Pripajam 16 min.video z bicykloveho obchodu ktory sa nachadza v bancu v suterene.Toto je pristup k platiacemu zakaznikovi.urobte si nazor sami. https://www.youtube.com/watch?v=drR3RRBZKHk
Jeho slovne invektivy a ton komunikacie urcite nema so slusnostou nic spolocne, ale tahas za kratsi koniec ohladom zaruky a reklamacie. To snad vies. Teda uz teraz. Keby si to vedel predtym, tak by si tam ani nesiel.
Urobil si dve chyby:
1. Ked si na uvolnenie stredu minuly rok prisiel, mal si komunikovat s predajcom alebo s autorizovanym servisom. Inak stracas narok na zaruku.
2. Ked si bike odniesol cloveku, co ti nakoniec vymenil stred, mal najprv len zistit, co tomu je. Ak si mu odsuhlasil opravu, je to na tvoje triko a zaruka pada.
V tomto spore som na strane podnikateľa,prečo neišiel majitel bicykla s problemom tam,kde bicykel kupil? Ano, bol tam sice po mesiaci,ale ta miska po mesiaci nemusela byť ešte povolena
V tomto spore som na strane podnikateľa,prečo neišiel majitel bicykla s problemom tam,kde bicykel kupil? Ano, bol tam sice po mesiaci,ale ta miska po mesiaci nemusela byť ešte povolena
rovnako si ju nevsimol ani tento rok v marci...zaujimave...video je skor o tom pristupe a jeho protireceniach.takto sa spraval vzdy ked som prisiel s nejakou vadou.vsetko som si urobil sam,to bolo jeho vyjadrenie na vsetko.no nebudem to rozmazavat iba podotykam,ze video ukazuje arogantnost a drzost obchodnika voci platiacemu zakaznikovi.
Jeho slovne invektivy a ton komunikacie urcite nema so slusnostou nic spolocne, ale tahas za kratsi koniec ohladom zaruky a reklamacie. To snad vies. Teda uz teraz. Keby si to vedel predtym, tak by si tam ani nesiel.
Urobil si dve chyby:
1. Ked si na uvolnenie stredu minuly rok prisiel, mal si komunikovat s predajcom alebo s autorizovanym servisom. Inak stracas narok na zaruku.
2. Ked si bike odniesol cloveku, co ti nakoniec vymenil stred, mal najprv len zistit, co tomu je. Ak si mu odsuhlasil opravu, je to na tvoje triko a zaruka pada.
stacilo pocuvat vo videu,vedel som,ze zaruka je off ...video poukazuje na nieco celkom ine
stacilo pocuvat vo videu,viem,ze zaruka je off ...video poukazuje na nieco celkom ine
ten stred uz riesi dotycny servis takze je to ok.ale pristup toho chlapca,to sa moze stat len na svk.bracho tam reklamoval solomony a tahal sa snimi 4 mesiace az zakrocila SOI a dostal nove boty
stacilo pocuvat vo videu,vedel som,ze zaruka je off ...video poukazuje na nieco celkom ine
Pocuval som a napisal som ti, ze jeho slovne invektivy a ton komunikacie urcite nema so slusnostou nic spolocne. Z toho je jasne, ze ak sa v obchode k zakaznikovi nespravaju slusne, nie je dovod tam nieco kupovat.
Pocuval som a napisal som ti, ze jeho slovne invektivy a ton komunikacie urcite nema so slusnostou nic spolocne. Z toho je jasne, ze ak sa v obchode k zakaznikovi nespravaju slusne, nie je dovod tam nieco kupovat.
Tak je,ved o to mi ide.Uz som kaslal tu zaruku ale ten pristup a nie som jediny.Chcem len aby ludia vedeli ako sa tam komunikuje zo zakaznikom v takychto pripadoch.i ked zaruka je off.
Občiansky zákonník v ust. § 12 ods. 1 upravuje aj právo na ochranu písomností osobnej povahy, podobizní, obrazových snímkov a obrazových a zvukových záznamov týkajúcich sa fyzickej osoby alebo jej prejavov osobnej povahy pred vyhotovením alebo použitím bez súhlasu tejto osoby. Uvedené právo je od práva na prejavy osobnej povahy odlišné v tom, že sa jedná o prejavy osobnosti, ktoré sú zachytené na hmotnom substráte, napr. na filme.
