idem robit prvy nakup na wiggle a nasiel som toto: http://www.wiggle.co.uk/referal.aspx
takze hladam niekoho kto uz je zakaznikom. ja by som mal dostat okuliare a dotycny 10% cize nejakych 10-15 libier.
ak som to dobre pochopil...
Prave som objednal veci z Wiggle aj som zaplatil cez Visa Electron. Ale mam este taku otazku, ze ked som zaplatil prisiel mi mail o uspesnom zplateni "Transaction Confirmation" cez system World Pay tak by to malo byt uz ok?
Viete ja som zatial este Visa Electron platbu nepouzival... a uz vobec nie cez platbu v zahranici. Este mam dalsiu otazku na Wiggle su ake statusy objednavok? Lebo mne stale vypisuje aj po za plateni "Not Yet Processed" to znamena, ze ju este nepsracovali? Lebo v pomocnikovi nic nepisu o statusoch.
Nazdar, tak som sa rozhodol po prvýkrát nakupovať na Wiggle, a tým pádom aj po prvýkrát platiť cez net kartou. Mám však jeden problém, na Wiggle odomňa žiadajú udať z karty "Issue No." a "From date", ale na embosovanej Visa karte od Tatra banky tieto údaje nie sú. Nerád by som totiž niečo spackal a prišiel tak o peniaze.
Inak funguje to tak, že po tom, čo bude všetok tovar na ich sklade, tak si oni požiadajú o stiahnutie peňazí a ja to potom nejako potvrdím (zavolá niekto z banky alebo niečo také), či normálne len tie peniaze odídu z úćtu?
A ešte jedna vec, ako dlho trvá dodanie a ktorou spoločnosťou mi dojde balík?
platba kartou prebieha tak, ze zaplatis a oni az vtedy zacnu spracovavat tvoju objednavku. je to ako normalna platba kartou, nic nepotvrdzujes cez banku. je potrebne mat na karte dostatocne limity. odporucam u nich platit kartou, ktora je na to iste meno ako si si zalozil ucet u nich (resp. vice versa), inak sa im to v systeme domiesa.
tie udaje co sa pytas ku karte tam nie je potrebne zadat, tie su pre iny typ karty. issue no. je len pre switch/solo - je to tam napisane a from date by malo byt predvyplnene, alebo tam mozes dat nejaky rozumny datum...
posielaju to zrejme podla vahy balika. poslali mi jednu krabicu s roznymi vecami cez dpd. kedze krabica prisla otvorena a chybali rukavice, tak som im pisal, ze neboli dorucene. medzitym mi poslali sedlo v takej istej velkej krabici ale uz postou (royal mail myslim). a treti balik tiez postou dosli rukavice a okuliare, ktore som mal dostat zadara pretoze mi akoze bol wiggle odporuceny vladolom, ale kedze nemaju korektne urobeny system, tak do prvej varky neboli pridane. kedze som riesil aj okuliare aj rukavice, tak sme si vymenili niekolko mailov a boli velmi ustretovi.
Nazdar, tak som sa rozhodol po prvýkrát nakupovať na Wiggle, a tým pádom aj po prvýkrát platiť cez net kartou. Mám však jeden problém, na Wiggle odomňa žiadajú udať z karty "Issue No." a "From date", ale na embosovanej Visa karte od Tatra banky tieto údaje nie sú. Nerád by som totiž niečo spackal a prišiel tak o peniaze.
Inak funguje to tak, že po tom, čo bude všetok tovar na ich sklade, tak si oni požiadajú o stiahnutie peňazí a ja to potom nejako potvrdím (zavolá niekto z banky alebo niečo také), či normálne len tie peniaze odídu z úćtu?
A ešte jedna vec, ako dlho trvá dodanie a ktorou spoločnosťou mi dojde balík?
Dík.
"Issue No." - Switch/Solo only - myslim ze je to dost jasne
"From date" - wtf - neviem asi to netreba
Wiggle ma zaujimavu politiku - nejaky matros posielaju Airmail nejaky Parcel - system som nepochopil co a kedy jak pride no podla sposobu dopravy je to 3-5 dni. Niekdy ti to pride postou a niekdy DPD...
Ja som si tiez objednaval tovar z wiggle a zatial asi ako jedinemu tovar nedosiel a netusim, kde moze byt chyba. Zato vsak musim povedat, ze na maily odpovedaju velmi promptne. Som velmi zvedavy ako sa to bude riesit.
ja som od nich objednaval asi 3-4 krat a zatial bez problemov. nikdy to netrvalo dlhsie ako obden. prvy den poobede som objednal, zaplatil, a na treti den rano ma na vratnici intraku cakala skatula.
raz dokonca aj s gumovymi medvedikmi v tvare ich loga... neprezili ani cestu na izbu nie zrovna najzdravsie ranajky, ale co uz.
oni vybavuju zasielky velmi rychlo, ale zdrziava sa to na poste podla mna. prvy balik poslali dpd a dosiel asi za 3 dni, o hodinu (!?) neskor poslali druhy balik s tym sedlom cez postu a to slo vyse 2 tyzdnov. treti balik prisiel postou zas v pohode - rychlo. persing - ak ti to posielali postou, tak asi najlepsie sa ist informovat, lebo povacsine postarka neberie baliky, len ti nechava listocek a ten sa moze stratit. vseobecne mam slovensku postu v zuboch, ale to sem nepatri...
