Lokalizácia
Formulár sa odosiela

ráfikové brzdy MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment7. júla 2009 o 20:53

Nevýhody véčok+nevýhody hydrauliky. Asi preto sa to moc nevozí. Ako píše bobo- buď poriadne véčka, alebo kotúče.

kolko palcovy bike? MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment6. júla 2009 o 21:05

Súhlas s kimlom. Také vysoké rámy blbo vyzerajú a blbo sa na nich jazdí. Asi preto je štandard na mtb sedlovky 350-400mm. Ale každému podľa chuti. Veľa šťastia na lešení...

Starostlivost o bike MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment5. júla 2009 o 23:02

Konkor si nechaj na tie kĺby. Na ostatné veci si kúp nejaké normálne oleje

kolko palcovy bike? MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment5. júla 2009 o 22:58

na tu vysku 21 urcite... aj ja mam 21, jediny problem je len ze je trosku tazsi nez 19, ale zasa az take zle to nieje.... no a na asfalte ti 1 kg nebude vadit Myslíš, že 21" rám je o kilo ťažší ako 19"?

Kona kula vs kona hoss MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment4. júla 2009 o 13:15

Hoss

ake plaste? MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment1. júla 2009 o 22:30

jfab: To je zhruba polovica minimálneho doporučeného tlaku. Ale keď ti to tak vyhovuje, tak nieje čo riešiť. Ja by som sa asi bál

ake plaste? MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment1. júla 2009 o 21:58

jfab: Hm, zaujímavé. Aký to je plášť?

ake plaste? MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment1. júla 2009 o 21:43

Skúšal som veľmi nízke tlaky s plášťami 2,4 a fr dušou vpredu aj vzadu. Veľmi pohodlné(HT), valivý odpor na pevnom podklade príšerný, v teréne som len čakal kedy seknem. Keby som mal obyčajnú alebo ľahkú dušu, tak nepochybujem, že by som sekol. Občas som cítil ako naráža...

ake plaste? MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment1. júla 2009 o 21:30

Sem-tam seknem, ale kedze jazdim prilis podhustene pneu (vpredu 1 atm.), ani sa necudujem. 1atm je imho strašne málo. Aký zmysel má takto nízky tlak?

V - brejky Shimano LX alebo XTR MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment1. júla 2009 o 21:16

biker661: ne ne dobrá otázka ne lubik: sranduješ cauapistemi: ano

comment28. júna 2009 o 11:47

Žlté.

Aký náboj ??? MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment28. júna 2009 o 11:45

Shimano majú často pretiahnuté kónusy už z výroby. Treba to nastaviť a kontrolovať vôľu. Ja by som radšej išiel do priemyslov napr. Novatec, Author...

frezovanie MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment28. júna 2009 o 11:39

Súhlas s Marek65. A môžeš hneď jazdiť.

hairdtail bike do 500 € MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment22. júna 2009 o 15:20

500 euro je na DH bike málo. Moc málo.

comment22. júna 2009 o 15:16

Tu http://www.halfordscz.cz/cyklistika/carrera_kraken_pansky.html ho majú pod 10tis českých. Pomer výkon cena je imho dobrý.

20,24,28 alebo klasickych 32 ? MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment21. júna 2009 o 16:13

32

Co je to Speed Dial? :-O MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment21. júna 2009 o 16:12

Tak, tak. Meníš tým vzdialenosť uchytenia lanka od osi otáčania páky.

comment21. júna 2009 o 16:01

Pekný tandem. Celoodpružený a skladací, nemá chybu. A hmotnosť bude do 30kg. A bez nosičov, stojanu, kapsičky, svetiel apod. ešte menej...

aky predny kotuc na XC? 180 alebo 203mm? MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment13. júna 2009 o 19:41

No voziť na Side 203mm rotor bude asi len blázon, no pravda je že maximum je 203mm, u Foxu to platilo vždy aj pri 80mm vidliciach. Ako na XC max 180mm a basta, dokonca aj to bude pre niekoho veľa. Zbytočné komplikácie s 203mm ... väčšie namáhanie vidlice, väčšia hlučnosť rotorov...

aky predny kotuc na XC? 180 alebo 203mm? MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment13. júna 2009 o 11:21

Je to na tebe. Môžeš veriť buď tomu čo píše oficiálna stránka výrobcu, alebo tomu, čo sa marí niekomu z internetového fóra.

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up