy v priebehu maja menim cely pohon, osku, kluky, retaz a kazetu, dufam...

RST Capa T4 MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment7. apríla 2008 o 18:58

a este k tym pruzinam, ako zistim ci mi treba pruziny alebo elastomer, pripadne co je lepsie? a aku dlzku, ked mam zdvih 100 mm?..v tejto veci nemam ziadne skusenosti, za kazdu radu dik!

RST Capa T4 MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment7. apríla 2008 o 18:52

to GaryFisher plne suhlasim, i ked s M4 mam podobny styl, ale zase ja jazdim aj polne, lesne, asfaltove cesty ale niekedy aj nieco "tvrdsie" (pre mna tvrdsie, napr.: CC, ziadny DH a podobne!), preto aj plaste podla toho menim, 1,75 za 2,10, podla toho aky teren momentalne jazdim..........

RST Capa T4 MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment6. apríla 2008 o 15:44

ak uz je tu rec o RST-čkach, mam podobnu, tiež model Capa, chcel by som vediet ci sa daju vymenit pruziny v nej? mne osobne RST staci, nejazdim nejak extrem teren

poradte z tchto bikov to najlepšie... MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment2. apríla 2008 o 16:50

tak jednoznacne ten kellys by som nebral, myslim najma ten model Viper, nic proti Kellys-om, ja sam mam bike tejto znacky, ale iny model a som snim zatial spokojny....na tvojom mieste by som bral Meridu, lenze sa nespoliehaj ze ta cena je pre vsetky velkosti ramu!

Kľuky, kazeta, reťaz - výmena za nove MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment26. marca 2008 o 18:44

no ak to takto funguje bez problemov tak si myslim ze sa oplati kupit tri retaze a ich vymienat, lenze ako zistim kedy treba retaz vymenit a dat tam dalsiu, teda druhu a potom tretiu, lebo nejazdim nejaky extrem, teren, takze si myslim ze by stacilo uplne aj po 1000 km, ci nie? a tie kluky isto...

Kluky MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment20. marca 2008 o 12:28

jasne, tak potom dam vediet ked to vsetko vymenim, okrem tej kazety, pripradne aj snou ak by nahodou retaz nesadla, pojdem sa pytat do KK aj do PP a potom mozno obiednam cez net, ten kolokram.sk je celkom fajn, tak uvidim no...

Kluky MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment20. marca 2008 o 9:48

v tej cene jedine deore... http://www.kolokram.sk/product_info.php ... ts_id=1783 ber 175ky, je to standard no, na tie som uz aj ja par krat pozeral, hned by som kupil aj novu retaz, len enviem ci by som musel kupovat aj nove 9-kolecko kedze nanom mam okolo 1800 km,?

Kľuky, kazeta, reťaz - výmena za nove MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment19. marca 2008 o 20:29

jasne, ja som len chcel ukazat, ci je to ono, lebo, este som sa nerozhodol ci to objednam cez net, alebo zajdem do obchodu v PP... a pre zaujimavost, nasiel som na nete moje strare kluky, len ja ich mam v striebornej farbe a nie v ciernej http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ......

Kľuky, kazeta, reťaz - výmena za nove MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment19. marca 2008 o 20:11

Ak nechces menit os tak sa ti nove kluky neoplatia (to radsej len vymenit pily). Ak vsak si rozhodnuty menit cele kluky potom sa ti to oplati iba spolocne aj s novou osou a konkretne Hollowtech 2 (minimalne FC-M532, su v cene do 2500 Sk). Nasiel som nieco take, 1420 Kč, v prepočte na naše pri...

Kluky MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment19. marca 2008 o 17:24

ake by ste mi odporucili kluky, potrebujem 170-175 mm (mam dlzku noh 92 cm, taze asi skor tie 175, pretoze to chcem na MTB), 44 z, pripadne aj 48 z, na 9 spd, 4-hran do tych max 2500 sk?

Kľuky, kazeta, reťaz - výmena za nove MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment19. marca 2008 o 16:50

a co nieco take?? je to 44 z a dlzka 175 mm, oplati sa? http://www.kolokram.sk/product_info.php ... cts_id=358 je to na osku Octalink, ja mam 4-hran, bol by problem? ci staci vymenit osky?

Kľuky, kazeta, reťaz - výmena za nove MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment19. marca 2008 o 15:44

Tie kluky sú na 9 kolo. A sú tak "trošku mimosadové" ale v rámci štvorhranu sa dajú považovať za Deore. Opäť upozorňujem, že pred uverejnením príspevku je vhodné porozmýšlať čo napíšete. Giro - pridám 25 000. hehe tak ale, ake su tie kluky?? zase necem vysolit...

Kľuky, kazeta, reťaz - výmena za nove MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment19. marca 2008 o 15:40

.tak zatial dakujem za vase prispevky, este taka otazka po kolkych km treba menit retaz? mne v servise vraveli ze cca 2000 km, takze ak mam na mojej retazi okolo 1800 a ju vymenim za novu tak by nemalo dochadzat ku presmykovaniu retaze na pastorkoch na kazete? ked na kazete mam len 1500 km a k tym...

Kľuky, kazeta, reťaz - výmena za nove MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment18. marca 2008 o 20:55

no, v tomto mas pravdu, v KK nic nieje, a ta ochota v tych predajnach o montaz mam postarane, stahovak, bic, nitovac atd, zakupene sam to nebudem robit urcite ale ani v nejakom servise

Kľuky, kazeta, reťaz - výmena za nove MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment18. marca 2008 o 20:46

aha, no, tak ja radcej pocitam viacej, nez by som mal potom byt nemilo prekvapeny,ale aj tak sa mi kusok zdali predrazene, ale velmi nie..no tak dik..na starych klukach sa daju menit, lenze, bol som sa pytat v KK ze kolko by ma vyslo vymenenie tych pil, prevodnikov, bo mam 4-hran, a vraveli mi ze...

Kľuky, kazeta, reťaz - výmena za nove MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment18. marca 2008 o 20:37

aha, hej dobre si pochopil, len som nevedle to rpesne popisat no ok, aj chcem emnit vsetko, len keby bola kazeta dobra, zeby to slo aj na starej, tak usetrim aspon nieco, ale ked nie tak ju supnem novu, a ako si to myslel v tom lacnom obchode?? ironicky? ci ako??

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up