ako sa vlastne dajú prepravovať elektrobiky autom, keď chýba horná rámová trubka? Na dávanie na strechu je to príliš ťažké a ani sa to nevmestí do nosiča na strechu...
A na ťažnom zariadeníto zase nie je ako uchytiť?
Ako by ste toto prepravovali vy? Do kufra auta stále odmontovávať kolesá nie je nič moc...
posledný komentár: 20. 11. 2025 o 20:20
https://www.autotrendy.sk/2024/03/13/taliani-zamiesali-pravidla-za-prepravu-bicyklov-mozete-dostat-az-dve-pokuty/
Nestudoval som to, ale logicky bezny stvorec ktorym oznacujes precnievajuci naklad, cize taketo nieco:
https://www.naprives.sk/odrazky-a-reflexne-prvky/tabula-pre-precnievajuci-naklad-reflexna/
https://www.adac.de/news/italien-transport-fahrrad-auto/
https://www.adac.de/verkehr/recht/verkehrsvorschriften-ausland/warnweste-warntafel/
Biky musia byt oznacene tou reflexnou tabulou, musi mat minimalne 50x50 cm, musi byt kovova a musi mat 5 cervenych reflexnych pasov.
Nieje mi uplne jasne, ci bike nemoze nikdy vytrcat, alebo moze vytrcat max 30cm na kazdu stranu v pripade, ze mas v rohoch nakladu (cize asi na kolesach) tie tabule dve - cize prava a lava miesto jednej v strede. (pokuta je od 87€ do 345€)
Niektore Talianske regiony uz povedali, ze tu sirku nebudu pokutovat, ale neda sa to povedat plosne.
A druhá , všeobecná otázka, vedeli by ste mi povedať Váš názor na prepravu karbónových bicyklov na ťažnom? Odporúčate ho niečím obaliť (napr. kvôli kamienkom od cesty), aby sa nepoškodil rám?
Záleží či aj karbónové kolesá, alebo nie.
S bikami na nosiči mám tisíce km a vždy to bolo v pohode, až som vlani chytil prietrž mračien ktorá spláchla kamienky na cestu a opieskovalo mi to nápisy na ráfikoch. Tie boli hliníkové, tak len nápisy, čierny základ ostal bez zmeny. Čo by to urobilo s karbónom netuším
Doteraz som mal obavu z vody a bordelu. "Pieskovanie" ma ani nenapadlo.
Snáď to zaberie a nestratim obal niekde na diaľnici.
Keď som sa spýtal explicitne na šírku bicyklov, odpísali mi toto:
Z toho usudzujem, že bicykel môže byť širší ako auto (bez spätných zrkadiel).