Štvrtok 20.6.2013 o 15.00 hod, Časovka jednotlivcov kategórií ženy, juniorky a juniori.
Štart a cieľ: Mierové námestie Nová Dubnica.
Poradie štartu: 15,00 hod. štart prvého pretekára kategórie junior. 10 minút po dojazde posledného juniora štart prvej juniorky a 10 minút po dojazde poslednej juniorky štart prvej ženy.
Trať pretekov: Nová Dubnica – Nemšová – Borčice – Bolešov – Dubnica nad Váhom – Nemšová – Nová Dubnica. Dĺžka trate pre všetky tri kategórie je 20,5 km.
Piatok 21.6.2013 o 15.00 hod, Časovka jednotlivcov kategórií Elite, U-23.
Štart a cieľ: Mierové námestie Nová Dubnica.
Poradie štartu: 15,00 hod. štart prvého pretekára.
Trať pretekov: Nová Dubnica – Nemšová – Borčice – Bolešov – Dubnica nad Váhom – Nemšová – Nová Dubnica 2 x. Dĺžka okruhu je 20,5 km. Celková dĺžka trate je 41 km.
Sobota 22.6.2013 o 9.00 hod, Preteky jednotlivkýň s hromadným štartom kategórií juniorky, ženy.
Štart a cieľ: Obec Hrabovka – vrchol stúpania – 9.00 hod.
Trať pretekov: Okruh Hrabovka – Skalka nad Váhom – Zamarovce – Hrabovka – 6 x , dĺžka jedného okruhu je 14,8 km. Celková dĺžka preteku je 88,8 km.
Sobota 22.6.2013 o 13.30 hod, Preteky jednotlivcov s hromadným štartom kategórie juniorov.
Štart a cieľ: Obec Hrabovka – vrchol stúpania – 13.30 hod.
Trať pretekov: Okruh Hrabovka – Skalka nad Váhom – Zamarovce – Hrabovka – 8 x , dĺžka jedného okruhu je 14,8 km. Celková dĺžka preteku je 118,4 km.
Nedeľa 23.6.2013 o 12.00 hod, Preteky jednotlivcov s hromadným štartom kategórie Elite, U-23.
Štart: Mierové námestie Nová Dubnica o 12.00 hod.
Cieľ: Futbalový štadión Dubnica nad Váhom
Trať pretekov: Nájazd na okruh č.1 – Nová Dubnica – Nemšová – Skalka nad Váhom. Dĺžka nájazdu č.1 je 13 km. Okruh č.1 – Skalka nad Váhom – Zamarovce – Hrabovka – Skalka nad Váhom. Dĺžka jedného okruhu je 14,8 km x 6 = 88,8 km. Nájazd na okruh č.2 – Skalka nad Váhom – Nemšová – Dubnica nad Váhom ( futbalový štadión – tartanová dráha ). Dĺžka nájazdu č.2 je 11,6 km. Okruh č. 2 – Dubnica nad Váhom ( futbalový štadión – tartanová dráha ) – Kolačín – Nová Dubnica – Dubnica nad Váhom ( futbalový štadión – tartanová dráha ). Dĺžka jedného okruhu č.2 je 14,2 km x 6 = 85,2 km. Celková dĺžka pretekov je 198,6 km.
Je to asi preto, že medzi Trenčínom a Žilinou sú najsilnejšie kluby a aj ľudia, ktorí sú to ochotní zorganizovať. A títo ochotní ľudia nebudú predsa robiť preteky v Humennom, ale tam, kde bývajú, majú kontakty na úrady, na peniaze, ale aj na dobrovoľníkov.
iba ak by ste to chceli niekto zaplatit zo svojho...
Zaplatiť zo svojho? Veď im platíme všetci. Len poniektorých asi ešte živia rodičia a netušia, že za jeden poondiatý televízor, ktorý ani nemusíte v domácnosti mať si od Vás vypýta RTVS 4,64 EUR mesačne.
Keď už idú robiť prenos, tak sa na to pripravím dostatočne po technickej stránke a keď na to nestačia tak nech to radšej nerobia. Mohli požiadať o technickú pomoc aj ČT možno by do toho išli, keďže to bolo aj pre ich divákov zaujímavé. Jediný prenos z exteriéru za ostatných 20 rokov je skôr hanba ako sa tým pochváliť pred ľuďmi. Hlavne, že na otrasný futbal a upadajúcu domácu hokejovú ligu sa peniaze na prenosy vždy nájdu.
Ale dnes som si to pozrel viackrat na tomto videu
a jediny, kto spravil nieco zle (za co by eventualne mohol byt aj potrestany - aj ked sa stavaju ovela horsie zatvaracky) je Matus Stocek. Zautocil vcas, mal super poziciu, najlepsie by sa mu spurtovalo v zavese za Vacekom, ktory bol dokonca v bezpecnej vzdialenosti vpredu. Ale nie, Matus vedel, ze to aj tak neda a spravil "co bolo treba na titul" - zamerne vybocil zo zavesu aby obmedzil Peta. Peto potom zchaosil a namiesto toho, aby sa oprel o Stoceka, tak o moment skor zavadil o Bittnera, ktory naozaj "jel rovne". A aj tak v pade prehral len o 10-20cm, lebo do toho siel.
joj, keby tie vsetky moje nadavky a prostredniky niekto nakrucal a pustil mi z toho cely film, tak by som sa hanbil jak pes a navzdy by som chodil iba kanalmi
Saganova arogance
Chování Petra Sagana po skončení závodu bylo nejhorším momentem celého šampionátu. Sagan neodhal správně dojezd. Šel do závěrečného spurtu ze špatné pozice, nechal jet rychleji pravou stranu a toho využili Vacek a Štoček. A nesmyslně najel do Bitnera, když už prostě neměl prostor kudy předjíždět. Závod by nevyhrál, nevyhrál by pravděpodobně ani slovenský titul. Štoček sice trochu zavíral stopu, ale ne vlnou, jel rovně. A sprinter, když je na špatné pozici a nemá kudy projet dopředu, i kdyby byl dvakrát rychlejší, tak prostě prohrál, protože nemá kudy projet. Byla to pouze Saganova chyba. Pád na cílové pásce zavinil Sagan. Tečka.
I to následné extempore si mohl s nadhledem odpustit. Ohrozil dojíždějící závodníky, nadával Pavlu Bittnerovi, kterého přitom sám shodil a následně nepodal ruku na stupních vítězů Štočkovi a vyčinil i jemu. Závodník s tolika úspěchy na největších závodech světa by se nemusel chovat tak arogantně na domácím šampionátu.
A jak dlouho společně?
Pořádáme společné šampionáty střídavě, jednou na Slovensku, druhý rok u nás. Nejsem si jistý sportovním přínosem, v posledních letech byla pochopitelně marketingovým přínosem účast světové hvězdy Petra Sagana, ale ta letos skončila. V kontextu se společným šampionátem jsem před nějakou dobou napsal, že "rozvod" nastane v případě odlišných sponzorů českého a slovenského svazu cyklistiky. Letos k tomu už částečně došlo, i když oba svazy mají za partnery automobilku Škoda, tak pořadatel tady dal prostor i Mercedesu. To se asi líbit v budoucnu nebude. A já osobně jsem pro samostatné šampionáty, ze sportovního hlediska je to lepší. Dva šampionáty v jednom jsou prostě až moc divné.
https://www.roadcycling.cz/clanek/postrehy-z-republikoveho-sampionatu-v-tlmacich
posledný komentár: 22. 10. 2017 o 11:16
posledný komentár: 11. 8. 2014 o 20:32