Lokalizácia
Formulár sa odosiela

RS Monarch RT3 Servis, opravy

favorite0thumb_up1thumb_down
comment11. februára 2016 o 22:55

Patricius1234 myslím, že namiesto troch po sebe idúcich komentároch postačí jeden. K tomu klepaniu z tlmiča, môže za to zrejme ihla kompresie ktorá pri uzavretí kompresie a následnom rozťahovaní vydá klepavý zvuk, s pridaním reboundu tento efekt klesá pretože tlmič ide von...

comment11. februára 2016 o 22:46

Nech sa páči Rozoberanie (do 4:40) https://www.youtube.com/watch?v=XxgUK3gC_Fk Skladanie https://www.youtube.com/watch?v=KAmhSLir8hY

comment11. februára 2016 o 22:37

Niekto tu písal, že otvárať až keď nedrží polohu. Ďaľšia odvážna rada, ba až hlúposť, keďže o všetko pohyblivé sa treba starať. Možno netreba otvárať olejovú časť ale premazanie ihlových zarážok a klzných plôch každú sezónu, by mala byť samozrejmosť. Po vydratí...

comment9. februára 2016 o 21:00

Kto jazdí veľa v blate určite to nie je veľa. Napr. po dvoch 24 hodinových pretekoch by som ju určite preventívne otvoril. Možno jedna z 10 vidlic na servis je v dokonalom stave, ostatné majú aspoň prstami citeľne opotrebenie a možno 3-4 viditeľné. Jediná prevencia je čistý...

comment7. februára 2016 o 21:20

Ludo vcelku odvážne tvrdenia. Ja by som ani za úplne novú vidlicu neručil a to mi ich prešlo rukami stovky. Vždy je lacnejšie spraviť servis ako na to kašľať a potom meniť vnútorné nohy za 300€ a viac. Takže opatrne pri rozdávaní rád, tvoja skúsenosť nemusí byť zďaleka...

Vaše vysnívané bajky MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment6. februára 2016 o 11:22

Citlivosť vidlice závisí kus od kusu, tak ako u Fox rovnako i Rock Shox. Niektoré kúsky sú super, iné horšie... Kashima vezie sú zvyčajne veľmi dobre vvyladené. Píšem na základe toho čo mi prešlo rukami + aj vlastná vidlica.

Galéria našich bajkov MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment4. februára 2016 o 15:10

Senior je po koľkých rokoch? Miesto mechanika je stále voľné, teda ak sa nič nezmenilo.

Galéria našich bajkov MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment4. februára 2016 o 13:45

Tak to si ma potešil... Ďakujem

Galéria našich bajkov MTB bicykle

favorite0thumb_up2thumb_down
comment4. februára 2016 o 13:11

V jednoduchosti je krása, no zas teleskopické sedlovky sú nevyhnutnosť. Tie Brainy... jeden čaká na servis (a ja na tesnenia) a do buducna ich budem zrejme tiež robiť.

Galéria našich bajkov MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment4. februára 2016 o 12:48

Tak pre vysvetlenie.. Brain existuje v dvoch verziách. Jedna je originál Fox ktorý celý systém so Spešlom vyvinul a potom čisto Specialized verzie, ktoré pre nich okopíroval Rock Shox. Predpokladám že Slovkolex ťa odporúčil na Eximo preto lebo máš túto verziu. Tie verzie od RS...

servis tlmiča RockShox Servis, opravy

favorite0thumb_up0thumb_down
comment3. februára 2016 o 14:58

Znovupripojenie robí dramatický rozdiel. Neviem aký adaptér máš ale ten môj určite pri vyskrutkovaní má ventil zavretý.

servis tlmiča RockShox Servis, opravy

favorite0thumb_up1thumb_down
comment3. februára 2016 o 13:56

Ono tam po naltakovaní a vytiahnutí pumpy tých 500psi skutočne ostane. To čo unikne pri vyskrutkovaní je vzduch medzi pumpou a už uzavretým ventilom. Pri spätnej montáži pumpy na komoru časť objemu vzduchu z IFP prejde do pumpy a hadičky. A nakoľko je obsah IFP komory malý, tak je...

FOX 36 FLOAT Servis, opravy

favorite0thumb_up0thumb_down
comment2. februára 2016 o 18:59

Závlačka ktorá drží misku pod negatívnou pružinou? Tak pozor na to ...môže sa to opakovať ak je poškodená hranka v drážke vnútornej nohy.

FOX 36 FLOAT Servis, opravy

favorite0thumb_up0thumb_down
comment2. februára 2016 o 8:28

Hľadaj červene kolečko ..závisí od verzie ktorú máš. Buď hore na korunke alebo dole pod čiernou krytkou.

FOX 36 FLOAT Servis, opravy

favorite0thumb_up0thumb_down
comment1. februára 2016 o 20:31

Možno pomôže pritiahnuť rebound.

Rock Shox Reba MTB komponenty

favorite0thumb_up1thumb_down
comment1. februára 2016 o 19:30

Tlmič(e) sú už na ceste.

servis tlmiča RockShox Servis, opravy

favorite0thumb_up2thumb_down
comment22. januára 2016 o 10:25

Trochu teórie na mrazivé dni... Zmenšovať objem neg. komory nepomôže tlmiču k tomu aby sa v strede zdvihu neprepadával. Pohral som sa v minulosti s týmito pomermi a tu sú výsledky. Je to robené na Fox Float tlmič s LV komorou (ten široký) dĺžky 200x57mm. Prvé dva milimetre...

servis tlmiča RockShox Servis, opravy

favorite0thumb_up0thumb_down
comment22. januára 2016 o 9:12

Pri dlhších tlmičoch by som do negatívky určite nedával žiadne vložky ... čím je väčšia tak je priebeh v prvej tretine lineárnejší aj keď zas treba fúkať trochu vyšší tlak.

comment12. januára 2016 o 10:13

Ona je práveže vytlačená zvnútra von. Zjednodušene sa dá povedať, že - áno tlaky sa vyrovnajú... v skutočnosti to nie je až tak jednoduché a tlmič sa ešte stále čiastočne rozťahuje až do polohy kým ho pustí tlmenie - to už je tesnenie až za drážkou a komory sú opäť...

comment12. januára 2016 o 9:58

Jednoducho, drážka je širšia ako tesnenie na hlavnom pieste a keď sa tlmič pri tlakovaní postupne rozťahuje príde až do polohy keď je v drážke a vtedy prejde tlak aj za tesnenie do negatívnej komory. Pri stláčaní tlmiča sa pri presune tesnenia späť za drážku komory...

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up