V júli 2023 plánujeme spustiť výstavbu úseku Vážskej cyklomagistrály medzi Trenčínom a Dubnicou nad Váhom, priemyselný park. Jeho celková dĺžka bude 13,5 kilometra. Predpokladané náklady sú vo výške 8,2 milióna eur, projekt bude po jeho schválení financovaný z Plánu obnovy a odolnosti,“ dodala hovorkyňa a doplnila, že v tomto roku je v pláne aj výstavba ďalšieho úseku medzi mestom Považská Bystrica s hranicou Žilinského samosprávneho kraja a taktiež dva úseky Hornonitrianskej magistrály.
Z pohľadu výstavby nových cyklotrás najpokrokovejší kraj bude aj v novom roku pokračovať s budovaním ďalšieho úseku Vážskej cyklomagistrály, konkrétne úseku medzi Ladcami a Púchovom.
a tak ale teraz ked je mokro musim z teplej na priles po hlavnej lebo pri vahu byvaju baziny. len uz mohli spevnit aj odbocku po teplu od vahu - tam ked zaprsi byvaju dost velke kaluze a zle sa obchadzaju.
mna by zaujimalo kedy pride aj na ine lokality mimo povazia. lebo TSK nieje len Trencin a okolie. ja sa uz zachvilku bez novych sedin ani z mesta nedostanem.
ked sa 90% tej cesty spravi na povodnej cykloceste,ktore vedie po hradzi, tak je to asi jednoduchsie ako robit nieco v nejakej pustatine.... si predtav, ze by ccheli spojit TN a BN... kolko opleteaciek by len bolo pri pozemkoch...
preco chce kazdy spajat TN-BN? ja sa nemam ako dostat z mesta do okolitych dedin (nielen ja ale napr. aj ludia za pracou a pod.) dopravna situacia sa vobec nelepsi, skor naopak a ja nepocujem ani o navrhoch nie este o realizacii - to potrva roky. ale aj dalej je este stale TSK - Vestenice, Novaky Pravno, PD, PE .... ked vidim kolko ludi sa tam mota po hlavnej medzi Vestenicami a Novakmi ked sa menia smeny ...
ako je pekne ze sa v okoli TN tolko buduje ale mam pocit akoby vy ste boli zapad a my sme vychod - kde nic nieje.
A poznas nejake mesto na Slovensku. kde sa vies dostat bicyklom do okolitych dedin? Teraz nemyslim tie, co lezia na Vazskej cyklomagistrale. Ta cyklomagistrala ma najma cykloturisticky vyznam - podpora rekreacneho sportu a cestovneho ruchu. Ale kedze Povazie je priemyselne a je to rovina, tak snad aj zopar ludi to na cestu do prace obcas pouzije (za pekneho pocasia). Stavat cyklochodnik pre par ludi nikto nebude.
Gusto,ono to na cestak fakt moc nie je, maximálne tak gravelom,od konca Sobote až po Príles je to kamenista poľná cesta,až za železničnim mostom pri Prilese začína asfalt.
ten obrazok co postol coudy zacina prave od Prilesu a tam prave je to ok - skor by chcelo akurat tak obmedzit auta po prejtske jazera - pekne tam lezu na nervy - niektori si to tam zenu ako z DCA do IL po hlavnej
Asfalt popri kanáli okolo Dubnice je dobrý - od mosta (na Bolešov) - okolo elektrárne - až po most medzi Nemšovou a Prílesom - - > tam sa dá prejsť po oboch stranách kanála aj na cesťáku.
Od Prejtských jazier po most (na Bolešov) - autá odtiaľ nevylúči asi nikto, predsa len ak idú od basy, ZŤSky, za Váh na Bolešov a do dedín, tak obídu Dubnicu+veľa vodičov tade obchádza kolónu na kruháč od ZŤS (toto sa inak robí popri kanáli aj na Ilavu, ak je kolóna na kruháč do Ilavy, a stojí sa už v Prejtej, alebo hneď za výjazdom z Prejtej na esíčku medzi Prejtou a Klobušicami - vodiči sa normálne na hlavnej otáčajú a v Dubnici pri base odbočia k Prejtským jazerám, a na Ilavu). Mesto Dubnica malo (možno stále má) v pláne vybudovať SZ obchvat mesta, a mal by viesť od basy popri kanáli okolo Dubnice.
