Lokalizácia
Formulár sa odosiela
na doklad to nejazdi...naco doklad?
Zobraziť komentár 15.02.2009 - 14:58:43
00
zaruka se ze zakona vztahuje pouze na prvniho majitele, takze doklad ti muze sluzit akorat k prokazani puvodu kola.
Zobraziť komentár 15.02.2009 - 15:06:24
00
a ak bol pred tym majitel niekto iny, cyklista ako vy a...nedobrovolne on prisiel, nerad by som taketo nieco podporoval...
Zobraziť komentár 15.02.2009 - 15:11:47
00
Pointa je v tom, že ak dostanem dobrú ponuku, s reálnou cenou (povedzme si na rovinu, biky, padáky, lode [tomuto pls. rozumejte že kajak, kanoe, raft, nie že veľká plechová blbosť, kam chodí horných 10 000 klátiť svoje štetky :mrgreen: ] a spol., skoro všetok matroš s ktorým sa stretávam, stráca hodnotu pomerne rýchlo), ktorá neupúta moju pozornosť ako "podozrivo nízka", tak sa môže pomerne ľahko stať, že naozaj kúpim lopatu. Nerobím si ilúzie, že po záručnej dobe bude niekto ešte schopný nájsť papiere.
A na toto prídete, len ak naďabíte na pôvodného majiteľa, ktorý si svojho miláčika spozná. Samozrejme nasleduje problém a z hanby kabát. A spoznať si bike nie je až také ťažké, dnes máme po krátkom čase každý na biku nejaké zmeny oproti sériovej produkcii, ktorých kombinácie sú pomerne neopakovateľné. Vy ako koncový zákazník ovšem pri kúpe jazdenky ťaháte vždy za krátky koniec. Stačí aby bol lopkár natoľko inteligentný, že vie odhadnúť rozumne vysokú (!!!) cenu, keďže to je asi jediné vodítko "že je to asi lopata", a ste na trištvrteceste do pekla. Myslím, že vedome by lopatu kúpila drvivá menšina fóristov, ale zasa dobre kúpiť chce asi každý... a tak tu vždy to riziko je. :evil:
Osobne dávam prednosť fungláčom, ale napr. pri sekundárnom stroji (začínam opäť uvažovať nad žiletkou...) budem určite jazdenku zvažovať.

/* EDIT winner: databáza kradnutých bikov naozaj existuje, myslím že aj tu je alebo bola, ale aj na bike-forum.cz */
Zobraziť komentár 16.02.2009 - 10:35:24
00
ALL: Dotaz. Koľko defektov ste v minulej sezóne opravovali? Mali ste aj viac než jeden za deň? Doteraz jazdím len na MTB a tam som neriešil moc bordel na cestách pri krajniciach a rozsypané sklo. Takže budem musieť zvýšiť pozornosť aj na malé detaily alebo pologaluska prežije aj takéto nástrahy?
Zobraziť komentár 05.03.2009 - 10:18:24
00
ja som nemal ani jeden
Zobraziť komentár 05.03.2009 - 10:20:10
00
slovo "pologaluska" ešte stále žije?
OMFG
Zobraziť komentár 05.03.2009 - 10:36:22
00
Aj mňa by zaujímalo to slovo. Čo to znamená?
Zobraziť komentár 05.03.2009 - 10:40:13
00
ja poznam iba galusku, plastovku a plast...pologaluska myslim oznacovala uzke plaste ktore su tenke jak galuska, ale je to plast a dusa...ale joko by to mohol vedet najlepsie toto oznacenie je tak jeho rocnik :)
Zobraziť komentár 05.03.2009 - 10:54:04
00
prehadzovač: v podstate máš pravdu, aj keď tie "originál pologalusky" až také úzke teda neboli (jeden pár mi ešte visí v pivnici vedľa Favorita, na ktorý už naozaj nesadnem - o.i. je predaný), 1 1/4" ak mi pamäť dobre slúži? Galusky končili na 1 1/8" snáď s výnimkou cyklokrosových.
Zobraziť komentár 05.03.2009 - 11:21:44
00
Tuleň Ty si mal k*revsky starú favoritku keď tam máš prdnuté 27*1 1/4. Veď to sú 630 kolesá. hehe Ale tomuto rozmeru ludia nenadávali pologaluska keďže to bol širší plášť. hehe
Zobraziť komentár 05.03.2009 - 12:52:32
00
rok výroby 1985, teda nie až taký starý
otázka je že ako mi slúži tá pamäť :D pokiaľ pôjdem do PN a bude to na tej spuchrenej gume čitateľné tak pozriem
Zobraziť komentár 05.03.2009 - 12:58:50
00
No tým pomenovaním som myslel plášť s dušou nie o moc hrubší od galusky.
ALL: čo máte obuté vy?
Zobraziť komentár 05.03.2009 - 13:57:26
00
ponožky
Zobraziť komentár 05.03.2009 - 13:58:24
00
Uff, to som rád, že nie som jediný. :D
Zobraziť komentár 05.03.2009 - 14:52:42
00
keyboard_arrow_up