Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Po vymene par mejlov so :sun:cyclom som aj s cislom balika zasiel na postu. Ved pohladame, nie? Teta za okienkom ma najprv presviedcala, ze najskor vobec poslany nebol. Potom velmi neochotne nazrela do PC a zahlasila, ze nema spojenie so serverom, tak to nezisti. Je profesionalka, toto ju nemoze zastavit:). O sluzbu poziadala kolegynu pri vedlajsom okienku. Kym jedna sa pripajala na postovu zltu dodavku, ta "moja" hladala medzi doslymi sprievodkami. Mozno ma v tom za tie roky neskutocnu prax, ale keby som ja hladal tym stylom, nestihal by som ani zaregistrovat farbu papierikov, nieto este cislo zasielky. Na otazku, ci vie zistit, ci balik opustil postu v Partizanskom mi odpovedala: "no, ak to nie je u nas, tak asi nie. Dajte si to reklamovat." Medzitym aj ta druha teta nic nenasla. Len neviem ci balik, alebo spojenie.

Matt, neuvazujes o inom sposobe zasielania tovaru? Stoji ta nasa "rychla a spolahliva" posta za tie nahanacky sa? Ved sam vies, ze nie som prvy strateny:) za posledne kratke obdobie.

Inak, ak by si mal spojku (pripadne aj ty osobne) vo Varine a ak by si balik dovtedy nasiel, rad ho tam prevezmem osobne.
Drzim palce...
Zobraziť komentár 05.05.2011 - 13:48:54
00
nechapem ako vo firme dokazu nieco "stratit" ved toho neprepravuju az tak vela. jaaaj to je statna posta uz mi je to jasne... znicia aj zeleznu gulu keby ju clovek posle!
Zobraziť komentár 05.05.2011 - 14:04:54
00
ved mas iny sposob zasielania - cez UPS ak mas za viac ako 300€
mohlo by sa to rozsirit este o moznost posielat cez UPS alebo inou dorucovatelskou sluzbou aj do 300€ samozrejme za poplatok.

k SP sa skoda vyjadrovat


Naposledy upravil ja_michalko dňa 05.05.2011 - 14:26:05, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 05.05.2011 - 14:06:50
00
UPS poskytuje pri velkom objeme zasielok za mesiac (co by matt urcite mal) zaujimave zlavy, ako vlastne vsetky dorucovatelske spolocnosti..
Zobraziť komentár 05.05.2011 - 14:09:32
00
Ja musim zatial len chvalit, v pondelok som objednal nosic a presne ako bolo pisane v maily mi prisiel. Tak isto som v utorok objednal kazetu a dnes tu bola. Takze za rychlost :y: :y:
Zobraziť komentár 05.05.2011 - 14:33:06
00
Ono si treba uvedomiť že ani štát ako akcionár ani menežéri ako štátni úradníci s tými balíkmi nič neurobia. Všetko je o prístupe, ochote a šikovnosti konkrétnych ľudí za priehradkou. A v množstve prípadov sú tety za okienkom veľmi neochotné učiť sa nové technológie ktoré sú nevyhnutné na zefektívnenie ich práce (a teda aj urýchlenie doručenia). Samozrejme toto je chyba ich nadriadených že nie je vyvinutý dostatočný tlak/motivácia na zmeny ich systému práce (častokrát 20-30 rokov tá istá činnosť).
Zobraziť komentár 05.05.2011 - 15:11:01
00
Nuz Kiri neviem ci s tebou suhlasim. Predsa majitel celej Slovenskej posty musi mat zaujem aby cely system fungoval, aby mal trzby atd atd. Lenze Posta ma v urcitych sluzbach dominantne postavenie. UPS a ine špedicne firmy nedorucuju vsetky zasielky. A ak dorucuju tak maju ine cenniky. Bohuzial na cely system doplaca konecny uzivatel sluzby a tou sme my vsetci. Mame len na vyber bud rychlo a draho alebo pomaly a niekedy nie az tak lacno. Pretoze ja za dorucenie nepovazujem pokus o dorucenie a zlty listok v schranke ( 90 % ) ale dorucenie na dorucovaciu adresu. Mne sa kazdy balik predrazuje o cestu na postu, takze za co vlastne platim ? Pre zasielkove obchody urcite existuje lepsie riesenie ( ako Sl. posta ) kvoli prepravovanym objemom.
Zobraziť komentár 05.05.2011 - 15:54:20
00
Dodo štátu je to srdečne jedno či Ti nechajú v schránke žltý lístok alebo doručia balíček. Predstavitelia štátu vidia IBA čísla, nič viac (a ani nebudem ďaleko od pravdy keď poviem že čísla na ich výplatnej páske či vo výške faktúry pre tú ktorú správnu dodávateľskú firmu).
Zobraziť komentár 05.05.2011 - 16:26:05
00
Kazda zasielkova spolocnost mi pred dorucenim balika vzdy cinkla. Ak som nebol doma, dohodli sme sa na inej adrese v ramci mesta. Preslo par minut a balik som mal v rukach. A ak to neslo, dalsi den to uz slo.
Sl. posta take nieco nevie/nechce. Ak v case prijazdu zltej dodavky nie som doma, schranku zaplni zlty listok. Aj ked si myslim, ze toto nie je dorucenie, velmi sa nestazujem, lebo postu mam blizko.