Vrátim sa k asfaltu - okolo Dubnice dobrý, na Prejtské jazerá (s autami) dobrý, na jazerách dobrý (všetko OK), pokiaľ ide o stranu od Dubnice - dá sa ísť popri železnici k prejtskému zrušenému priecestiu pod družstvom, a dá sa sem prísť aj cestou kopírujúcou Prejtské jazero - na nej mesto zaplátalo všetky výtlky a najhorší úsek celý vyasfaltovalo. Pri bývalom priecestí kvalita končí a na jazerách od Ilavskej strany je to kamenistá nerovná hlinená cesta (X), (ak sa od priecesta vrátite ku kanálu, je to de facto to isté, len po opačnej strane jazera), takže - na cesťáku zjazdné (POZOR - len za sucha, nízkou rýchlosťou, a musíte obchádzať nerovnosti a počítať s defektom na kamienkoch.) Za mokra veľké kaluže cez celú šírku, ak veľa pršalo, takže idete po pamäti a ešte pomalšie ako za sucha. Pešo, behom, povedal by som, že sa to nedá prejsť bez zamokrenia alebo aspoň zašpinenia. Možno by stálo za úvahu prejsť úsek cez červené mosty na druhú stranu kanála (k tej pri diaľnici, symbol ?), avšak tu sú vyjazdené iba dvoje koľaje v tráve od áut, spevnené kamienkami, takže to nie je úplne rovné, ale aspoň sa nezablatíte, no od trávy okolo sa zamokríte (aj pri behu), ak je vyššia. Za Jazerami ďalej do Ilavy môžete ísť aj rýchlejšie, ak viete, kde sú aké výtlky, či nerovnosti (symbol !). Tam treba pribrzdiť, alebo ísť naozaj po pamäti.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Z pohľadu výstavby nových cyklotrás najpokrokovejší kraj bude aj v novom roku pokračovať s budovaním ďalšieho úseku Vážskej cyklomagistrály, konkrétne úseku medzi Ladcami a Púchovom.
Úsek Ladce - Púchov + most cez Váh na Lednické Rovne:
https://www.puchovskenoviny.sk/trencianska-zupa-spusta-vystavbu-dalsej-cyklotrasy/
Mňa by ešte zaujímal úsek Dubnica - Ladce, kedy je v pláne výstavba.
ako je pekne ze sa v okoli TN tolko buduje ale mam pocit akoby vy ste boli zapad a my sme vychod - kde nic nieje.
Čítanie pre fajnšmekrov....
https://www.ladce.sk/_public/files/Cyklotrasa_1.pdf
Od Prejtských jazier po most (na Bolešov) - autá odtiaľ nevylúči asi nikto, predsa len ak idú od basy, ZŤSky, za Váh na Bolešov a do dedín, tak obídu Dubnicu+veľa vodičov tade obchádza kolónu na kruháč od ZŤS (toto sa inak robí popri kanáli aj na Ilavu, ak je kolóna na kruháč do Ilavy, a stojí sa už v Prejtej, alebo hneď za výjazdom z Prejtej na esíčku medzi Prejtou a Klobušicami - vodiči sa normálne na hlavnej otáčajú a v Dubnici pri base odbočia k Prejtským jazerám, a na Ilavu). Mesto Dubnica malo (možno stále má) v pláne vybudovať SZ obchvat mesta, a mal by viesť od basy popri kanáli okolo Dubnice.
Vrátim sa k asfaltu - okolo Dubnice dobrý, na Prejtské jazerá (s autami) dobrý, na jazerách dobrý (všetko OK), pokiaľ ide o stranu od Dubnice - dá sa ísť popri železnici k prejtskému zrušenému priecestiu pod družstvom, a dá sa sem prísť aj cestou kopírujúcou Prejtské jazero - na nej mesto zaplátalo všetky výtlky a najhorší úsek celý vyasfaltovalo. Pri bývalom priecestí kvalita končí a na jazerách od Ilavskej strany je to kamenistá nerovná hlinená cesta (X), (ak sa od priecesta vrátite ku kanálu, je to de facto to isté, len po opačnej strane jazera), takže - na cesťáku zjazdné (POZOR - len za sucha, nízkou rýchlosťou, a musíte obchádzať nerovnosti a počítať s defektom na kamienkoch.) Za mokra veľké kaluže cez celú šírku, ak veľa pršalo, takže idete po pamäti a ešte pomalšie ako za sucha. Pešo, behom, povedal by som, že sa to nedá prejsť bez zamokrenia alebo aspoň zašpinenia. Možno by stálo za úvahu prejsť úsek cez červené mosty na druhú stranu kanála (k tej pri diaľnici, symbol ?), avšak tu sú vyjazdené iba dvoje koľaje v tráve od áut, spevnené kamienkami, takže to nie je úplne rovné, ale aspoň sa nezablatíte, no od trávy okolo sa zamokríte (aj pri behu), ak je vyššia. Za Jazerami ďalej do Ilavy môžete ísť aj rýchlejšie, ak viete, kde sú aké výtlky, či nerovnosti (symbol !). Tam treba pribrzdiť, alebo ísť naozaj po pamäti.
Kamene poklopkané.
https://www.tsk.sk/aktualne-spravy/tlacove-spravy/2023/cyklotrasa-prepoji-dva-kraje-sluzit-bude-na-cestu-do-prace-i-do-skoly.html?page_id=1006966