Správy z TSK. Úsek TN - DnV je pred dokončením, čakať sa bude na kolaudáciu, ktorá má byť do konca roka. Oficiálne sa úsek otvorí budúci rok, keď bude trochu lepšie počasie. Na posledný úsek v tejto zaľudnenej oblasti (celkovo v kraji predposledný) DnV - IL - Ladce stále prebieha verejné obstarávanie.
Párkrát som sa už po novom úseku previezol, no najmä v Trenčíne cez Sihoť som sa už asi 3x skoro dostal do kolízie s chodcami. Bolo to v častiach, kde je cesta značkou vyhradená len pre cyklistov a ostatným vyplýva zákaz vstupu, takže chodci tam zo zákona nemajú vôbec byť. Keďže nie som policajt, pre mňa za mňa nech tam sú, ale keby boli aspoň uprataní na kraji a mali prehľad o cyklistoch, nie idú po stredovej čiare (aj so psom na vodítku), alebo tam išla chrbtom mamina s malým dieťaťom po strede, potom sa dali do ľavého pruhu a keď som ich išiel obchádzať pravým pruhom stranou dospelého, tak zrazu začali zatáčať do pravého pruhu a musel som brzdiť, čo vydalo piskot a tak chôdzu zasekli, pričom som nešiel ani rýchlo, len cez 20 v protivetre... Niekde je násyp hrádze s asfaltkou navrchu, pod násypom cyklocesta značkou vyhradená len pre cyklistov a tí chodci nejdú vrchom po násype, ale zídu si dole a po cykloceste. Zbytočne tam obmedzujú a ohrozujú cyklistov, aj samých seba, lebo idú po strede a robia nepredvídateľné zmeny smeru pohybu.... Bomba sú aj miesta, kde chodci majú svoju časť, ale just idú po cyklopruhu aj keď majú svoju časť prázdnu, ako dnes cca 20 ročný týpek šiel oproti mne pešo v cyklopruhu, nechcel som uhnúť, aby som ho donútil prejsť do časti pre chodcov, ale neuhol a tak ma donútil vyhnúť sa mu cez ľavý pruh a ešte vystrel ruku s palcom nahor... Najradšej by som si namontoval do bicykla ten klaksón z busu, keby sa dal. To tam ešte len bude zrážok cez leto v sezóne.
Tak podľa toho článku, časť Dubnica - Ilava - Ladce sa počíta s výstavbou až na jar, čo ma sklamalo, lebo s výstavbou sa počítalo túto jeseň. Stále je iba informácia, už niekedy spred leta, že na úsek prebieha verejné obstarávanie, dokonca opätovné. Ak tam budú nejaké prieťahy, ani jar 2026 nemusí byť istá. Potom, kým to postavia, prejde ďalší rok, možno aj rok a štvrť, ako v prípade Trenčín - Dubnica + ešte čakať na kolaudáciu a na ofi. otvorenie, takže rátam dokončenie až koncom leta/začiatok jesene 2027 (a ofi. otvorenie až neskôr). Dovtedy neostáva nič iné, ako jazdiť tých 6 -7 km z Ilavy do Dubnice po hlavnej 61 cez Klobušice a čakať ako doteraz.
To sa dalo čakať. Jedna vec je blato, druhá sú kamienky, na ktorých je hrozba defektu na hladkých pneu. Na časti, kde môžu aj traktory, to bude bývať tiež špinavé. Tiež mám pocit, že bordel na cyklocestu nanášajú vozidlá, ktoré idú po cykloceste, ale môžu to byť aj vozidlá stavby. Ale ako veľmi nebezpečnú časť pre neznalých úseku vnímam 2 zákruty, jedna na začiatku jazier od Dubnice, druhá, dvojitá, cez most pri tabuli na T. Teplú. Cyklistu pred zákrutami vopred nič nevaruje, nie sú tam čiary, ani reflexné prvky v zákrutách a keď cez miesta pôjde niekto prvýkrát počas tmy 30 km/h+ a zbadá zákruty na poslednú chvíľu, tak tam vyletí. Podjazd popod žel. most pri Prílese tiež straší. Je do zákruty a nie je pri schádzaní k popod mostu vidieť zaň, až keď ste pod ním, zároveň nechcete ísť pomaly, lebo spod mosta je to do kopca. A čo, keď zrovna pri zjazde popod most sa z opačného smeru spoza konštrukcie mosta zrazu vynorí traktor alebo auto rybárov?