Spat k suncycle:
Viem, ze matt robi vsetko preto, aby sme nakupovali k vsetkej spokojnosti. Je blbe, ze ine firmy, ktore je nuteny vyuzivat, mu obcas kseft kazia.
Zobraziť komentár 05.05.2011 - 17:23:26
00
Ak v case prijazdu zltej dodavky

u vas chodi zlta dodavka? u mna chodia len zlte listky, po vsetko co je hrubsie ako list a tazsie ako 100g chodim na postu. dokonca miesto balika 1.triedy poisteneho na 500E prisiel tiez len listok..
Zobraziť komentár 05.05.2011 - 17:39:21
00
Nezvyknem odpovedat tomu, kto neuvadza svoje bydlisko.

Ano, u nas v Presove jazdi zlta dodavka. Ci nosi aj obycajne baliky neviem, ale dobierkove ano. A ja som mal tu drzost, chcel som platit kartou, pricom ani priamo na poste sa este neda. A dokonca ju soferuje teta.
Zobraziť komentár 05.05.2011 - 17:59:09
00
pani a samozrejme aj damy...samozrejme da sa poslat tovar aj kurierom a to bud EMS, alebo UPS. ide vsak o to ze najskor musi byt na 100% dokonceny ten system na ktorom funguje eshop a potom sa to bude dat lahko vybrat...ja dufam ze to bude coskoro, ale bohuzial uz sa to taha 4 mesiace :/

co sa tyka posty, k tej sa vyjadrovat ani nebudem...minule som urobil osudnu chybu ze som zratal kolko som tam za mesiac nechal penazi :sweat: a sluzby za to neboli ziadne. najlepsie ked pridete nieco reklamovat...tvaria sa ze nic nepoculi a snazia sa to s pribudajucim casom zahrat do stratena.
Zobraziť komentár 05.05.2011 - 22:45:05
00
čo už zahrajú do stratena? poistený balík, možnosť stopovania a vybavené.. musia magori vedieť kde je, máš doklad o podaní, oni nemajú doklad o doručení = stále ho má pošta..
Zobraziť komentár 05.05.2011 - 23:20:01
00
craobs, jane ze ho ma posta, len sa tvaria ze nic...

napr skus nahodit do http://tandt.posta.sk/ nejaky balik zacinajuci CP, alebo CV ( poisteny balik ) a na 99% ti vyhodi :

"Nie sú k dispozícii žiadne údaje o zásielke. Skontrolujte si, prosím, podacie číslo zásielky, prípadne kontaktujte Zákaznícky servis Slovenskej pošty na bezplatnej infolinke . "

problem bude asi v tom, ze niektore vacsie posty ( asi v krajskym mestach ) su napojene na ich siet a asi to hadzu rovno do systemu tie cisla balikov, takze ked posielas balik z BA do KE, mozno je sanca ho vystopovat. bohuzial u nas v Partizanskom som si vsimol ze taketo baliky robia "rucne" a nic nehadzu do pocitaca...potom jednoducho ja si napisem cislo balika do vyhladavania a nic mi nenajde.

a ked pridem nieco reklamovat ze kde je ten a ten balik, dostanem odpoved : "my to zistit nedokazeme, pockajte 14 dni a ked sa nenajde, potom podajte reklamovat"

mozno preto ked sa v PO pytal jfab ci to odislo z PE tak mu povedali ze to nedokazu zistit. PO je asi napojene v systeme, PE nie...no kocurkovo za neskutocne prachy :tmi:
Zobraziť komentár 05.05.2011 - 23:32:52
00
Neviem si predstaviť keby sa nám vo firme strácalo toľko dobierok čo tebe (Matúš). Treba podávať reklamácie a samozrejme sťažnosti ktorými ich treba bombardovať. Ty ako zákazník si za službu platíš aj kdeď v konečnom dôsledku si do určitej sumy poštovné platí odberateľ. Preto to robí zlé meno hlavne tebe.
Ak to nepomôže treba využívať služby kuriér, spoločností s tým že sa budeš podielať určitou časťou na sume. Určite by to bolo zaujímavé hlavne pre zákaznika a rád by si v takom prípade nejaké to euro priplatil.
Napr. my to máme vo firme nasledovne, do 30 euro je 3,33 poštovné.
do 60 euro je 1,67 poštovné
nad 60 euro je doprava zdarma
Všetky balíky sa nám pohybujú v hmotnosti od 2 kg vyššie a balíky idú kuriérom.

+ veľa krát musí zákazník čakať na tovar lebo nie je skladom a keď sa mu potom ešte ten balík túla po pošte 5 dní tak musí byť riadne na palicu :@

toto http://tandt.posta.sk/ slúži len pre zásielky podané expres službou, Klasickú dobierku tam nehľadaj...
Zobraziť komentár 06.05.2011 - 08:43:02
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up