1) Ťažšie prevody - ak pôjde do kopca, nebude stačiť a bude musieť ísť do vyšších asistencií = kratší dojazd
2) L-ková baterka = skoro 28kg ebajk
3) L-ková baterka pod 18% nabitia absolútne zníži výkon motora, takže reálne naplno využije len 82% baterky
4) Keď už, tak radšej choďte do 8.7-M...
To zníženie robí len L-ková baterka? Ja mám Crussis largo 9.7 L a ten pokles evidujem už pri 22%. Proste sa to prepne na prípomoc č.1 bez ohľadu na nastavenie. Ale prejdem na tom potom ešte 20km, akurát pomalšie na ľahších prevodoch.
Dosť je to otravné pre aktívnych cyklistov, ale zase zábudlivému dôchodcovi čo neodhadol stav baterie pred výletom to zaručí bezpečný dojazd do miesta kde sú ľudia... A možno to chráni aj samotnú batériu aby nemala veľký odber v nízkom stave nabitia.
Najhoršia je tá prípomoc na tlačenie. Je pri M500 nepoužitelná. Dá sa to nejako softwérovo zmeniť?
Inak menšiu ako L-kovú baterku pre mňa (95kg) by som nechcel. Ten dojazd je neskutočný a váha nie tak veľmi vyššia.
Manzelka planuje S kovu baterku 630Wh kolko sa realne na tom da preist km? Zena ma tak 50kg a vacsinou jazdi po rovinke alebo mierne stupania Karpaty a okolie. Planuje ale za bajkom tahat cyklovozik.
To je individualne. V okoli Stiavnice sme spravili asi 60km v relativne slusnom prevyseni a terene a z 5 jazdcov mala na konci najviac % baterie prave zena, ktora neustale (aj v kopcoch) tahala tazke prevody.
Naopak jej dcera vymlatila baterku skoro az do dna, pricom najazdene ma viac ako ma a sla tie spravne prevody aj.
Dost to zalezi na vahe, asi menej od sposobu jazdy a samozrejme motora, kedze tie blbe Bafangy pri tych cca 20% vypinaju dopomoc skoro uplne.
Mne sa minule Bafang "vypol" po cca 40km, pricom deklarovane ma "az 110km".
Ale ja mam skoro 90kg a vacsinu casu som siel skoro na tych 250W dopomoci.
Tá dopomoc tlačenia M500 je tak slabá, že bicykel zastavím rukami. Žeby sa posúval do kopca tak to už vôbec. Neviem či je to chyba verzie softu alebo čo.
Ja sledujem aj keď už sa mi párkrát stalo, že som zabudol a nabijal až do rána. No nabíjačka aj BMS to isti ale...
Keď viem že pôjdem až o pár dní tak nenabijam doplna, ale až pred výjazdom dobijem.
Kúpil som mamželke Crusis Oliguera 8.7.S s 635 wh batériou s rocksox vidlicou. Tam prípomoc fuguje ako tank, môže pri tomto režime sťahovať drevo. Na rozdiel od môjho lt4 s Yamahou. Výdrš batérie zatiaľ vynikajúca.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
2) L-ková baterka = skoro 28kg ebajk
3) L-ková baterka pod 18% nabitia absolútne zníži výkon motora, takže reálne naplno využije len 82% baterky
4) Keď už, tak radšej choďte do 8.7-M...
Dosť je to otravné pre aktívnych cyklistov, ale zase zábudlivému dôchodcovi čo neodhadol stav baterie pred výletom to zaručí bezpečný dojazd do miesta kde sú ľudia... A možno to chráni aj samotnú batériu aby nemala veľký odber v nízkom stave nabitia.
Najhoršia je tá prípomoc na tlačenie. Je pri M500 nepoužitelná. Dá sa to nejako softwérovo zmeniť?
Inak menšiu ako L-kovú baterku pre mňa (95kg) by som nechcel. Ten dojazd je neskutočný a váha nie tak veľmi vyššia.
Naopak jej dcera vymlatila baterku skoro az do dna, pricom najazdene ma viac ako ma a sla tie spravne prevody aj.
Dost to zalezi na vahe, asi menej od sposobu jazdy a samozrejme motora, kedze tie blbe Bafangy pri tych cca 20% vypinaju dopomoc skoro uplne.
Mne sa minule Bafang "vypol" po cca 40km, pricom deklarovane ma "az 110km".
Ale ja mam skoro 90kg a vacsinu casu som siel skoro na tych 250W dopomoci.
Keď viem že pôjdem až o pár dní tak nenabijam doplna, ale až pred výjazdom dobijem.