Nevie niekto preco vcera kompletne bagrom vybagrovali tento zjazd na cyklotrasu pri zeleznom moste? Musel som ist s bicyklom po schodoch pod most - ktory mimochodom stale pieskuju.
Štvrtok bolo lepšie počasie, tak som šiel po novom úseku z Trenčína do Dubnice, a s blatom, štrkom a vodou to bolo zatiaľ najhoršie. Celý úsek popri Dobrej (tam, kde to frézovali) som šiel popri zábradlí v protismernom pruhu (tam bolo zasychajúceho blata a štrku menej) a najhoršie to bolo cez mostík pri odbočke na T. Teplú - na ňom bola nanosená vrstva blata a štrku. Keďže mostík je spoločný aj pre vozidlá, ktoré idú po nespevnenej poľnej ceste, tak tam bordel budú nanášať vždy. Pre korčuliarov totálne nepoužiteľné. A nejako neverím, že sa stav zlepší po oficiálnom otvorení, to by tam museli zakázať vjazd (aj na cestu popri cykloceste). Ak sa znečistenie trvalo nevyrieši, zostanem jazdiť po hlavnej ceste. Jazdím na hladkých pneu a nechcem zakaždým tŕpnuť, že tam chytím defekt. Plus zašpinenie blatníkov, bicykla, topánok, reťaze.
Ten úsek okolo TN Teplej je nepoužiteľný.. keď som to pvoedal v lete niekomu že to je totálne nedomyslené (a pán boh zaplať za každý jeden meter cyklocesty...) tak sa mi smial...
Ja som toho istého názoru o nepoužiteľnosti tejto cyklotrasy z hľadiska komfortu, uvoľnenosti a dobrého pocitu z jazdy, kde budem tŕpnuť, či dostanem defekt alebo prídem špinavý ako prase. Už keď to dokončievali a videl som vedľa cyklotrasy blatovú cestu, vedel som, že to takto dopadne. Nechápem, ako to zadávateľ projektu mohol dopustiť. Škoda .......
Isiel som tadial predvcerom a na cyklotrase boli asi 2cm riedkeho blata. Mam blatniky, spomalil som, ale aj tak bol pohon, tretry a aj nohy od blata. Inak vsimli ste si, ze preco tam chodia tie nakladaky? Vozia zeminu na pole, asi vyrovnavaju pole alebo co.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
https://www.facebook.com/100067208122895/posts/pfbid0pjotBjMSa7TGEZFGiDdLUYFjER5wEGwbJG1SLGVciSpykJd9NRqqPo4GbaSWbQJ1l/?app=fbl
https://www.tsk.sk/aktualne-spravy/tlacove-spravy/2025/novy-usek-vazskej-cyklomagistraly-je-tesne-pred-dokoncenim.html?page_id=1291129
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Pozícia na mape 48.8988104N, 18.0361530E
https://mapy.com/s/bejokuvaru
Ja som toho istého názoru o nepoužiteľnosti tejto cyklotrasy z hľadiska komfortu, uvoľnenosti a dobrého pocitu z jazdy, kde budem tŕpnuť, či dostanem defekt alebo prídem špinavý ako prase. Už keď to dokončievali a videl som vedľa cyklotrasy blatovú cestu, vedel som, že to takto dopadne. Nechápem, ako to zadávateľ projektu mohol dopustiť. Škoda .......
Akurat to na mna vyskocilo na fb.
Isiel som tadial predvcerom a na cyklotrase boli asi 2cm riedkeho blata. Mam blatniky, spomalil som, ale aj tak bol pohon, tretry a aj nohy od blata. Inak vsimli ste si, ze preco tam chodia tie nakladaky? Vozia zeminu na pole, asi vyrovnavaju pole alebo co.
Vozia hlinu z cukrovaru,na dane pole.Ale to neznamená ze keď skončia tak tie Tatry nebudú tadial jazdiť aj naďalej.
kde presne toto je? link na ten usek na mapy.com by vedel niekto pridat?
Cca. tento usek
https://mapy.com/s/lanozutabe
Ja som asi naivny, ale keby tu cyklotrasu prebehli 2-3x za den polievacim autom, tak by ich to nezruinovalo.