Lokalizácia
Formulár sa odosiela
comment31. marca 2019 o 22:34

Asi si skôr myslel Float X/Float DPX2? Tých s Floatom X sa predsalen nájde asi viac.

comment22. januára 2019 o 20:24

Otázka je, či to nespôsobuje pomaly prenikajúci vzduch z negatívnej komory do vonkajších nôh. Ale aj keby nie, bolo by lepšie rozobrať, odmastniť a nalisovať pomocou toolu. Potom by sa tento jav nemal opakovať.

comment16. decembra 2018 o 11:29

Ani so zjazďákom.

comment8. decembra 2018 o 20:47

Ak je diagnóza určená správne, tak ide skôr o zvukovú vadu. Poškodiť by sa nemalo nič, maximálne asi len samotné tesnenie (aj to je len málo pravdepodobné), ktoré je treba aj tak vymeniť.

comment8. decembra 2018 o 19:45

Dano5 Barmelito Je to nejaký čas, čo som riešil tento problém. Pôvodne som podozrieval propedalovú ihlu ale keď prišli s týmto problémom tlmiče Triad a Evolution series, ktoré ju vôbec nemajú bolo jasné, že problém je inde. Napokon sa mi to podarilo rozlúsknuť a problémom je...

comment5. decembra 2018 o 21:48

Bol som dnes u predajcu a vraj je to normalne. No rad by som videl nazor skusenych. Lapierre? Nie som si istý, ale s niekym som to už myslím riešil. Pravdepodobne za to môže vzduch v tlmení ale neviem naisto, nakoľko som takýto tlmič s týmto problémom v rukách nemal. Každopádne by...

comment5. decembra 2018 o 8:34

V prípade F-series je to ako píšeš, no RL/RLC kartridž je podľa všetkého rovnaký pre všetky 3 verzie (80,100,120 pri 26", všetky používajú rovnake množstvo oleja), rozdiel je v konštrukcii krku, korunky a klzakov Nesúhlasím, pretože: 1. Odporúčané množstvá oleja do...

comment4. decembra 2018 o 22:58

Vyzerá to byť na 2010+ Tu by mala byť pri modeloch Float možnosť zvýšiť zdvih až na 140mm odobratím spacerov. Treba pozrieť dnu na konštrukciu a rovnako zmerať totálnu dĺžku tlmiacej patróny Je to 32 F 100 RL ročník 2009 (podľa polepov). F-series boli vidlice do maximálneho...

comment4. decembra 2018 o 20:44

100mm vidlica od Fox z týchto rokov zrejme nepôjde zdvihnúť na 120mm pre nedostatočnú dĺžku tlmiacej patróny.

comment2. decembra 2018 o 11:45

nieje ten kit pre monarch RC a RT rovnaky?... zakladny myslim Základný kit je v zásade rovnaký takmer pre všetky Monarchy (klasika aj plus), môže sa líšiť len počet tesnení od verzie high volume a debon air. Hlavné tesnenie na pieste vzduchovej komory, prachovka a tesnenie za ňou sú...

comment30. novembra 2018 o 22:32

Základný basic kit, napr. tento: https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/vidlice-a-tlmice/prislusenstvo/rock-shox-zakladny-serviny-kit-tlmica-monarch-b1-plus-xx-rl-c1-r-rt3-d1-2014-2016.html Kompletný...

comment27. novembra 2018 o 21:09

3mm sú v poriadku, vidlica potrebuje mierne zatlačiť aby sa vzduchový piest s tesnením posunul za prepúšťaciu drážku, ktorá spája + a - komoru. Potom už kladie odpor plynulo bez voľného chodu. Pri bežnom jazdení nie je však tento skok v chode vidlice vôbec cítiť.

Novinky 20XY O hocičom

favorite0thumb_up2thumb_down
comment20. novembra 2018 o 10:12

To nie sú Guide ale Code.

servis tlmiča RockShox Servis, opravy

favorite0thumb_up0thumb_down
comment29. októbra 2018 o 18:07

Červený adaptér používam aj ja a myslím si, že tam únik tlaku ani nenastáva. Funguje totiž tak, že ventilok sa po jeho naskrutkovaní ani neotvorí, pretlak sa zaň dostane len pri rozdiele tlakov na jeho oboch stranách. To čo uniká z pumpy po odskrutkovaní je vzduch z hadice pumy a...

comment8. októbra 2018 o 22:17

Stlačiť možno ide ale okrem vzduchovej komory stláčaš aj priamo IFP tlakované dusíkom a preto ide určite ťažšie ako predtým. Tlmenie bez oleja svoju funkciu samozrejme plniť nebude, takže určite kope a nejde ani uzavrieť. Určite neodporúčam na ňom jazdiť, hlavne skrz...

comment7. októbra 2018 o 17:56

Vytiekol ti všetok tlmiaci olej a IFP piest tlačí priamo na ovládanie propedalu, čo má za následok, že nefunguje páčka propedalu tak ako má. Jediná možnosť je kompletný repas. Zrejme bolo menej oleja v tlmení a IFP vytiahlo podtlakom ovládač propedalu von a potom nasledovalo...

comment28. septembra 2018 o 5:41

Odborný posudok. Príde mi to skôr ako vyjadrenie lenivého servisáka, lebo keď to už mal otvorené, tak vypustenie oleja z patróny resp. jeho výmena je naozaj otázka pár minút navyše. Hoci je pravda, že Suntour nie je značka, pri ktorej by si človek priplácal za prívetivý...

comment24. septembra 2018 o 18:33

Je to gumovy doraz ktory sa nachadza v spodnej casti a v kazdej nohe. Nespominam si uz ci je na kazdej strane jeden alebo 2ks Jeden.

Novinky 20XY O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment15. septembra 2018 o 19:18

Mavic ma normalne spice .. neverim .. to uz nie je Mavic .. aj volnobezku uz maju opajcnutu od DTswiss, draty mozno tiez .. Deemax pre DH nikdy nemal zicralové špice, vždy boli oceľové. Až verzia Deemax Pro určená pre Enduro ich používa.

comment15. septembra 2018 o 11:25

Potrebuješ 5/8" imbus alebo orech. Ten ide dnu do trubky(bladder sleeve) pod expanzným "mechom"/manžetou (bladder) a z druhej strany povolíš buď spojovaciu maticu 25mm alebo top cap 30mm orechom. Dá sa to vyriešiť aj bez imbusu, hlavne keď vieš, že ten starý mech ide...

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up