Zdravím, plánujem kúpiť elektrobike a našiel som tento, len k nemu nieje veľa napísaného. Myslím nejaké skúsenosti od užívateľov a tak. Príde mi cena 1999 € celkom dobra len ja som v tomto začiatočník a rad by som vedel Vaše názory ci sa oplatí kúpiť alebo nie. Plánujem jazdiť rekreačne a hlavne v lese a na poľných cestách.
na moje prekvapenie dizajnovo vcelku vydarený bajk. k motoru sa nevyjadrím, s panasonicom som zatiaľ neprišiel do styku. pozri videá na youtube, určite tam niečo bude. čo mi na ňom prekáža je len 9 prevodov a kazeta s malým rozsahom, na nové brzdy si priprav peniaze hneď a vidla mohla byť tiež lepšia. na poľné cesty v pohode tak ako je keď vymeníš brzdy, do lesa no, záleží aké stúpania a povrch ťa postretnú.
Zatiaľ mám v užšom vyberte tento kellys potom Kross Level Boost 1se alebo 2se a Rockrider E-ST900. Len mne ťažko vybrať keď do toho veľmi nevidím. Nie som náročný len by som nerád ľutoval po čase.
decathlon ani nerozmýšlaj, Kross Level Boost 2SE 2019 je hotový bajk, sadneš a jazdíš. RS Recon vzduchová vidla, E8000 motor aj displej, 11 prevodov, XT brzdy, aj keď len 2-piesty. toto je bicykel bez ďalších investícií s dobrými komponentami, za 2300 asi nič lepšie nekúpiš. model 2020 má už integrovanú baterku, ale tieto nové hrubé rámy imo nevyzrjú dobre, na druhej strane je aj verzia so 630Wh baterkou, ale zase s komponentami nižších sád.
2.0SE má takmer na každej pozícii lepší komponent oproti 1.0SE, hlavne vzduchová vidla je veľké +. ak sa chceš vojsť do 2000€, potom 1.0SE 2019 je určite lepšia voľba ako Tygon 10, ako z hľadiska komponentov, tak aj overeného pohonu, ktorý si naviac vieš čiastočne vyladiť aj sám cez originál Shimano app v mobile.
Ja som ho kupoval na Insportline. Nemali ho skladom, museli ho objednat, trvalo to cca. 2 tyzdne. Ja som kupil 19,5ku.
A dostal som k nemu Action Cam 4K v hodnote 120€