ako postupovať pri eshope čo nedodal zaplatený tovar a prestal komunikovať? po týždni od objednávky vecí skladom a jej nedoručenia som tam písal, odpoveď bola taká že čakali na naskladanie z čiech a že to zajtra ide smerom ku mne... prešiel ďalší týždeň a nič som nedostal a na ďalší dotaz predajcovi som už nedostal odpoveď.. medzi časom došiel mail na hodnotenie na heureke, ktoré som vyplnil objektívne na ako veľmi zlú skúsenosť s obchodom... toto mi pár krát zabralo už a vždy sa ľady mlčanlivosti pohli, teraz ale nie... inak eshop vsetkonabajk.sk mali tam vec čo som v normálnych eshopoch nenašiel, inak by som tam nenakupoval...
A este ti poradim posielat emaily s "potvrdenim o doruceni" vtedy ti server automaticky odosle email so vsetkymi detailami (cas, IP, server atd.), aby sa nemohli vyhovorit, ze mali offline server alebo ine kraviny.
tak to ma ani nenapadlo, že mi tam môže odpísať, schválne som tú kolonku kde sa dáva mail aby mi došla reakcia od obchodu nechal prázdnu.. ale peknú hlúposť napísal.. nasledujúci pracovný deň je dnes a zasa mi nič nedošlo, okrem iného to písal už pre týždňom, tak čo chce akú kladnú recenziu? inak píšem aj tie, keď som nadmieru spokojný a mám zrovna chuť vyplniť ten dotazník
... toto mi pár krát zabralo už a vždy sa ľady mlčanlivosti pohli, teraz ale nie... inak eshop vsetkonabajk.sk mali tam vec čo som v normálnych eshopoch nenašiel, inak by som tam nenakupoval...
....takze nakupujes pravidelne v obchode ktory tovar posiela az po tom, co sa na nich stazujes na heureke ? neviem ci sa mam na tom smiat alebo plakat Vsetko sa da najst aj inde, len sa netreba obmedzovat slovenskymi podnikavcami.
jak pravidelne? prvý nákup (a posledný) v tomto shope... išlo mi len o lep na galusky plus klasika keď už niekde nakupjem tak prihodím aj veci čo aktuálne nepotrebujem... a jasné bolo to aj inde, ale pri lacných veciach sa moc neopláca preplácať dopravu zo zahraničia...
ok, lebo si to napisal tak zvlastne, tak to vyznelo ze tam bezne nakupujes
Inak v takychto "jednoclovekovych" obchodoch nakupujem zasadne na dobierku. Potom ma nemusi trapit ked nekomunikuju a tovar ani po mesiaci nedodaju, maximalne poslem mejl nech si to stornuju a strcia niekam...
ja som si ten obchod moc nepreveroval, zatiaľ som k tomu ešte nedospel, ale po minuloročných dosť zlých skúsenostiach k tomu budem musieť asi pristúpiť... lebo roky nakupujem dosť po eshopoch a vždy to išlo viacmenej bez komplikácii... tak isto je pre mňa pohodlnejšie, keď platím predom, jasné keby som kupoval niečo drahé, tak by som ani cent predom neposlal... ale pri maličkostiach do 100€ je to pohodlnejšie, nemusím vyrátavať centy kuriérovi potom, zvlášť keď som v robote... tiež netuším či sa už dá všetkým platiť kartou atď... prinajhoršom aspoň sídlo firmy mám dosť po ruke
To uz robis unahlene zavery, nic take som nenapisal. Pri zahranicnom vacsinou nie je moznost dodat tovar na dobierku, inak by som ju vyuzil. Okrem toho si preverujem kazdy jeden shop z ktoreho nakupujem.
LOL práve mi dorazila tá zásielka čo som tu minule písal... malo to ísť slovenskou poštou, doniesol to UPS kuriér, bez notifikácie dopredu, ale čo je najväčší gól, že to kvôli čomu som tú objednávku spravil, tak tam nie je a miesto toho tam mám zdvojené ostatné položky, čo som hodil do košíka a zásielka bez faktúry... no nič kašlem na to, naťahovať sa nebudem, ale dajte si na ten eshop pozor, to má veľmi ďaleko od seriózneho jednania...
LOL práve mi dorazila tá zásielka čo som tu minule písal... malo to ísť slovenskou poštou, doniesol to UPS kuriér, bez notifikácie dopredu, ale čo je najväčší gól, že to kvôli čomu som tú objednávku spravil, tak tam nie je a miesto toho tam mám zdvojené ostatné položky, čo som hodil do košíka a zásielka bez faktúry... no nič kašlem na to, naťahovať sa nebudem, ale dajte si na ten eshop pozor, to má veľmi ďaleko od seriózneho jednania...
uff neskoro, už viac ako 3 týždne čakám na magic mastik od vittorky a ništ najprv že, tovar bol vypredaný, potom čakali sme na naplnenie objednávky vo väčšom objeme nakoľko je vyššie poštovné od dodávateľa z CZ a nakoniec balík k nám dorazí asi až v Piatok z CZ lenže nenapísal o ktorý piatok sa jedná
Takže si to nejaký Mário Červeňanský môže strčiť za klobúk a ak aj niečo pošle tak to nepreberiem. (platba: Dobierka)
no to isté som tam presne objednal... a nakoniec mi to takto dementne poslal bez toho a miesto toho zduploval iné produkty z objednávky... bez toho aby mi dal predom vedieť.. to som ešte nezažil. hlavne že má všetko skladom. kúpiť ten mastik na slovensku je umenie.. ale s týmto žebrákom som tri týždne zabil.
jasné že hej, ale raz na to doplatí.. sa mi páčilo, že na stránke beží baner že pri platbe kartou 3% zľava z nákupu, že treba zadať do okienka pre zlavový kupón KARTA.. ten systém to ale nebral... tak to bola tiež jedna z vecí čo som vytkol v tej recenzii na heureke a čo mi on odpísal tiež pekný blud, že tá zľava bude až na faktúre takže ja najskôr zaplatím plnú sumu kartou a potom budem mať na faktúre zľavu 3% pre istotu tú faktúru ani neposlal.. to je čisto na daňový úrad, asi to aj predáva na čierno, keď nefakturuje a odrbáva ešte aj štát na DPH.. to som tak viac hodnotení videl, že sa sťažovali že nedostali faktúru.
...ja som tam mal davnejsie tiez jednu objednavku, vsetko veci oznacene skladom, ked v polke tyzdna sa nic nedialo, tak som sa mailom informoval ci mi to stihaju poslat do konca tyzdna. Prisla mi odpoved ze sa presuvaju nejake externe sklady a ze to este nemaju.. tak som objednavku zrusil a uz tam nic neobjednal.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Toto si myslel? http://www.vsetkonabike.sk/
A este ti poradim posielat emaily s "potvrdenim o doruceni" vtedy ti server automaticky odosle email so vsetkymi detailami (cas, IP, server atd.), aby sa nemohli vyhovorit, ze mali offline server alebo ine kraviny.
Inak v takychto "jednoclovekovych" obchodoch nakupujem zasadne na dobierku. Potom ma nemusi trapit ked nekomunikuju a tovar ani po mesiaci nedodaju, maximalne poslem mejl nech si to stornuju a strcia niekam...
uff neskoro, už viac ako 3 týždne čakám na magic mastik od vittorky a ništ
Takže si to nejaký Mário Červeňanský môže strčiť za klobúk a ak aj niečo pošle tak to nepreberiem. (platba: Dobierka)
Temu vytvoril autor prveho prispevku.