Chcem si kupit prilbu cez wiggle, ale...
Na jednej strane, v popise prilieb Giro je v podrobnostiach napisany text pre helmy z roku 2007. Na strane druhej su tam obrazky prilieb z roku 2008
Neviete prosim z kt. roku tam maju prilby
Dakujem za odpoved.
edit: Vyriesene, maju chybu v popise, modely su z roka 2008
edit2: pravopis
asi tri tyzdne dozadu mali padnuty cely system a co sa tyka rychlosti dorucovania a podobne tak su vo wiggle trocha pomalsi nez ine internetove obchody a to mam wiggle prakticky za rohom...ale inac pekny vyber ak beriem do uvahy celu ponuku tovaru...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
keby si bol tu zdakade, tak neni problem, ale ba je trosku zruky...
keby si bol tu zdakade, tak neni problem, ale ba je trosku zruky...
no hej to je pravda...
ale ja to este mozno poriesim cez ocov ucet lebo moj podnikatelsky v tatrabanke nema tolko opravneni
Viete ja som zatial este Visa Electron platbu nepouzival... a uz vobec nie cez platbu v zahranici. Este mam dalsiu otazku na Wiggle su ake statusy objednavok? Lebo mne stale vypisuje aj po za plateni "Not Yet Processed" to znamena, ze ju este nepsracovali? Lebo v pomocnikovi nic nepisu o statusoch.
Dík.
Inak funguje to tak, že po tom, čo bude všetok tovar na ich sklade, tak si oni požiadajú o stiahnutie peňazí a ja to potom nejako potvrdím (zavolá niekto z banky alebo niečo také), či normálne len tie peniaze odídu z úćtu?
A ešte jedna vec, ako dlho trvá dodanie a ktorou spoločnosťou mi dojde balík?
Dík.
tie udaje co sa pytas ku karte tam nie je potrebne zadat, tie su pre iny typ karty. issue no. je len pre switch/solo - je to tam napisane a from date by malo byt predvyplnene, alebo tam mozes dat nejaky rozumny datum...
posielaju to zrejme podla vahy balika. poslali mi jednu krabicu s roznymi vecami cez dpd. kedze krabica prisla otvorena a chybali rukavice, tak som im pisal, ze neboli dorucene. medzitym mi poslali sedlo v takej istej velkej krabici ale uz postou (royal mail myslim). a treti balik tiez postou dosli rukavice a okuliare, ktore som mal dostat zadara pretoze mi akoze bol wiggle odporuceny vladolom, ale kedze nemaju korektne urobeny system, tak do prvej varky neboli pridane. kedze som riesil aj okuliare aj rukavice, tak sme si vymenili niekolko mailov a boli velmi ustretovi.
Inak funguje to tak, že po tom, čo bude všetok tovar na ich sklade, tak si oni požiadajú o stiahnutie peňazí a ja to potom nejako potvrdím (zavolá niekto z banky alebo niečo také), či normálne len tie peniaze odídu z úćtu?
A ešte jedna vec, ako dlho trvá dodanie a ktorou spoločnosťou mi dojde balík?
Dík.
"Issue No." - Switch/Solo only - myslim ze je to dost jasne
"From date" - wtf - neviem asi to netreba
Wiggle ma zaujimavu politiku - nejaky matros posielaju Airmail nejaky Parcel - system som nepochopil co a kedy jak pride no podla sposobu dopravy je to 3-5 dni. Niekdy ti to pride postou a niekdy DPD...
No tak dúfam, že sa nič nepokazí a všetko dojde ako má, dnes idem teda objednávať.
no maju v systeme neporiadok a voucher sa mi dodatocne nepodarilo vybavit - skoda no.
raz dokonca aj s gumovymi medvedikmi v tvare ich loga... neprezili ani cestu na izbu
Chcem si kupit prilbu cez wiggle, ale...
Na jednej strane, v popise prilieb Giro je v podrobnostiach napisany text pre helmy z roku 2007. Na strane druhej su tam obrazky prilieb z roku 2008
Neviete prosim z kt. roku tam maju prilby
Dakujem za odpoved.
edit: Vyriesene, maju chybu v popise, modely su z roka 2008
edit2: pravopis