Zdravim chcem si prerobiť bike na e-bike len neviem či dam stredový alebo zadný motor. Včom je lepší stredový a včom je lepší zadný alebo aky je vnich rozdiel okrem ceny?
Výhody:
Stred - vyváženosť biku lebo ťažisko je umiestnené v strede, čo je pre jazdu v teréne prirodzenejšie, môžeš si dať na bike kolesá aké len chceš, používať klasicky prevody čo je výhoda v kopcoch, poháňajú sa kľuky nie koleso, jednoduchšia oprava defektu - teda demontáž kolesa bez pohonu, ...
Zadok - výhoda je pre "kutilov" lebo si môžeš vlastne ebike postaviť z biku na klasickom ráme keď si kúpiš na to batériu a koleso s pohonom a riadiacu jednotku na rajdy. a teda hocikedy mať zase naspäť normálny bike, ale hlavne rekuperácia - dobíjanie batérie pri jazde dole kopcom.
To len tak stručne ale neviem si predstaviť prerobiť bike na ebike so stredovým motorom ak správne chápem otázku.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Stred - vyváženosť biku lebo ťažisko je umiestnené v strede, čo je pre jazdu v teréne prirodzenejšie, môžeš si dať na bike kolesá aké len chceš, používať klasicky prevody čo je výhoda v kopcoch, poháňajú sa kľuky nie koleso, jednoduchšia oprava defektu - teda demontáž kolesa bez pohonu, ...
Zadok - výhoda je pre "kutilov" lebo si môžeš vlastne ebike postaviť z biku na klasickom ráme keď si kúpiš na to batériu a koleso s pohonom a riadiacu jednotku na rajdy. a teda hocikedy mať zase naspäť normálny bike, ale hlavne rekuperácia - dobíjanie batérie pri jazde dole kopcom.
To len tak stručne
https://www.evbike.cz/EVBIKE-Stredove-pohony/Kompletni-sady/