Zaujímali by ma skúsenosti s chiptuningom eBajku, hlavne vplyv na dojazd/ životnosť batérie a opotrebovávanie komponentov. Prípadne ktorý box používate a odporučili by ste ho. Ja mám Yamahu PW-X a pohrávam sa s myšlienkou odblokovania max. rýchlosti.
myslel som obutie, nie typ bajku. na takýchto prevodoch a užších gumách je to možné. na bajkoch s obutím, ktoré som spomínal hore a prevodom 1x10/11/12 s 32T prevodníkom to už také ružové nie je.
JoKo
z právneho hľadiska je to ako píšeš.
U ebiku je to lahsia moznost ako sa snazit zabranit nehodam. Je to lahsie ako chytit niekoho a pokutovat za jazdu po chodniku, ci povinne prinutit ludi spravit si vodicak.
Viac nehod by bolo. Od tych, co nemaju na to nohy a aj od ostatnych, co sa im momentalne nechce slapat.
Ja ked som skusal odblokovany ebik, prve co som porozbehnuti prepinal bolo turbo a cely cas po meste som siel na tom ovela rychlejsie, ako na klasickom a ani ma nenapadlo znizovat rychlost.
Aj kolobezky dali na cesty, aby uchranili chodcov, ale zas budu ohrozeni kolobezkari.
E-kolobezky potrebuju vlastnu cestu. V tom maju nevyhodu. Ist po hlavnej s kamionmi v meste, alebo po chodniku a obiehat ludi s kocikom.
Presne pre to zvysovanie poctu turistov nechcu biky v lese. Nie ze by bicykel plasil zvierata viac ako pesi. Nahnevat pana v zelenom a do lesa zavolat 2000 pesich turistov, ale bez organizacie, kazdy sam, aby nemohol zakazat zhromazdovanie. Nech ho klepne.
V usa dali pomalojazdiace vozitka, aby mohli aj ludia bez vodicaku a studenti jazdit daleko do skoly ci prace a studenti nemuseli cakat, kym dovrsia vek a ostatni aby mohli aj po cestach, kde auta nesmu.
Tych 32km by bolo lepsie pre ebkierov, tolko by neodblokovavali, ale ziaden zakon sa nedokaze prisposobit vsetkym. Vzdy bude v 10% na skodu.
Ludi z chodnikov nedostanete a blokovanie do 10km/h by to nevyriesilo.
To je chyba myslenia ludi u nas. Ked sledujem ze inde v Holandsku ci Dansku sa to da. Cyklocesty, cyklopruhy, obchvaty pre auta a aby po meste jazdili fakt len ti, co tam byvaju a nie cudzie auta a kamiony, ktore len prechadzaju a na krizovatke odbocuju.
Nie vsetci su uvedomeli.
Ked ste uvedomeli, treba rozmyslat co asi spravi ten hlupak.
Trochu k téme - valím po asfalte zacvaknutý v háku za kamarátom čo ide na klasike. Rýchlosť okolo 40-tky, mne už dávno nestačia prevody, kadencia hodne cez sto.
On v pohode, ja s obrovským pocitom viny porušujúc legislatívny zákon EU, lebo to mám vedome cinknuté. Potom sa mi zjavil bývalý generálny prokurátor Trnka, pohrozil mi ukazovákom (čo sa ním pred chvíľou v nose špáral) a ja som si zo strašným pocitom hanby z háku vystúpil a šiel kľačať do kúta na ostré polienko.
Ako by sa k tomu vyjadril udajný premiér Tortellini?- "padni komu padni".
The German hit an incredible 1903w as he reached a peak speed of 76.8kmh averaging in 1,326w in the entire sprint.
https://www.cyclingweekly.com/news/racing/data-reveals-the-most-powerful-sprints-of-2018-and-the-numbers-are-pretty-mind-blowing-359140
....
Mohol by si sem hodiť pasáž z vyhlasky/zákona ktorá obmedzuje výkon cyklistu?
to je tak ked jeden nema ani len elementarnu znalost zakonov.
to je tak ked jeden nevie citat s porozumenim.
https://www.speedbox-tuning.cz/p/speedbox-3-0-pro-bosch
a tomuto celkom nerozumiem "Maximální rychlost přípomoci přepínáš krátkým stiskem tlačítka WALK, nebo otočením kola o 360°."
Funguje... Ale po prvom výjazde máš po záruke...