Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Uz sa stalo.... ;-) ... A nemá a dodávateľ to tiež nemá :-(
Zobraziť komentár 11.05.2016 - 16:39:33
00
Je niečo so stránkou suncycle.sk, nejde mi otvoriť. Ďakujem.
Zobraziť komentár 13.05.2016 - 11:30:57
00
mne funguje normlane ...
Zobraziť komentár 13.05.2016 - 11:32:27
00
Lokálny problém.. tiež v mobile mi ide ale na kompe nie.
Zobraziť komentár 13.05.2016 - 13:05:06
00
Suncycle je pre mna cykloobchod momentalne cislo 1, rychlost dodania/komunikacia a este mi aj poslali o nieco lepsi tovar ako som objednaval. DIky moc
Zobraziť komentár 18.05.2016 - 11:30:03
00
Nagasaki tak to máš šťastie, mne zo 4 položiek po týždni prišli 3 z toho 1 horšia ako som chcel. Už je to 2. týždeň a doriešené nie je nič. Olej 5wt ktorý je skladom na stránke čakám naň už 2. týždeň. Riadidlá prišli iné ako som objednal. Tesnenia na vidlicu ok, vazelína ok. Nevadí mi že prišli po týždni - niektoré mali LT 2-5 dní. Vadí mi že mi prišlo niečo iné a nekompletné bez upozornenia vopred. Odozva v komunikácii najmenej 1 deň.
Zobraziť komentár 20.05.2016 - 07:16:19
00
Ja som objednaval 14.10.2015 a nie je doriesena vec, ktora je dodnes na stranke "za 2-5 dni". Naposledy niekedy v novembri cakali na dodavatela. Uz sa na tom len bavim :lol:
Obcas tam nakupujem. Moment prekvapenia, ze co sa skryva v balicku ine ako som objednal a nasledny vylet na postu je na nezaplatenie... Skoda, ze to nerobia aj ine e-shopy. Hned by bolo nakupovanie veselsie
Zobraziť komentár 20.05.2016 - 10:16:57
02
Nič nepotrebujem,ale pre ten pocit prekvapenia si niečo objednám ☺
Zobraziť komentár 20.05.2016 - 14:25:15
00
Ked nieco Matus nemal vzdy mi pisal ci mi moze poslat nahradu taku a taku. Naposledy minuly tyzden mi dokonca volal, takze ja som so suncycle zatial vzdy spokojny :-)
Zobraziť komentár 20.05.2016 - 14:37:24
00
To si robíš žarty? Čo to je za obchod keď zákazník musí po 10 dňoch urgovať (skôr prosiť a modliť sa, aby sa vôbec ozvali, lebo telefón neberú), čo je s objednávkou tovaru, ktorý má byť podľa nich k dodaniu za 2-5 dní? Sorry ale serióznosť tohto obchodu je ťažko obhajiteľná.
Zobraziť komentár 23.05.2016 - 15:39:17
01
Pripomína mi to tému AAA ;)
Tiež sú tu ľudia ktorí neveria, že môže byť aj spokojný zákazník. :) len percentuálne porovnanie bude opačné.
Sorry matt za prirovnanie ale nedalo mi.
PS: Už to neurobím ;)
Zobraziť komentár 23.05.2016 - 17:13:45
00
arrow_leftneron napísal:
To si robíš žarty? Čo to je za obchod keď zákazník musí po 10 dňoch urgovať (skôr prosiť a modliť sa, aby sa vôbec ozvali, lebo telefón neberú), čo je s objednávkou tovaru, ktorý má byť podľa nich k dodaniu za 2-5 dní? Sorry ale serióznosť tohto obchodu je ťažko obhajiteľná.


Dakujem za Vase hodnotenie neseriozneho obchodu. Rocne posleme tisice balikov a osobne si myslim ze 99,9% zakaznikov je urcite spokojnych ( a ti co su bohuzial nespokojni, tak cca 50% z nich potom napise na internet negativnu reakciu na co maju samozrejme pravo / ti spokojni jazdia a nic na internete neriesia ). Bohuzial na nasich strankach mame vsade uvedene ze velmi pekne prosime zakaznikov aby nas kontaktovali hlavne mailom ak treba nieco riesit. Samozrejme je nam jasne ze niektorym zakaznikom takato komunikacia nevyhovuje a chapeme ak sa aj kvoli tomu obratia na sluzby konkurencie.

"Vážení zákazníci. Týmto by sme Vás chceli poprosiť, aby ste uprednostňovali mailovú komunikáciu s nami pred telefonickou. Z dôvodu časovej zaneprázdnenosti bohužial nedokážeme vybavovať všetky telefonické hovory. Na e-mailové otázky sa budeme snažiť odpovedať v pracovné dni vždy maximálne do 24 hodín. Týmto ušetríte veľa nášho času a Vami objednaný tovar sa k Vám dostane v kratšom čase. Vopred Vám ďakujeme za Vaše pochopenie."

Pisete ze musite prosit o odpoved ale ja som skutocne presiel vsetky maily, ale od Vas som bohuzial ziaden nenasiel :/ Musite uznat ze ked tu mame denne desiatky objednavok + kazdy den vyse 100 mailov, tazko sa nam vracia ku kazdej este nevybavenej objednavke aby sme informovali kazdeho zakaznika kedy dany tovar dorazi / myslim ze toto nerobi ziaden internetovy obchod o ktorom viem a nie len z cyklo branze ( + teraz je este hlavna sezona a castokrat meska aj tovar od nasich dodavateov ). Ak by ste nam mail poslali kde by ste sa informovali na stav Vasej objednavky, urcite by ste dostali odpoved.

Tovar ktory sme nemali na sklade ste objednali v piatok 13.5. / Objednavku k dodavatelovi sme robili obratom v pondelok 16.5. , no bohuzial kvoli tomu ze im chybalo viac poloziek z nasej objednavky, tak cakali na naskladnenie tovaru co sa u nich stalo v piatok 20.5. / V pondelok 23.5. nam tovar odoslali a je na ceste ku nam. Ako som vyssie napisal, poprosim zakaznikov ktori to tu pripadne citaju, ak maju akekolvek otazky, treba nas kontaktovat mailom a urcite dostanu odpoved co sa deje s ich objednavkou, pripadne dostanu odpoved aj na ine otazky. Dakujem za pochopenie.
Zobraziť komentár 24.05.2016 - 00:23:13
07
matt ahoj, vedel by si mi povedať kde to viazne s mojou objednávkou č. 16051720? posledný mail mám zo 17.5. s poznámkou "stav objednávky:čakajúca na tovar". Díky :)
Zobraziť komentár 24.05.2016 - 03:04:42
00
treba skor pisat na mail e-shopu ako na forum.
Zobraziť komentár 24.05.2016 - 03:39:35
03
hlavne ze 2 prispevky je vyssie text od Matta aby pisali radsej mailom :D
Zobraziť komentár 24.05.2016 - 05:54:08
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up