[quote="":x0s*****Mne to moc legálne neprijde...[/quote:x0s*****
Ak si pravnik tak sa isto vyznas v ulickach a medzerach zakona.Ja sa tu snazim poukazat na aroganciu a drzost voci zakaznikovi,taketo videa su uplne bezne aj inde a v inych krajinach a vyspelejsich ako je svk.tu netreba polemizovat a vypisovat zakony ktore su upravovane nie obcanmi ale skorumpovanymi hnidamy vo vlade.Ja mam tiez svoje prava a svoju hrdost a nikto ma nemoze bezdovodne osocovat.A ked to robi a nie som jediny osocovany,tak na to rad poukazem takymto sposobom ktory je mozno ten najdvoveryhodnejsi.
ja som sa len pytal preto aby ti este nerobil problemy, ze si ho natacal..
PS: keby sa takto spraval k mojmu prchkemu bratovi , uz by si ten majitel zbieral zuby po podlahe. hehe
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
tak isto nad tym uvazujem...
Urobil si dve chyby:
1. Ked si na uvolnenie stredu minuly rok prisiel, mal si komunikovat s predajcom alebo s autorizovanym servisom. Inak stracas narok na zaruku.
2. Ked si bike odniesol cloveku, co ti nakoniec vymenil stred, mal najprv len zistit, co tomu je. Ak si mu odsuhlasil opravu, je to na tvoje triko a zaruka pada.
rovnako si ju nevsimol ani tento rok v marci...zaujimave...video je skor o tom pristupe a jeho protireceniach.takto sa spraval vzdy ked som prisiel s nejakou vadou.vsetko som si urobil sam,to bolo jeho vyjadrenie na vsetko.no nebudem to rozmazavat iba podotykam,ze video ukazuje arogantnost a drzost obchodnika voci platiacemu zakaznikovi.
Urobil si dve chyby:
1. Ked si na uvolnenie stredu minuly rok prisiel, mal si komunikovat s predajcom alebo s autorizovanym servisom. Inak stracas narok na zaruku.
2. Ked si bike odniesol cloveku, co ti nakoniec vymenil stred, mal najprv len zistit, co tomu je. Ak si mu odsuhlasil opravu, je to na tvoje triko a zaruka pada.
stacilo pocuvat vo videu,vedel som,ze zaruka je off ...video poukazuje na nieco celkom ine
co som mal a nemal vtedy je uz teraz nepodstatne ale som aspon mudrejsi a poucil som sa
heh reklamoval ich po roku ...ale boli malo pouzivane...nedal sa odradit a vyhral
Pocuval som a napisal som ti, ze jeho slovne invektivy a ton komunikacie urcite nema so slusnostou nic spolocne. Z toho je jasne, ze ak sa v obchode k zakaznikovi nespravaju slusne, nie je dovod tam nieco kupovat.
Tak je,ved o to mi ide.Uz som kaslal tu zaruku ale ten pristup a nie som jediny.Chcem len aby ludia vedeli ako sa tam komunikuje zo zakaznikom v takychto pripadoch.i ked zaruka je off.
neuvadzam ziadne mena ani nazov obchodu
Ak si pravnik tak sa isto vyznas v ulickach a medzerach zakona.Ja sa tu snazim poukazat na aroganciu a drzost voci zakaznikovi,taketo videa su uplne bezne aj inde a v inych krajinach a vyspelejsich ako je svk.tu netreba polemizovat a vypisovat zakony ktore su upravovane nie obcanmi ale skorumpovanymi hnidamy vo vlade.Ja mam tiez svoje prava a svoju hrdost a nikto ma nemoze bezdovodne osocovat.A ked to robi a nie som jediny osocovany,tak na to rad poukazem takymto sposobom ktory je mozno ten najdvoveryhodnejsi.
PS: keby sa takto spraval k mojmu prchkemu bratovi , uz by si ten majitel zbieral zuby po podlahe. hehe